Çështja Belle Air dhe dy qëndrime nga komentuesit e Respublica-s

Postuar në 25 Nëntor, 2013 14:50

Pirro:

E thjeshte fare çka ka ndodhur: Belleair u ka borxhe aeroporteve italiane me miliona €uro(vetem aeroportit te Bolonjes i ka me shume se 400 mije €uro borxh. Po te llogaritesh shumen totale te borxheve vend per vend, nga Turqia & Greqia deri ne Angli, dalin shuma marramendese me 9 shifra, shtoju ketyre tatimet e papaguara ndaj aeroportit te Rinasit, Zyres Shteterore te Tatimeve dhe ndaj subjekteve private. Me pak fjale arkat u boshatisen nga nje bande hajdutesh me ne krye Lulezim Bashen & Sali Berishen, sepse erdhi momenti qe keto borxhe te paguhen(ndryshimi i qeverise)!

Mos te harrojme se per shifra shume me te uleta te pashlyera ndaj aeroportit te Rinasit, u pezulluan, natyrisht me vendim te njollosur politikisht, kompani serioze si Albatros Airways dhe StarAirWays; e para per nje shume prej vetem €120.000 €urosh; nderkohe qe kompania Belleair nuk ka derdhur nje qindarke te vetme ne arkat e aeroportit te Tiranes dhe ato te shtetit shqiptar.

Nuk e di se ç'do te ndodhe ne Shqiperi, por di qe ne Itali, France, Gjermani apo gjetke, pas nje hetimi te hollesishem, do te tringellonin prangat per te gjithe elementet e ketij mashtrimi gjigand! Gjithashtu do te sekuestroheshin totalisht pasurite e elementeve te perfshire ne kete vjedhje masive!

Nese qeveria Rama nuk ben gje ne kete drejtim, do te humbiste kredibilitet mes shqiptareve dhe do t'i jepte zemer krimit te organizuar te perseriste ne te ardhmen çka ka bere ne te shkuaren.

 

 

 

Kevinjon:

Une nuk e dija se te falimentosh si privat qenka krim dhe duhet te futesh ne burg, kete po ma "meson" Brace! Ne bote falimentojne me qindra-mijera private ne dite sepse vete sistemi kapitalist e parashikon kete efekt! falimentimi nuk eshte vetem keq por ka anet edhe te mira sepse konkurenca larmohet dhe njekohesisht pastrohet cdo pale. Une nuk kuptoj edhe ate "popull" qe bucet sa me inat sa edhe nga padija nga ky rast sepse nje gje eshte e sigurte kurdohere ne marrdhenje me sipermarresit privat: Falimentimi eshte prezent gjithnje dhe per kete secili "popull" ka riskun qe e pranon vete!!! Edhe une nqs. planifikoj nje vizite ne USA dhe prej bileten ne kohe kam riskun gjithnje brenda qe kompania qe kam prere bileten mund te falimentoje - per rrjedhoje prenotoj edhe ne nje linje me te sigurte dhe me pak te perfolur!

Por edhe sikur te kete vjedhur si privat atehere perse nuk ka nje ndjekje penale te rregullt qe ta sqaroje, pse duhet te dalesh ne shtyp kur ke "fakte" dhe jo ne prokurori? Po sikur te ngreje padi kjo kompania private (sidomos tani ne pike te hallit qe krijon per falimentuesin edhe me shume perparesi juridike) deri ne shkallet e gjygjesorit Evropian kunder Braces dhe rrjedhimisht PS-se per demtim te imazhit me pasoje ekonomike ne mungese te fakteve juridike (sic ben rendom cdo kompani e botes cdo dite ne kesiso rastesh flagrante) cfare do te na thote shoku Brace? Kushtet e nje padije juridike nga falimentuesi jane plotesuar me kohe sepse kemi muaj e vite te tera qe lexojme e degjojme ne Media se si PS-ja sulmon BellAir-in! apo hajde se denimi per shpifje paguhet nga taksat e popullit pastaj...

 Ku jane ata analiste qe nuk e thone nje fjale te drejte per kete rast por lejne kastile "popullin" ne padijen e mbllefin e lire? Turp!

Comments

Submitted by ILIRET (not verified) on

<p>&nbsp; Kevo! Ditke shume ti per falimentimin. Pse nuk e ngrite edhe ti nje kompani ajrore. Po ti mbase nuk e ngre dot, ja po i them ketij fshatarit tim, ose ketij punetorit tek partizani i panjohur. &nbsp;Mer borxhe andej e kendej, mos paguaj asnje tarife sherbimi ndaj aeroporteve, as taksa ndaj vendit tend. Beji nja 100 milion euro borxhe. Keto shuma arketoi ne bankat e Zvicres nen e mrin e djalit apo te gjyshes tende, dhe pastaj shpall falimentin. Pastaj nuk ke nevoje te punosh me... Ja u bere bos o Kevo... Po ta kishe borxhin me ndonje person, cfare do te gjente, me thuaj ti? Do te haje plumbin e do te hidhnin ne ndonje kanal. Por e ke me shtetin dhe firma te tjera. Keta do te sekuestrojne mallin dhe sigurisht nuk do hash plumbin, por burgun e ke hallall...&nbsp;</p><p>&nbsp; &nbsp;He plehra te nje regjimi rrjeps. Cfare do bejne femijet tane tani, qe jane me studime jashte shtetit dhe e kane prere bileten para gjashte ditesh. dhe jo pak por vajtje ardhje 200 euro. Kur e dinin se kishin mare fund, pse vazhdonin te prisnin biletat?</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

<p>Na fillimi mu duk i mire komenti i zoterise.Pastaj...e ke dhi fare.Per çfare imazhi na llafos qe na i prishkerka kompanise Braçe dhe Balla?Cfare duhet me shume per nje imazh te keq?</p>

Submitted by kevinjon (not verified) on

<p>Anonimo, une kam shkruajtur me siper se kemi muaj e vite qe degjojme akuza politike nga ana e PS-se kunder Kompanise ne fjale. Jo biznesi i Bashes jo i Berishes! Nga nje subjek tjeter jashte poltikes dhe bazuar me prova LIGJORE nuk ka pasur kurre ndonje hetim apo akuza sserioze! Pra thashetheme demtuese ndaj nje sipermarrje ekonomike qe ne nje shtet serioz e ligjor tjeter do te ishin sqaruar menjehere juridikisht si padi ndaj shpifesit!</p><p>Edhe Gjykata nuk gjykon ne baze te gojedhenave por merret me rolin e te paditurit per shpifje ne kete mesele, e ne kete rast mund te jete ose Brace si individ ose PS-ja si obrelle! Po te ishte ashtu sic thua ti atehere nuk na duhen me gjykatat dhe as sistem drejtesie sepse cdo gje varet se cfare opinioni kane disa?</p><p>Politika dhe politikanet e vecante kane obligimin ligjor e moral temos demtojne asnje dhe askend!&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by RP (not verified) on

<p>1.Per Pirron.Me ka ndodhur njehere para disa vitesh qe te nisem me Belle Air nga Milano.U vonuam rreth tre ore ne nisje dhe kerkova sqarim ne autoritetet aeroportuale italiane.Me sqaruan se kompania nuk ka bere pagesen e meparshme per karburantin dhe kompania furnizuese me karburant refuzon te mbushe avionin me karburant.I dashur Pirro,jashte nuk merren me qyfyre,njehere ua kalon mbi mustaqe,heren e dyte s&#39;te furnizojne,heren tjeter s&#39;te lene te ulesh,ose te bllokojne avionin.Keta pisa kane organizuar faliment fraudolent.Kaq!</p>

Submitted by Une (not verified) on

<p>Pershendetje,</p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Jam pjese sektorit te trasportit Detar dhe Ajror ne Itali dhe mbase kam pak me shume kompetence ne ceshtjen qe po trajtohet.</span><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Ne lidhje me komentin e pare do te doja te pergenjeshtorja pretendimin se Belleair nuk ka paguar Aroportet neper Europe apo cdo lloj sherbimi teknik nga i cili mund te kete perfituar neper keto aeroporte per faktin e thjeshte qe nese nuk paguan cdo shpenzim per cdo udhetim atehere nuk do te merrte nje dokument i cili autorizon nisjen e mjetit per cdo udhetim.Eshte ligji qe e thote.Nuk me kujtohet artikulli por mund tja u gjej. Nese do te kishte &nbsp;probleme me pagesat neper aeroporte atehere problemet do ti kishte Belleair Europe dhe jo Belleair. Mos Harroni qe jane dy kompani te ndryshme juridikisht.</span></p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Ndersa falimentimi, &nbsp;nuk ndodh ne asnje rrethane qe nje kompani te falimentoj nga sot ,neser. Ata qe jane brenda ne loje e din shume mire qe indekset e nje nderrmarje kontrollohen &nbsp;cdo dite per ta pasur nen kontroll.Nese Belleair do te ndermerrte nje ceshtje ligjore per fyerje do ta humbte pasi eshte shprehur vete per falimentimin. Sherbimi cilesor per ata ishte nje &quot;koncept&quot; asgje me shume, sikurse &quot; LOW Cost&quot;.</span></p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Pastaj, nese duam te flasim per anen ligjore , ligji thote qe &quot; nese Vektori ( belleair) nuk zbaton kontraten e nenshkruar me pasagjerin ( bileta per ligjin eshte kontrate trasporti) atehere duhet ta asistoj ne cdo forme gjate qendrimit ne aeroport ( ushqim, hotel nese pritja zgjat me shume 6 ore pa asnje pagese shtese dhe ti mundesoj trasportin per ne destinacion sa me shpejt te jete e mundue pa asnje qindarke plus. Nese pasagjeri nuk bie dakort me propozimin e &nbsp;Vektorit atehere mund te kerkoj rimnursimin e plote te biletes.Ligji thote edhe qe pasagjeri nese ka pesuar nje dem ekonomik nga ana e vektorit mund ta hedh ne gjygj ate(behet fjale per humbje vendi pune).</span></p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Nejse , kam edhe shume te tjera per te shtuar por i bie te bej liber. Ne nje vend normal kompania do te merrej ne administrim nga nje i deleguar i shtetit ,per rendesine qe ka, ne menyre qe impakti i falimentimt mos te ishte kaq i rende por kjo eshte Shqiperia ime, &nbsp;vendi i &nbsp; &nbsp; &quot; si do te doja te ishin gjerat&quot;&nbsp;</span></p><p>Naten&nbsp;</p>

Submitted by kevinjon (not verified) on

<p>Une, Ti po flet per ligjin e transportit ajror brenda BE-se me duket dhe qe ju perket vetem kompanive ne BE per zbatim apo? Sa per kujtese meqe je edhe ne Itali. Shqiperia nuk eshte ne BE dhe nuk ka asnje oblikim te zbatoje ligjet e Brukselit!</p><p>Gjith te mirat</p>

Submitted by Une (not verified) on

<p>Pershendetje,</p><p>Nuk harroj jo. Je ti qe po tregohesh shume i ceket ne arsyetim.</p><p>BE nuk eshte sistem i izoluar. Komunikon me realitete te ndryshme ne te gjitha format.</p><p>Ligjet sikurse parpercaktojne&nbsp;te drejtat dhe detyrimet&nbsp;e&nbsp;ndermarrjeve&nbsp;ne vendet anetare,&nbsp;percakton edhe&nbsp;te Drejtat/Detyrimet e ndermarrjeve&nbsp;ne vendet e treta dmth Extra UE.</p><p>Pasagjeret nuk nisen vetem nga Shqiperija jashte vendit por edhe anasjelltas.Si thua?</p><p>Dhe jo me kot ENAC ( enti aviacionit Italian )&nbsp;po emban nen kontroll.</p><p>Mgjth per fat te keq tendin dhe timin ne te njejten kohe...edhe Shqiperia parashikon te njejtat norma tek&nbsp;KODI AJROR I REPUBLIKES SE SHQIPERISE. Lexo: &nbsp;Neni 127 ,neni 138 , neni 140. ( te treja te shkelura )</p><p>Hajt Tung!</p>

Submitted by Erlind (not verified) on

<p>Falimentimi eshte normal ne ekonomine e tregut. Ajo qe nuk eshte normale ne kete rast, eshte fakti qe gjykatat (ose shteti si padites nepermjet Avokatit Publik) nuk vendosi menjehere nje Administrator te kompanise per te vazhduar operimin dhe te transportonte udhetaret te pakten deri pas festave.</p><p>Po ashtu perzierja e Belleair dhe Belleair Europe me duket e qellimshme.</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.