Ndreca i pandershëm

Profesor Doktor Ardian Ndreca më vuri kohët e fundit në pozitë me shkrimin e tij “Mashtrimi si vokacion” të cilin e botoi tek Respublica si përgjigje, apo polemikë, me shkrimin tim “Ku janë katolikët e moderuar”. Shkrimi i Profesor Doktor Ardian Ndrecës më ka habitur tej mase me gjuhën e tij prej rrugaçi, sulmet dhe fyerjet personale pa limit, që nga “mashtrues” e “gdhë” deri në “bir kurve” e thënë indirekt nëpërmjet citimit të një shprehje të vjetër të Konicës me “bij kurvash” që rreshtoheshin në anën anti-kombëtare të historisë (këtë të fundit Ndreca mund edhe ta mohojë duke thënë “po pse të dogji ty? Konica e kishte për tradhtarët e kombit”, por sigurisht që efekti ofendues dhe shënjestra e kësaj sharje isha unë.)
Gjithkush mund të marrë penën e të hartojë një shkrim plot fyerje e sharje kreative, duke u munduar kështu të shkatërrojë personalitetin e kundërshtarit. Kjo nuk është diçka e re ose e papritur në shtypin shqiptar ku sulmet personale janë metodë e preferuar e debatit. Habia ime u shkaktua nga fakti që ky vërshim i llumtë banalitetesh m’u hodh përsipër ngadikush që ka mbaruar doktoraturën në Universitetin Urbaniana në Vatikan, dikush që është profesor në universitetin prestigjoz John Carroll University në Vatikan ku mes të tjerash jep dhe lëndën Mendimtarët e Krishterë, dikush që është kryeredaktori i revistës më të rëndësishme katolike shqiptare “Hylli i Dritës”, dikush që ka shkruar me dhjetëra shkrime, analiza, ese e përqasje në gazetat më të mëdha shqiptare, dikush që njihet e respektohet në gjirin e intelektualëve shqiptarë. Që dikush kaq i ngritur në pozitë të bjerë në nivelin e një rrugaçi e cubi mediatik ishte vërtet shokuese, jo vetëm për mua, por, me sa pashë, për shumicën dërrmuese të lexuesve të Respublikës.
Gjithsesi, nëse do kaloja një moment përtej habisë e përtej efektit emocional të shkrimit të Profesor Doktor Ardian Ndrecës, dhe për të sqaruar ata pak lexues që mund ta kenë marrë seriozisht pretendimin e Ndrecës se unë jam një mashtrues profesional që përpiqem të manipuloj fjalët e tij dhe mendjen e lexuesve, po bëj më poshtë disa zbërthime të vogla inxhinierike të këtij pretendimi.
Prerje 1A
Profesor Doktor Ardian Ndreca shkruan se unë kam ndërruar kryefjalën e pohimit të tij dhe se, si një mashtrues i poshtër, kam futur substantivin “Islami” aty ku ai qartësisht i ishte referuar një tjetër “shpirti të keq gërmadhash”, nostalgjisë otomane. Në fakt, këtë gjë unë e sqarova disi në përgjigjen time ndaj komentit të Dom Gjergj Metës tek shkrimi im fillestar, përgjigje të cilën Ndreca patjetër do e ketë lexuar para se të qëndiste sulmin e tij ndaj meje. Aty unë thashë:“Ndoshta me "nji shpirt i keq germadhash nji fryme qe s'asht tjeter vecse gerbula qe na ka lane barbaria otomane" Ndreca kerkon te tregoje me gisht dicka tjeter qe na kane lene turqit pervec Islamit, dicka kaq te keqe qe e shqetesoka Ndrecen kaq shume dhe i sillka te tilla emocione. Nuk e di c'ka pas ai ne mendje, ndoshta ai mundet te na sqaroje. Une dhe ata me te cilet e kam diskutuar kete shkrim, e kemi interpretuar kete reference te Ndreces si nje sulm dashakeqes ndaj Islamit”. Siç është e qartë këtu, unë e pranova se ka një ambiguitet në fjalët e Ndrecës, por interpretimi im dhe i shumë miqve të mij ishte se Ndreca këtu po i referohej Islamit. Faktin që ky s’është vetëm interpretimi im personal e pohoi edhe forumi musliman E-zani-i-naltë, të cilët botuan edhe shkrimin e tyre si përgjigje ndaj Ndrecës.
Prerje 1B
Profesor Doktor Ardian Ndreca harron të vërë re se fjalët e tij, të cilët unë i gjeta ofenduese ndaj meje e fesë time, po ashtu i quajti ofenduese imzot George Frendo në përgjigjen e tij ndaj meje, të cilin edhe njëherë e falënderoj publikisht për civilitetin e tij dhe frymën vëllazërore, ku ai u shpreh se “Fjale te tilla nuk kontribuojne per nje dialog konstruktiv mes katolikeve dhe muslimaneve, madje cenojne marredheniet e mira qe gjithmone kane egzistuar mes nesh.” Si e komenton Ndreca këtë distancim prej fjalëve të tij nga imzot Frendo? A është edhe Frendo mashtrues? Apo edhe Frendo po keqinterpreton fjalët e Ndrecës?
Prerje 1C
Edhe nëse unë do kisha gabuar në interpretimin tim, gjë që është krejtësisht e mundshme, jo vetëm për një “student inxhenjerie” por edhe për studiues të mirëfilltë të fushës, mënyra civile e përgjigjes nga ana e Profesor Doktor Ardian Ndrecës do kishte qenë të më tërhiqte vërejtjen e me mirësjellje të më informonte për keqinterpretimin tim duke më shpjeguar kuptimin e vërtetë të fjalëve të tij. Kjo do kishte qenë mënyra e bukur katolike e zhvillimit të këtij debati, edhe pse unë e Ndreca mund të vazhdojmë të kemi qëndrime e ide thellësisht të ndryshme rreth trashëgimisë sonë osmane.
Që profesori me aq zell e ngulm t’i thotë studentit se ai di e ky i fundit është “gdhë” e nuk di, është kulmi i arrogancës. Por që profesori t’i thotë studentit se ky i fundit është mashtrues ngaqë është “gdhë” e nuk di, ky është, sipas mendimit tim, kulmi i pandershmërisë.
Prerje 2
Profesor Doktor Ardian Ndreca pretendon se ai, për njimilion arsye, nuk ka shkruar kurrë një rresht për islamin. Siç e vunë në dukje disa komentues këtu, dhe po ashtu e-zani tek përgjigja e tyre, Ndreca, jo më larg se Shtatori i 2012-s,citohet të ketë thënë: "Che il comunismo albanese sia stato di matrice islamica lo dimostra l’accanimento speciale nei confronti della Chiesa cattolica e dei suoi membri. Pra na del se Ndreca, jo vetëm që ka folur për islamin, por ka folur në një mënyrë ekstreme. Ai ka përqafuar tezën se islami ka frymëzuar komunizmin shqiptar dhe kjo, sipas tij, shpjegon egërsinë e pazakontë të regjimit monist tek ne në krahasim me vendet e tjera komuniste, e po ashtu shpjegon luftën e egër të komunistëve shqiptarë ndaj klerit dhe Kishës Katolike. Ky është një qëndrim tepër ekstrem i Ndrecës, qëndrim që padyshim nuk përfaqëson kishën katolike shqiptare por vetëm sa frymëzon palaçot e faqeve ekstremiste si zemrashqiptare.net, ku urrejtja fetare ndaj shqiptarëve muslimanë vërshon frikshëm çdo ditë. Edhe njëherë Ndreca tregohet i pandershëm me debatuesin e tij rishtar, por edhe më keq, me lexuesit e tij.
Prerje 3
Profesor Doktor Ardian Ndreca shpreh habi se si unë nuk them asnjë fjalë rreth thelbit të shkrimit të tij origjinal mbi kërkesën e qeverisë turke për rishikimin e teksteve shkollore të historisë në Shqipëri e Kosovë. Unë nuk them gjë për këtë sepse, zoti Ndreca, unë s’kam asgjë për të thënë rreth kësaj teme. Me këtë punë le të merren historianët e specialistët, dhe është e drejta juaj e plotë të mbani qëndrimin që mbani, i cili është një qëndrim i vlefshëm, po ashtu siç është dhe qëndrimi kundërshtar. Shqetësimi i ngritur prej meje nuk ka të bëjë fare me librat e historisë a me peticionin e famshëm intelektual kundër rishikimit të tyre. Unë jam thjesht një qytetar i shqetësuar nga niveli i retorikës islamofobe në diskursin publik, sidomos kur kjo retorikë vjen nga drejtues të lartë katolikë si ju apo Dom Shan Zefi në Kosovë. Ky ishte shqetësimi që ngrita, si në letrat e mia ndaj autoriteteve katolike, ashtu edhe në shkrimin tim.
Shënime udhëzuese për konstruktorin
Çfarë pritet prej Profesor Doktor Ardian Ndrecës tani? Një idealist i marrë si unë që akoma beson tek civiliteti i shqiptarëve dhe mundësia e tjetrit për të ndryshuar, do priste që Ndreca ta pranonte gabimin e tij e t’u kërkonte falje lexuesve të tij për shkeljet e shumta etike, e veçanërisht t’i kërkonte falje studentit të inxhinierisë në Amerikë të cilin e ka fyer dhe ofenduar pa të drejtë. Gjithashtu, do prisja që Ndreca të dilte e të na sqaronte qëndrimin e tij rreth shkrimit të sipërcituar ku ai kaq lehtësisht ndërlidh islamin shqiptar me komunizmin. Këtë do e shihja si një obligim moral të Ndrecës ndaj mbarë lexuesve të tij shqiptarë, por veçanërisht ndaj lexuesve muslimanë e atyre katolikë.
Si përfundim, në vend të fjalëve të “bukura” të Konicës, po e lë Profesor Doktor Ardian Ndrecën me fjalët e një intelektuali pak më modern shqiptar, Dom Gjergj Meta: “Kësisoj, për një katolik, të kujtojë e të ushqehet me atë çka ka qenë në të kaluarën, është sinonim i vitalitetit, por kthehet në një ushqim dhe ujë të ndenjur nëse ajo nuk përtërihet me atë çka unë sot jam. E vetëdija e parë që sot ne duhet të kemi është se ajo societas christiana, e cila mbizotëronte në shekujt e Mesjetës në gjithë Europën, por edhe në Shqipëri, sot nuk është më e tillë. Realiteti plural në të cilin jetojmë nxjerr përballë nesh sfida të tjera, të reja. Pluralizmin kulturor dhe fetar, të cilin unë e prek çdo ditë këtu ku jetoj, mund ta prekësh në metropolet më të mëdha europiane, Romë, Paris, Londër, e më gjerë, edhe pse nënshtrati i këtyre metropoleve është i krishterë.
Pluralizmi fetar në Shqipëri është një fakt. Mohimi i këtij fakti është së paku naivitet e së shumti dashakeqësi. Unë nuk jam prej atyre që e idealizoj fort bashkëjetesën fetare në Shqipëri. Ajo është e mirë, por ka edhe problemet e veta. Më shumë sesa një fakt ajo është një proces që duhet të kërkohet e të realizohet përditë e më shumë.”
Comments
Nuk po merrem methelbin, po
<p>Nuk po merrem methelbin, po po merrem me siperfaqen. Te tilla replika ja shtojne vlerat replikuesit, rezatojne nder, dinjitet dhe mbi te gjitha kulture, gje per te cilen ka kaq shume nevoje kjo shoqeri.</p><p>Ju lumte i nderuar Armir!</p>
Autori mund edhe ta kish
<p>Autori mund edhe ta kish kyrsyer kete replike pasi Ndreca diskretitoi argumentin e vet pertej nevojes per replike.</p>
BIGOTRY ON BOTH SIDES!
<p>BIGOTRY ON BOTH SIDES!</p><p> </p>
Sforcim nga ju per te vene
<p>Sforcim nga ju per te vene shenjen e barazimit.</p>
E gjithe kjo paraqitje e
<p> E gjithe kjo paraqitje e sterzgjatur tingellon me nje moralizim te merzitshem , "me shave, s'me shave.." por eshte edhe e rrezikshme dhe e papranueshme sepse shmang thelbin e vertete te debatit . Studentit Taraj mund t'i kujtoj se trashegimia osmane ne trojet shqiptare nuk eshte aspak per t'u ngazellyer. Po te njihte pak me mire historine besoj do te ishte me i kursyer ne amplifikimin e raportit te fese ndaj kombit. Ndonse nuk kam asnje ndjenje fetare bie dakord me z. Ndreca qe Turqia nuk duhet t'i fuse hundet ne kete menyre te dhunshme ne punet e Shqiperise.</p>
Po ti a e lexove shkrimin apo
<p>Po ti a e lexove shkrimin apo vetem titullin. Taraj thote aty se nuk ka asnje qendrim ndaj teksteve te historise dhe se respekton mendimin e gjithkujt. Qellimi i Tarajt eshte te kritikoje gjuhen e urrejtjes fetare qe perhapin ndrecet katolike ekstremiste. Kaq,</p>
Ne fakt kjo pyetje eshte per
<p> Ne fakt kjo pyetje eshte per ty : e lexove apo vjen per t'i mbajtur anen Tarajt.</p><p>Ja c'thote Taraj dhe ketu fle lepuri : </p><p>"<strong><u>unë e Ndreca mund të vazhdojmë të kemi qëndrime e ide thellësisht të ndryshme rreth trashëgimisë sonë osmane."</u></strong></p><p>Prandal lerini keto tra-la-la-t me 'sjellje te kulturuar' se bien ere dhe nuk e mbuloni dot Osmanin qe vjen te na jape urdhera. Secili ne shtepi te tij. Dhe Shqiperia pastaj islami. Kete mos e harroni sa kohe doni te quheni shqiptare.</p>
E ca ka ketu te ky citim per
<p>E ca ka ketu te ky citim per tu habitur? A te duket e cuditshme qe shqiptaret te kene qendrime te ndryshme ndaj trashegimise sone osmane? Shqiptaret katolike psh urrejne cdo gje osmane, ndersa ata muslimane e ortodokse jane me te dyzuar, ka gjera qe i urrejne, por ka gjera qe i vleresojne.</p>
Armir me gjithe Ndrecen,
<p>Armir me gjithe Ndrecen, boll me Krishterimin dhe Islamin, po merruni me ceshtje me te rendesishme, ate te Shqiperise se ne cfare gjendje eshte nga cdo ane. </p>
Kryesore,thelbesore e te
<p>Kryesore,thelbesore e te gjitha komenteve,qe Shqiperia eshte ne kete gjendje,kaq prapa Botes dhe vecanerisht Europes dhe fqinjeve eshte e thjeshte :</p><p>Eshte [deleted] islam[i] qe po asfikson shqiptaret per nje kohe jashtzakonisht te gjate.</p><p>[Islami] duhet te zhduket perfundimisht nga teritoret e banuara nga sterniperit e Gjergj Kastriotit.Vetem [keshtu] shqiptaret do gjejne vehten dhe do perparojne si gjith Europa.</p><p>PS.ne qofte se dhe kesaj here e "fshihni" kete koment do ju konsideroj si gazete antishqipetare,islamike,qe nuk doni te miren e popullit tone.</p><p>Dhe nuk do merem me me ju qe preferoni te jetoni me kete semundje te tmereshme.</p>
Jepi, mprihe shpaten dhe nje
<p>Jepi, mprihe shpaten dhe nje here per situaten.</p>
Nje nder faktoret qe
<p>Nje nder faktoret qe shqiperia ka mbetur prapa, eshte fakti qe ne shqiperi ka njerez me mentalitete te krimbura si ky mentaliteti jot qe ke ndaj te tjereve.</p><p>Jetoj ne Milano, qyteti me katolik ne Europe pas Romes, dhe ka tere ato raste qe kishat kane hapur hapesiren e tyre per besimet e tjera per t'e kryer ritet e tyre fetare. Shyqyr qe nuk jane tere bota se nuk do dilte ndonjehere agimi, vetem nate do kishim.</p><p>Armir, rrespektet e mia per gjuhen tende. Ndreca tregoi dhe njehere sa sa kapacitet kulturor ka ai ne vetevete.</p>
Te mos besosh sic besojne te
<p>Te mos besosh sic besojne te dy replikuesit ndoshta eshte me mire ne kuptimin e paanesise ne shfaqjen e mendimit. E une nuk besoj ne zot. As prindrit nuk besonin, ndoshta se nena eshte me prejardhje nga familje katolike dhe baba me prejardhje nga familje myslimane. Pak i mbaj mend prindrit e mamas dhe, edhe me pak, prindrit e babait, por sidoqofte nuk me kane lene ndonje shenje qe te them se ata besonin ne kisha e xhamia. </p><p>I parashtrova keto para se te shpreh mendimin tim modest per nivelin kulturor te replikes.</p><p>Z. Ndreca e kritikova ne kete sit, pasi e lexova te plote shkrimi e tij. E kritikova jo per thelbin e mendimit te tij, por per gjuhen shume te rende aspak te denj per nje profesor. E shemetuar ishte ajo gjuhe sidomos kur fjalet e ulta i drejtoheshin nje studenti. Ajo gjuhe nuk ka asnje lloj afrie me Krishtin dhe pasusit shpirteror te tij. Nderkohe, deshiroj te them fjalet me te mira per kulturen qe pershkon shkrimin e studentit Tare.</p><p> </p>
A.Ndreaca ne shkrimin e
<p>A.Ndreaca ne shkrimin e tij,ka treguar mendjemadhesine ekstreme duke shkuar deri en fyerje ndaj ketij djalit qe eshte student.Se gjoja ky djali,nuk ka formimin e duhur ti pergjigjet ketij intelektuali kaq te madh sa eshte A.Ndreca,sepse eshte akoma student.Po sikur ky djali te kishte shkruar ne Anonimitet??Si do bente Ndreca??Intelektuali qe merret me autorin e shkrimit,dhe jo me shkrimin tregon injorance.Intelektuali qe fyen nuk ehste intelektual.Intelektual ndonjhere nuk behesh duke treguar titujt Akademik.Dhe Ndreca sa do tituj te kete,ka treguar se nuk ehste Intelektual i mirfillte.Ashtu sikunder nuk quhesh qytetar thjesht sepse banon ne qytet,dhe fshatar nese banon ne fshat.Jo.Qytetar behesh,nese sillesh si i tille.Dhe Ndreca eshte shembulli me i mire,se Intelektual nuk behesh nga certifikatat Akademike,por nga sjelljet dhe argumentat.Ndoshta Ndreca eshte Intelektual i njohur si i tille nga njerez te tjere.Une nuk e di.Por Qyetar nuk eshte.Sepse po te ishte qyetar,nuk do fyente kete djalin e mire.Ndreca eshte Fshatar Mesjetar,qe argument ka fyerjen.</p>
ashtu sic nuk isha dakord
<p> </p><p> ashtu sic nuk isha dakord me gjuhen e ashper te prof. Ndreces ashtu nuk jam dakord edhe me provokimet e z. Taraj. Shpresoj t'a mbyllin ketu kete diatribe mediatike te pafrytshme.</p>
Islami teo-kratik asht kundra
<p>Islami teo-kratik asht kundra Kushtetutes se Republikes se Shqipnise. Nuk mund te funksionojne njikohesisht dy ligje kontradiktore, Kushtetua dhe ligji Sheriatit. Besimi fetar islam nuk i prishe pune njeriu, a beson o nuk beson o çka beson.</p><p>Mbrojme Lirine e Besimit, por e kemi per detyre te kundershtojme parimet antikushtetuese dhe historine dhe gjakun e shqiptarve per pamvarsi nga pushtuesi i zi turk-osman. Pse e bame gjithate alemet torte me 28 nandor? Ha,ha,ha.</p>
Paul, mos me thuaj qe ti
<p>Paul, mos me thuaj qe ti ishte nje nga ato qe ju fut tortes me cizme? Kam pershtypjen qe ti ke qene njeri nga ato pasi perderisa po flet per torte ketu.</p><p>Lexoje mire arktikullin pastaj plase carcizizmin tend islamofobik qe mban ne shpatulla.</p>
I dashur Armir. Kisha disa
I dashur Armir.
Kisha disa pyetje e reagime ne lidhje me shkrimet e tua.
1. E ndien veten shqiptar apo mysliman?
Ne e ndiefsh veten shqiptar, te lutem degjoje Vaso Pashen e mos na perça duke provokuar debate artificiale ne kohe qe duhet te kemi perparesi te tjera. Na duhet te bashkohemi pa dallim feje se te ndare po na e hane koken dalngadale.
Ne e ndiefsh veten mysliman, nuk ke vend ketu midis nesh por ne vende si Arabia Saudite ku nje i krishtere nuk ka te drejten te praktikoje fene e vet si ti aty ne vendin e demokracise. Kerko nga fete e tjera ate qe e jotja ua njeh te tjereve e aspak me shume. Polemikat shterpe ne lidhje me fene ne nje komb si ky i yni u japin arme atyre qe sna e duan te miren.
2. Pse e ndien veten te fyer kur dikush denon gjenocidin OSMAN ne Arberi? Kujdes! Thash osman!
Ne shqiptaret kurre nuk e kemi bashkuar fene me kombin! Pse e ben kete? Osmanet vertete kane bere masakrat me te medha ( ne emer te fese shume here, por kete nuk do ta perfshij ne argument) ne popullin tone. Mjafton te lexosh kronikat e vete Sulltan Muratit e me pas Mehmetit. Kur ata e kane shkruar vete se sa fshatra e qytete te tera kan shkuar ne tehun e shpates e kane perdhunuar e djegur, kush je ti te besh avokatin e tyre? Lerua atyre kete pune. Ska nevoje Turqia e sotme per avokate!
Si perfundim, te lutem edhe njehere te mos biesh ne gracken e Grekeve apo te Serbeve e te unifikosh fene me etnine se ben gabim shume te madh. Kujto se ku i ke rrenjet se feja eshte per shpirtin por zoti a allahu, sido qe ta quash, kurre nuk thote te harrosh se kush ta beri koken, perkundrazi. Ki respekt per vendin qe te lindi e te rriti.
Feja e Shqiptarit eshte Shqiptaria!
Peace!
Do te besoja vertete se nuk e
<p>Do te besoja vertete se nuk e ke lexuar shkrimin, sepse do te ishte e pandershme ta kesh lexuar dhe te adresosh te tjera gjera ketu.</p><p>Armiri e thote qarte se nuk i intereson historia dhe nuk eshte specialist i saje. Jane akademiket qe ne menyre te drejte duhet ta shkruajn ate sipas fakteve dhe interprtimeve logjike.</p><p>Se dyti, feja e shqiptarit nuk eshte shqiptaria, ky eshte mashtrimi me i madh qe i behet njerzve ne Shqiperi duke i kercenuar me "konfliktualitetin" e mundshem midis feve. Perjudha me katastrofike qe jetuan shqiptaret nuk eshte ajo e kohes osmane, me shume fe brenda, por ajo e stalinizmit i cili i imponoi si fe shqiptareve pseudoshqiptarine. E pame mire se ku u degdisem me anije dhe kufinjve sapo u rrezua fasada e pseudofese shqiptari.</p><p>Kjo ndarja shqiptar/musliman eshte shume e sforcuar. Nuk ka asnje kontradikte qe ne te njejtin kohe ne te njejtin person te jesh dhe shqipètar dhe muslimen dhe bashkeshort dhe arsimtar dhe gjirokastrit dhe tifoz dhe shakaxhi dhe klaustofobik dhe i qete dhe duhanpires dhe, dhe, dhe, ose nje kombinim ndryshe i shumçkaje qe e konstituojne individin.</p><p>Ne Arabi eshte legjende qe nuk ka kisha dhe se nuk jetojne kristiane, abdejtohu njeçike dhe do te rezultoj disi ndryshe, mbase jo aty ku do ti. Ajo demokracia qe ti permend po ben çeshte e mundur qe regjimet e Gjirit te qendrojne ne kembe. Ku me dhemb e ku me djeg eshte kjo pune.</p><p>Largojuni mllefit sepse ai do tu shkaterroje shendetin.</p><p> </p>
C'pune ka Republika e
<p>C'pune ka Republika e Turqise, me permirsimin e gjuhes dhe historise se Perandorise Osmane? Eshte njesoj sikur Italia te kerkoj qe te permirsohet imazhi i Perandorise Romake, dhe mos te tregohen kryqezimet qe benin, dhe aq me teper ate te Krishtit. Argumenti yt, dhe i atyre qe mundohen te ringjallin kete nostalgji per perandorine osmane duket shume qarte.</p>
Ti qe ke shkru ket koment
<p>Ti qe ke shkru ket koment qenke [deleted] krejt, c'don me thane je shqiptar apo je musliman? ket pyetje e bajne ne france ata [deleted] e le Pen-it. ket lloj gjuhe don me na fut n'shqipni mor [deleted] dhe sic thote prof ndreca mor [deleted]. Nuk ka asnji problem me ken musliman dhe me ken shqiptar. me ken musliman don me than me ken i neshtruem Zotit dhe ku e pengon kjo robin me ken shqiptar? perkundrazi muslimant kan dhan kontribut te jashtezakonshem ne themelimin e kombit dhe shtetit shqiptar. asht vet feja muslimane e tille qe e shtyn robin me dashte atdhene sic bajne te njajten gja edhe kristianizmi.</p>
I dashur Anonim. Une desha te
<p>I dashur Anonim.</p><p>Une desha te them ate qe po lexon e asgje me teper. Une nuk shoh asnje problem te kesh besim perkundrazi e keshilloj ate. Te kesh besimin mbi popullin e atdheun tend kete e urrej. Kam respekt per te gjithe ata patriote qe e lane menjane fene e u bashkuan per qellimin e larte te atdheut. Mos u ndiej i fyer se nuk ka qene ky qellimi im. Kam dashur ti kujtoj Armirit se nga vjen e jo se ku beson.</p><p> </p><p>Me respekt edhe pse shan...</p>
Te jesh shqiptar nuk mohon
<p>Te jesh shqiptar nuk mohon aspak te jesh njekohesisht edhe musliman apo i krishter. Natyrisht, Taraj eshte shqiptar i devotshem dhe njekohesisht musliman i devotshem. Reagimi i Tarajt eshte shprehje e nje qytetarie dhe patriotizmi te admirueshem. Taraj nuk reagon, pse i kane share fene, por sepse e shikon si dicka kercenuese per kombin mbjellja e nje klime urrejtjeje nderfetare, si ajo qe mbjell Ndreca, Tedescini apo te gjithe fondamentalistet katolike tek Zemra Shqiptare. Kjo eshte gjeja me e keqe qe mund te shkaterroje nje komb. E per kete arsye, reagimi i z. Taraj eshte patriotik. Islami dhe krishterimi jane fe te medha me rrenje te thella ne popullin shqiptar. Ky vend eshte themeluar nga besimtare, por edhe klerike te te tre besimeve dhe kush perpiqet te perjashtoje cilindo prej tyre, eshte duke futur ne Shqiperi percarjen me te madhe te mundshme. Kush punon kunder nje prej tre feve te mesiperme, po punon kunder kombit. Perkundrazi, edhe shprehja e Pashko Vases, nuk synon te mohoje fete dhe ti perjashtoje ato, por qe te mbjelle nje harmoni dhe vellazeri te shqiptareve, mbi ndasite fetare te mundshme. Vete Pashko Vasa ishte katolik dhe shume fetar, por me kete shprehje ai kerkon te thote se feja nuk duhet te jete objekt percarjesh. Z. Taraj ne kete rast, po synon te kritikoje nje gjuhe qe sjell percarje, si ajo e Ndreces.</p><p><br /> </p>
Shih shih Pauloja... Ene nga
<p>Shih shih Pauloja... Ene nga 10 % shi i ekstremisteve nga 10 % shi i gjith Shqiperise, ene do me na dergu ne Arabi, na ben si cub... Jazek te qofte toleranca mer Paulo :D</p><p> </p><p> </p><p> </p>
Ne bindjet fetare te secilit
<p>Ne bindjet fetare te secilit nuk mund te nderhyje askush, pasi jane bindje personale te ç'donjerit. Ne Shqiperi me sa kam pare dhe degjuar ne media dhe jetuar ne Shqiperi, feja Muslimane dhe Katolike respektojne njera tjetren. Te debatojme rreth bindjeve fetare mendoj, se eshte dicka jo e mire.</p><p>E vleresoj sinqeritetin e studentit Armir, por njekohesisht keshilloj tonin e ashper te profesor Ndreces. </p><p><strong><u><em>Mos te harrojme se eshte vetem nje ZOT dhe te gjithe jemi te barabarte perpara tij... </em></u></strong></p><p><strong><u><em>dhe mbi te gjitha feja e shqiptarit eshte vetem shqiptaria... krenar qe jemi shqiptare..</em></u></strong><strong style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;"><u><em>Nqs keni besime fetare respektoni ato, pasi ne te gjitha rastet ato shprehin paqe dhe miresi mes njerezve. </em></u></strong></p><p><strong style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;"><u><em>Respekte!</em></u></strong></p>
Sa turp esht kur dy shqiptar
<p>Sa turp esht kur dy shqiptar grinden mes veti per mbeturinat sunduese,cilat do cofshin ato:Romake,Vatikaniane,Otmane apo Islame ,qe thuhet ne gjuhen angelze ,tegjitha jan "Same shit"</p>
Add new comment