Të huajt në TripAdvisor: Në Shqipëri kamerieri të bën si pronar

Postuar në 08 Gusht, 2016 10:22

Në TripAdvisor, një nga portalet amerikane më të famshme të turizmit në botë me përvojë 16-vjeçare, për Shqipërinë gjen mbi 43,000 komente e opinione. Si destinacionet më popullore renditen: Tirana, Saranda, Durrësi, Vlora, Shkodra dhe Ksamili. Ankesat për shërbimin në Vlorë, ku “stafi nuk buzëqesh dhe ku kamarieri të bën si pronar”
Në sytë e të huajve, Shqipëria po maturohet si vend turistik, rekomandohet shpesh dhe me fjalë tejet pozitive. Ka destinacione të pazbuluara me natyrë që të lë pa frymë.
Kur vjen puna te pikat e dobëta, nuk ka asgjë të re, vazhdojmë të zhgënjejmë me cilësinë e shërbimeve dhe burimet njerëzore jo të specializuar, sidomos në zonën e Vlorës, ku “stafi nuk buzëqesh dhe ku kamarieri të bën si pronar”.
Ankesat më të shpeshta kryesore në faqen e TripAdvisor kanë të bëjnë me “yjet”, të cilat nuk përputhen me ato që të huajt gjejnë në të vërtetë. Natyrisht, ata nuk kanë sesi ta dinë që në Shqipëri ato janë vendosur sipas qejfit të pronarit.
Mikpritja është një nga vlerat më pozitive dhe tipari më dallues, me të cilin na karakterizojnë të huajt.
Ata vlerësojnë së tepërmi ushqimin e freskët, bio, por edhe kombinimet mes kuzhinës tradicionale dhe asaj ndërkombëtare.

Vlora: Kamerieri ta shpif

Vlora është një destinacion që tërheq vëmendjen e turistëve të huaj për natyrën, detin e pastër dhe ushqimin, por pika më e dobët mbetet shërbimi, komunikimi i burimeve njerëzore.
Ja se çfarë shkruan një turist nga Tampa, Finlandë, për një nga hotelet më të komentuar në Vlorë.
“Ne e zgjodhëm hotelin bazuar nga komentet e marra në TripAdvisor, por nuk e kuptuam përse vlerësimi ishte aq i lartë. Përveç pamjes së mrekullueshme nga dhoma dhe plazhit privat nuk kishte ndonjë gjë për t’u shënuar. Gjëja që të binte më shumë në sy ishte stafi. Askush nuk buzëqeshte. Të gjithë dukeshin jo të lumtur që punonin aty dhe askush nuk përpiqej të të bënte të ndiheshe e mirëseardhur. Ushqimi në restorant ishte i mirë, por çmimi nuk e justifikonte. Mëngjesi fillonte në orën 8.30, që ishte ca si vonë aq më tepër kur guida na kishte kërkuar që të ishim gati në orën 9. Kamerieri na tha se nuk mund të paguanim me kartë pasi ishte e mbyllur dhe menaxheri vinte vetëm pas orës 11:00. Falë Zotit që dhoma ishte e parapaguar dhe na u desh të paguanim vetëm disa shpenzime të vogla me cash”.
Ndërsa një turiste, e cila kishte qëndruar në Vlorë me familjen e saj në fund të qershorit, shkruante kështu: “Më duhet të them disa fjalë për qytetin e Vlorës. Pjesa e shëtitores përgjatë detit ishte në rindërtim. Gjithçka varet nga arsyeja se përse ke zgjedhur ta vizitosh. Nëse ke vendosur ta vizitosh për pushime dhe do të qëndron disa ditë, atëherë duhet të mendohesh dy herë, pasi pjesa më e madhe e bregdetit është e paaksesueshme, me mungesë infrastrukture për shkak të punimeve.
Nëse jeni për qëllime pune, atëherë mund të themi se pjesa tjetër e qytetit është mirë.
Por, le të kthehem te hoteli. Kishte parking dhe internet falas në të gjitha dhomat. Stafi ishte miqësor. Mëngjesi i freskët dhe me variacion”.
Një turist britanik shprehet shumë i indinjuar nga përvoja që pati në një nga restorantet bregdetare të Vlorës: “Nuk ka asnjë justifikim për sjelljen e kamerierit, që i dukej vetja si pronari. Në vend që të përgjigjej për pyetjet që ne i bënim në lidhje me menynë, ai bëri një monolog të gjatë për cilësinë e produkteve. Kjo na e vështirësoi shumë punën për të mësuar se cilat pjata mund të porositeshin. Cilësia e ushqimit (kur më në fund ai mbërriti) ishte e pranueshme, por darka na la një shije të keqe për shkak të sjelljes së kamerierit si një ‘prima donna’”.
Ndërsa një turiste tjetër nga Miçigani, SHBA, komentonte për një nga restorantet në zonën e Radhimës: “Porosita pasta, e cila supozohej se duhet të ishte bërë në shtëpi. Ishte e mirë, por jo e bërë në shtëpi, nuk ka arsye përse të gënjehet për këtë. Shërbimi ishte i ngadaltë dhe kamerieri po bënte truke që ne të paguanim më shumë. Vera ishte e mirë, por më e shtrenjtë nga ç’duhet, duke qenë se ishte e zonës. Duhet të bëni kujdes, pasi kamerierët ndryshojnë çmimet”.

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.