Shinasi Rama flet për triumfin e katundarisë: një shtet katundar, me një kapitalizëm katundar, me parti katundare

Postuar në 16 Shkurt, 2013 03:32

Në një intervistë të gjatë me Ben Andonin te Revista ‘Java’, Shinasi Rama, një nga inisiatorët e Lëvizjes së Dhetorit dhe aktualisht profesor i Shkencave Politike në Universitetin e Nju Jorkut në ShBA, flet për shkretëtirën morale në të cilën ësëht shndërruar Shqipëria. Ai përdor termin “katundar” për t’iu referuar shumë zhvillimeve të këtyre viteve, sociale e politike. Kështu, pasi konsideron se të vetmet zgjedhje demokratike në Shqipëri kanë qenë ato të 31 Marsit 1991, ai thotë: “Mbas atyre zgjedhjeve, zgjedhjet kanë qenë vetëm e vetëm përplasje të strukturave të drejtuar nga katundarë, në bazë të parimeve katundare, dhe me objektivat e mbrojtjes së interesave të katundeve respektive përmes manipulimit dhe vjedhjes së votave.” Më tej vazhdon se “kjo që ka ndodhur gjatë këtyre 22 vjetëve është thjesht triumfi i katundarisë, i  mendësisë katundare të manipuluar nga paria e Tiranës, nuk është demokracia e vërtetë.”

Kur flet për dosjet, ai konsideron se shteti komunist ishte një shtet i deformuar moralisht, por nga ana teknike, e administrimit, survejimit, kontrollit të funksionimit ishte një shtet shumë modern. “Mirëpo, ky sistem modern i njëanshëm u vendos mbi një shoqëri katundare. Sistemi u shemb, katundarët mbetën e dolën në krye të shtetit, dhe bënë një shtet katundar, me një kapitalizëm katundar, me parti katundare dhe me një sistem vlerash e propagande të denjë për katundarët. Tashti, në një shoqëri katundare siç jemi ne, dosjet janë bomba bërthamore.” Rama, konsideron se dosjet “janë përdorur e do të përdoren nga katundarët në pushtet e në opozitë për arritjen e qëllimeve të klaneve respektive katundare dhe për shkatërrimin e mëtejshëm të shoqërisë shqiptare.”

k.c.  

Comments

Submitted by Leonardo (not verified) on

<p>Më se e drejtë por ske çbënë kur 75% e shoqërisë është katundare dhe nga bjeskët e nëmuna</p>

Submitted by f d (not verified) on

<p>Kam respekt per katundaret, banore te katundeve, sepse dhe une nje pinjoll katundi jam , anipse se ku jetoj sot. Katundaret ka qene e ne mos eshte akoma pjese dermuese e vatanit tone. ( Ej, te bej nje pyetje ?! Edhe ky Rama mos eshte katundar, madje sterkatundar ?!)</p><p>Ej, furxhiu furxhi mbetet, pavaresisht se fut e nxjerr lopaten me tepsi te formave te ndryshme me brum ne furr, buka e njejte eshte vetem forma i ndryshon.</p><p>T&#39;ju them dicka ?!...Kur isha ne Ejfel e shikoja poshte...banesat me dukeshin si kuti shkrepsesh e njerezit qe leviznin si milingona...</p><p>T&#39;ju them akoma ?!...Lere per here tjeter...</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Saimir (not verified) on

Mos e ngaterro konceptin "katundar" me ate "fshatar". Katundar perdoret me kuptimin joqytetar, i paqyteruar, qe nuk pranon te jete pjese e nje shoqerie qe funksionon dhe i neshtrohet rregullave shoqerore etj.
Fshatar eshte banor i fshatit dhe nuk ka te beje aspak me kuptimin e katundarit qe perdor Prof. Rama.

Submitted by f d (not verified) on

<p>Referoju fjalorit te gjuhes shqipe ; se ate &#39;amerikane&#39; nuk e di.</p>

Submitted by Dritan (not verified) on

<p>Shiko pak pertej hundes....termi katundar perdoret per tju referuar injorances dhe injoranteve, njerezve pa moral, pa dinjitet.</p><p>E dime shume mire se cfare thote fjalori, por referoju kuptimit qe kesaj fjale i kane thene masat gjate ketyre viteve.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Andoni (not verified) on

<p>Kam patur respekt per njerez si ky i dhjetortr, por duket se koha ben te veten dhe kane nisur t&#39;u shfaqen probleme seniliteti, realiteti behet shume kompleks dhe keta vazhdojne te gjykojne si atehere kur thyenin xhamat e dritareve te shkolles me gure.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Artur Duka (not verified) on

<p>Une mendoj 100% si ky lart &nbsp;e megjithate, duke qene qytetar, nuk i kam thyer kurre xhamat e shkolles me gure !</p><p>Jma i sigurt se 70% te lexuesve i djeg konstatimi i Sh.Rames.&nbsp;</p>

Submitted by Beni (not verified) on

<p>O &nbsp;Leonardo, por &nbsp;cfare &nbsp;ben &nbsp;a &nbsp;derezi &nbsp;njehere &nbsp;e &nbsp;fute &nbsp;veten &nbsp;tek &nbsp;shtupat &nbsp;dhe &nbsp;nje &nbsp;here &nbsp;tek &nbsp;katundaret &nbsp;sa &nbsp;here &nbsp;qe &nbsp;flet &nbsp;ky &nbsp;Shinasiu &nbsp;si &nbsp;ka &nbsp;mundesi &nbsp;qe &nbsp;sa &nbsp;here &nbsp;qe &nbsp;flet &nbsp;ky &nbsp;ti &nbsp;i &nbsp;jep &nbsp;te &nbsp;drejte? Po &nbsp;ta &nbsp;pyesesh &nbsp;kete &nbsp;Shinason &nbsp;qe &nbsp;ti &nbsp;e &nbsp;paske &nbsp;kaq &nbsp;qejf &nbsp;dhe &nbsp;qe &nbsp;po &nbsp;na &nbsp;jep &nbsp;kaq &nbsp;intervista &nbsp;duke &nbsp;share &nbsp;para &nbsp;e &nbsp;prapa &nbsp;se &nbsp;nga &nbsp;e &nbsp;ka &nbsp;prejardhjen &nbsp;padyshim &nbsp;qe &nbsp;do &nbsp;e &nbsp;kete &nbsp;nga &nbsp;fshati &nbsp;si &nbsp;te &nbsp;gjithe &nbsp;ne. Sa &nbsp;per &nbsp;katundaret &nbsp;ky &nbsp;Shinasua &nbsp;mos &nbsp;ta &nbsp;kete &nbsp;kaq &nbsp;merak &nbsp;pse &nbsp;drejtojne &nbsp;sepse &nbsp;eshte &nbsp;ne &nbsp;te &nbsp;drejten &nbsp;e &nbsp;cdo &nbsp;njeriu &nbsp;brenda &nbsp;aftesive &nbsp;te &nbsp;tij &nbsp;te &nbsp;udheheqe &nbsp;dhe &nbsp;te &nbsp;vihet &nbsp;ne &nbsp;poste &nbsp;drejtuese. Pse &nbsp;eshte &nbsp;profesor &nbsp;ky &nbsp;ska &nbsp;te &nbsp;drejte &nbsp;ta &nbsp;quaj &nbsp;veten &nbsp;qytetar &nbsp;sepse &nbsp;qytetarllekun &nbsp;nuk &nbsp;ta &nbsp;jep &nbsp;prejardhja &nbsp;por &nbsp;kultura &nbsp;e &nbsp;secilit. Mund &nbsp;te &nbsp;jesh &nbsp;nga &nbsp;qyteti &nbsp;dhe &nbsp;mund &nbsp;te &nbsp;jesh &nbsp;edhe &nbsp;rrote &nbsp;ka..i &nbsp;si &nbsp;puna &nbsp;e &nbsp;ketij. &nbsp;Ketij &nbsp;i &nbsp;paska &nbsp;djegur &nbsp;kjo &nbsp;puna &nbsp;e &nbsp;dosjeve &nbsp;sepse &nbsp;ne &nbsp;nje &nbsp;koment &nbsp;te &nbsp;bere &nbsp;nga &nbsp;nje &nbsp;lexues &nbsp;te &nbsp;nje &nbsp;artikulli &nbsp;ku &nbsp;ky &nbsp;fliste &nbsp;keq &nbsp;per &nbsp;Eduart &nbsp;Selamin komentuesi &nbsp;thoshte &nbsp;per &nbsp;kete &nbsp;qe &nbsp;ka &nbsp;qene &nbsp;spiun &nbsp;i &nbsp;sigurimit &nbsp;dhe &nbsp;bente &nbsp;thirje &nbsp;qe &nbsp;te &nbsp;hapej &nbsp;dosja &nbsp;e &nbsp;ketij &nbsp;Shinasos. Sic &nbsp;duket &nbsp;tani &nbsp;qe &nbsp;jane &nbsp;afer &nbsp;zgjedhjet &nbsp;ish &nbsp;sigurimi &nbsp;i &nbsp;shtetit &nbsp;po &nbsp;aktivizon &nbsp;ishat &nbsp;e &nbsp;tij &nbsp;dhe &nbsp;ky &nbsp;si &nbsp;ushtar &nbsp;i &nbsp;bindur &nbsp;qe &nbsp;eshte &nbsp;po &nbsp;e &nbsp;ben &nbsp;punen &nbsp;shume &nbsp;mire &nbsp;por &nbsp;harron &nbsp;qe &nbsp;i &nbsp;shari &nbsp;eshte &nbsp;i &nbsp;share. Prandaj &nbsp;edhe &nbsp;ju &nbsp;te &nbsp;Respublikes &nbsp;boll &nbsp;me &nbsp;keta &nbsp;individe &nbsp;qe &nbsp;nuk &nbsp;thone &nbsp;asnje &nbsp;gje &nbsp;te &nbsp;re. Ky &nbsp;vend &nbsp;ka &nbsp;nevoje &nbsp;per &nbsp;njerez &nbsp;qe &nbsp;te &nbsp;kontribojne &nbsp;me &nbsp;vepra &nbsp;dhe &nbsp;jo &nbsp;per &nbsp;persona &nbsp;si &nbsp;puna &nbsp;e &nbsp;ketij &nbsp;debili.&nbsp;</p>

Submitted by katarakti (not verified) on

<p>Eshte e çuditshme se si me kater fjali mund te perkufizohet kaq bukur dhe fort kronika e&nbsp;22 vjeteve te fundit te shtetit shqiptar sot. I ka thene te gjitha, ose ndryshe i ka rene pikes. Mendoj se kur flet per &quot;katunar&quot; e perdor ne kuptimin e te trashit, te pazhvilluarit, egersires se paqyteteruar, qe duhet dalluar nga fshatari qe punon, prodhon, perparon veten dhe kombin. Njelloj kur perdoret termi shpellar apo malok, si term perçmues ndaj disa karakteristikave te nje pjese te prapambetur te shoqerise shqiptare qe nuk ka asgje te perbashket me termin malesor.</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.