Reklama me bebe e kompanisë telefonike shkakton reagime, autoritetet u kërkojnë TV-ve shqiptare të ndalojnë transmetimin

Postuar në 27 Shkurt, 2014 13:03

Reklama e një kompanie të njohur telefonike, e transmetuar vazhdimisht në televizionet shqiptare prej 1 jave, ka sjellë reagimin e autoriteteve shtetërore që urdhërojnë ndërprerjen e transmetimit të saj. Shkak është bërë fakti se, në reklamën që shoqërohet me titrat: “Për të mos humbur asnjë buzëqeshje”, shfaqet një bebe që përdor “smartphone”, e madje, që është aq i varur, sa ka ndikim direkt tek humori i tij. D.m.th në video, sa herë që bllokohet shërbimi i internetit, fëmija qan dhe sa herë që linja funksionon normalisht, ai qesh. Nisja e transmetimit të kësaj reklame në televizionet shqiptare shkaktoi reagime në rrjetet sociale, ku u ndërmor edhe një peticion përmes të cilit kërkohej ndërprerja e saj.

Nismëtarët e peticionin argumentonin se reklama në fjalë inkurajon fëmijët të përdorin teknologjinë në një kohë që këta të fundit, sipas specialistëve, për të paktën 3 apo 4 vitet e para duhet të inkurajohen të kenë vetëm kontakte fizike me prindërit dhe mjedisin. Pas këtij peticioni dhe thirrjeve nga rrjetet sociale, Autoriteti i Mediave Audiovizive u ka kërkuar operatorëve audiovizivë, ndërprerjen e menjëhershme të transmetimit të reklamës së kompanisë së telefonisë celulare.

“Autoriteti i Mediave Audiovizive (AMA) ka vizionuar transmetimin e reklamës të kompanisë së telefonisë celulare “Vodafone”, e cila shoqërohet me titrat: “Për të mos humbur asnjë buzëqeshje... Vodafon 3G.” AMA konstaton se reklama e kompanisë së telefonisë celulare “Vodafone”, ndikon drejtpërdrejt tek të miturit duke i nxitur ata që të kërkojnë të blejnë aparatin celular të  kompanisë “Vodafone” me internetin 3G, që ofron kjo kompani. Një gjë e tillë bie në kundërshtim me nenin 42 pika 7 të ligjit dhe me pikën 8.4 të Kodit të Transmetimit.

Më konkretisht, ligji nr.97/2013 “ Për mediat audiovizive në Republikën e Shqipërisë”, neni 42 pika 7 “Komunikimet me natyrë tregtare”, përcakton se ato:”...nuk duhet të nxisin apo të shtyjnë të miturit të blejnë apo të marrin prodhime ose shërbime, duke i nxitur drejtpërsëdrejti për të kërkuar nga prindërit ose të tjerë persona të afërm t’u marrin mallrat apo shërbimet e reklamuara, ose të shfrytëzojnë pozitën e fëmijëve në raport me prindërit, mësuesit ose persona të tjerë të afërm të tyre.” Sa më sipër, AMA, kërkon ndërprerjen e menjëhershme të transmetimit të reklamës së kompanisë së telefonisë celulare “Vodafone” me internet 3G ndersa thekson se në rast të kundërt do të vendosen sanksionet e parashikuara në ligj” thuhet në njoftimin e AMA-s.

 

k.k

 

Comments

Submitted by Pema (not verified) on

<p>Cfar budallalliqesh o zot.<br /><br />O shoke fshatare, reklama nuk eshte bere per te shtyre femijet per te perdorur celulare. Reklama, i drejtohet te rriturve! Thjesht perdor femije per te derguar mesazhin tek te rriturit. Femijet ndodhen ne reklame per arsye psikologjike, jo si &quot;target market&quot;.</p>

Submitted by ou (not verified) on

<p>o zoti fshatar, nje pyetje kisha une, nese me lejon, zotrote: ai femija, ka qare me vullnetin e vet ne reklame, apo e kane ndersyer me hosten qe te qaje? po produkti, zotrote, eshte per femije, apo eshte per te rritur?</p><p>dhe nje tjeter, sa e ke rrogen atje te amc-ja?</p>

Submitted by Pema (not verified) on

<p>Po ska nevoje njeri ta detyroje beben te qaj. FIlmoje per nje ore pa nderprerje dhe do e shohesh te qaje, qesh dhe t&#39;dhije. hahaha<br /><br />Meqe ra fjala, s&#39;punoj tek AMC jo. Ka shume gjera per te cilat media mund (dhe duhet) ti kritikoje kompanite celulare, por reklamat s&#39;jan nje nga kto.&nbsp;</p>

Submitted by Plaku Xhuxhumaku (not verified) on

<p>Shume mire, tani qe e zgjidhem edhe problemin e fundit dhe me te rendesishem qe na mbante ne kapitalizem, <strong>Perpara, Perpara drejt Socializmit, Internacionale do te jete Bota e Re.......</strong></p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.