Dom Gjergji versus prof Xhufit

Postuar në 31 Korrik, 2012 08:23

“Unë bëj pjesë në atë brez njerëzish që historinë e ka studiuar deri në klasë të tetë në shkollat e komunizmit, e kam bërë përsëri në shkollë të mesme në kohën e demokracisë 1990–1994 dhe më pas në të lartën, 1994-2000, në Itali; [mirëpo] kur dëgjoj dhe lexoj prof. Xhufin më duket vetja nxënësi i klasës së tetë, ku historia ndahej në partizanë dhe gjermanë, të mirë dhe të këqij, kulakë dhe fshatarësi e thjeshtë, borgjezë dhe proletarë”, shkruan Dom Gjergji, që për Panoramën nënshkruan me emrin e plotë Gjergj Meta. Kuptohet, është duke bërë polemikë më Pëllumb Xhufin, teza të të cilit, të hedhura në intervistat e fundit në shtyp (në Shqip e në Mapo), nuk i kanë pëlqyer. Gjergj Meta i drejtohet gjatë gjithë kohës me një ton korrekt Pëllumb Xhufit, por polemikën e mban në nivel të ndezur. I kanë rënë keq në stomak ca sulme kundër klerikëve të kishës katolike, që njëherë Xhufi i quan ‘ithtarë të Shqipërisë së kantoneve’, ‘kuislingë’, “klerikë kundër alfabetit latin e shkrimit shqip’, etj.

Shkrimin e Metës mund ta ndiqnin të plotë në linkun: http://www.panorama.com.al/2012/07/31/dhe-ideologjia-vazhdon%E2%80%A6/

Re.Pu.

Comments

Submitted by Astrit (not verified) on

<p>Dom Gjergji e fillon argumentimin e tij duke paragjykuar kundershtarin ne kete debat si njeri te indoktrinuar - dhe ne njefare pike vazhdon me idene se shkenca, kultura dhe tere krijimtaria 50 vjecare shqiptare nen komunizem jane te kompromentuara dhe si te tilla shume pak te dobishme. Argument ky i ngjashem me ate te komunisteve kur hidhnin poshte dikur Gjergj Fishten apo shkollen e mendimtareve te medhenj katolike te viteve &#39;30-&#39;50 te shekullit te kaluar.</p><p>Se dyti, dom Gjergji eshte duke u perpjekur te revizionoje fort historine kur kerkon te rehabilitoje Pater Anton Harapin si njeri qe minimizoi depertimin fashist dhe ju kundervu hyrjes se komunizmit ne Shqiperi. Dhe kjo ka shume implikime. Nje anetar i Keshillit te Regjences nen okupacion eshte po aq kolaboracionist sa bashkpunetoret e tjere te nazizmit ne Europen e pushtuar (Mareshalli Petain ne France, Quisling ne Norvegji, apo Tsolakoglu ne Greqi). Me tej, perhapja e komunizmit ne Shqiperi ne ate kohe nuk ishte akt heroizmi, ne ato kohe e rrethana komunistet nuk kishin kryer krimet qe kryen, aktivitetet e tyre me 1943-44 ishin plotesisht legjitime nga ana morale&nbsp;dhe ndalimi i komunizmit nuk kishte justifikimin qe mund te merrte ne vitet e mevoneshme. Me cfare te drejte mund te mburrej dikush atehere se persekutoi komunistet? Me cfare te drejte mund te mburret dikush sot po persekutoi deshmitaret&nbsp; e Jehovait? Dhe me tej, qellimi nuk i justifikon mjetet. Komunizmin e kundershtoi me perpara e me fort se kushdo Hitleri, por kjo nuk e ben ate karakter te pelqyeshem!</p><p>Se fundi, cka edhe mund te kuptohet, dom Gjergji flet nga pozitat e klerikut katolik dhe ben mbrojtjen e eksponenteve te ketij kleri. Pa i hyre meritave te pjesetareve te ketij kleri (qe ne shume raste kane qene te jashtezakoneshme si historikisht ashtu edhe gjate rezistences ndaj komunizmit pas mbarimit te luftes boterore), kjo mbrojtje behet nga pozitat e konfliktit te interesit. Pozita e tij si mbrojtes i fese dhe besimit te tij, e ben qe mbi dom Gjergjin te kete dyshime ne lidhje me paanesine ne kete debat. Dhe ai eshte shume me teper klerik sesa z. Xhufi ka qene apo eshte komunist.</p>

Submitted by nik (not verified) on

<p>po ku ka nevoje per paragjykim xhufi.ai dihet qe eshte komunist i thekur.</p>

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

<p>Nga komenti i Astritit: <strong><em>&quot;<span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13px; line-height: 22px; ">Me tej, perhapja e komunizmit ne Shqiperi ne ate kohe nuk ishte akt heroizmi, ne ato kohe e rrethana komunistet nuk kishin kryer krimet qe kryen, aktivitetet e tyre me 1943-44 ishin plotesisht legjitime nga ana morale&nbsp;dhe ndalimi i komunizmit nuk kishte justifikimin qe mund te merrte ne vitet e mevoneshme.&quot;</span></em></strong></p><p>Nuk due te futem ne diskutimin e pikave te tjera, qofte te shkrimeve te Xhufit, te Dom Gjergjit apo te komentuesit Astrit, por due te sqaroj nji gja teper te randesishme qe prek Astriti si dhe deri diku edhe Xhufi. Komunizmi/Bolshevizmi nuk lindi ne Shqipni, por lindi ne Rusi (Bashkimin Sovjetik) ne vitin 1917, pra 22-23 vite ma pare se te lindte ne Shqipni. Bota e kishte marre vesht tashma me kohe se çka ishte komunizmi/bolshevizmi dhe pasojat e tij kiminale ne te gjitha fushat e jetes, te cilat u perseriten edhe ne Shqipni kur fitoi komunizmi.&nbsp;Prandej ato krime qe komunistet shqiptar i kan ba gjate luftes&nbsp;<strong>nuk mund te quhen legjitime Astrit</strong>. <strong>Ky pohimi jot asht me te vertete nji legjitimim i krimeve komuniste.</strong> Ka qene kryesisht kleri katolik shqiptar, qe e ka quejt detyre te veten morale te ia hapin syte popullit se komunizmi ishte nji ideologji kriminale (siç e vertetoi koha), gja qe ne pergjithesi kleri musliman nuk e ka ba,&nbsp;me perjashtime te rradha individuale. Ka pase bile nga kleriket musliman qe per ma teper kan mbajte edhe arme (revole) ne brez ne kohen e komunizmit.</p>

Submitted by Astrit (not verified) on

<p>Nuk mohoj fare natyren kriminale te komunizmit, absolutisht nuk dua ti humb kohen kurrkujt duke bere nje diskutim te tille te panevojshem.</p><p>Ajo qe shpreh une eshte se komunistet shqiptare me 1943 kishin te drejten e tyre legjitime per te patur bindjet e tyre dhe se lufta ndaj komunizmit, sado e lavderueshme te na duket ne, nuk justifikon Keshillin e Regjences per bashkpunimin me gjermanet. Argumenti im qendror eshte se ne tere Europen, qeverite nen okupacion jane konsideruar kolaboracioniste dhe eksponentet e tyre jane denuar ashper. Shpesh edhe me vdekje. Te gjitha keto qeveri i mbajten anen nazizmit duke deklaruar se ishin kunder perhapjse se komunizmit.&nbsp; Perse kjo e jona te jete e ndryshme?</p><p>Ky eshte argumenti kryesor nga i cili nuk dua te largohem shume. Per te tjerat, psh sa njihej karakteri kriminal i komunizmit qe prej viteve &#39;20 kam shume rezerva te forta. Historikisht shume personalitete te shquara intelektuale dhe njerez me integritet dhe inteligjence te larte edhe vone pas luftes boterore mendonin se komunizmi ishte i mire (lista do te ishte shume e gjate, kot sa per shembull te themi J-P Sartre). Kjo jo se ishin te marre, jo se ishin kriminele apo fanatike - thjesht nuk kishin dijeni. Zor te thuash se informacioni i Pater Anton Harapit me 1943 ishte me i mire se i Sartre me 1960.</p><p>Sidoqofte kjo ka pak rendesi per temen qe po diskutoj. Thelbi i mendimit tim eshte se <u>qellimi nuk justifikon mjetet</u>. Komunizmit kunderviju sa te duash (dhe falenderime nder te tjera edhe tere atyre klerikeve qe per kete pune humben jeten pas luftes!), por kjo nuk te ben a priori njeri me merita, pasi si nazizmi ashtu edhe komunizmi ishin njelloj fatkeqesi per njerezimin.</p>

Submitted by bergo (not verified) on

<p>Si komunizmi dhe nazizmi ishin doktrina totalitare në aplikimin e tyre.&nbsp; Sa i përket Jean-Paul Sartre ai ishte i deklaruar me bindje si komunist-anarkist. Sartre mbështeti fuqishëm Maon dhe reformat e tij në fillim të viteve 60, si dhe denoncoi tek Mao një grup shkrimtarësh kinez që i kishin kërkuar ndihmë atij me anë të një letre, për të denoncuar diktaturën në Kinë.&nbsp; Se çfar ishte Komunizmi në Europë, ishte kuptuar që kur filluan spastrimet në vitet 20 në BRSS, pastaj disa akte të turpshme të komunistëve në Luftën Civile në Spanjë, pakti Ribentrop-Molotov mes nazistëve dhe komunistëve për ndarje e Europës, romani 1984 i George Orwell etj. Njerëz si Sartre e dinin shumë mirë se çfar ishte komunizmi, por fatkeqsisht komunizmi është si puna e fesë, që të bën besimtar për vete në forma radikale. Apo edhe Martin Heidegger e dinte shumë mirë se çfar ishte Nazizmi kur u bë anëtar i asaj partie më 1933, ajo ishte koha e tyre, ne nuk mund ta nxjerim Sartre dhe Heiegger jashtë kohës ku jetuan.</p><p>Është fakt se kleri katolik në atë kohë ishte i shkolluar në universitetet e Austrisë dhe Italisë kryesisht, çka i bënte ato me e njohë doktrinën komuniste.&nbsp;</p><p>Dua ta mbylli duke thënë se ne këto persona duhet t&#39;i shohim brenda kohës ku kanë jetuar, si komunistët, fashistët, ballistët etj etj. Këto kan qenë njerëz me dobësitë dhe dyshimet që ka njeriu, të mos kërkojmë te këto figura historike si heroin soc-realist të prodhuar nga Kinostudioja Shqipëria e Re. &nbsp;</p>

Submitted by Bard (not verified) on

<p>Z.Tedeschini, po te mos kishin ndodhur veprimet &quot;ilegjitime&quot; te komunisteve gjate 40-44, kufirin grek do e kishe ne qafen e Llogarase, dhe kufirin serb te Ura e Milotit. Kjo do te ishte Shqiperia juaj, Shqiperia e Tuç Makut....</p>

Submitted by t (not verified) on

<p>Pse Paul fundamentalisti nuk do te meresh me pikat e tjera, apo me sakte ato ku flitet per kleriket katolike kuislinge? Dakort, komunizmi dihej cfare ishte, e madje ne Shqiperi ne vitet 30 Hafiz Ali Korca, nje klerik mysliman ky, shkroi dhe librin &quot;Rreziku i Bolshevizmes,&quot; e kesisoj mos fol ne hatlla per keto pune. Por ama bota e dinte edhe cfare ishte nazizmi, ashtu sic e dinte dhe papa i asaj kohe qe mbeshteti zhdukjen e hebrenjve e mbeshteti fashizmin. Ata hoxhallaret qe mbajten patllake, per sqarim, mbajten revole ne rezistence kunder pushtuesit te huaj fashist, ata qe Anton Arapi i mbeshteti, e mbas lufte ju moren patllaket e u futen ne burgje, ashtu si dhe i ndjeri Hafiz Aliu qe vdiq ne burg.</p>

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

<p><strong>Astriti: </strong><em><strong>&quot;<span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13px; line-height: 22px; ">Ajo qe shpreh une eshte se komunistet shqiptare me 1943 kishin te drejten e tyre legjitime per te patur bindjet e tyre&quot;</span></strong></em></p><p><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13px; line-height: 22px; ">Ky pohim i joti asht absurd. Dmth simbas teje komunistet shqiptar paskan pase te drejte legjitime per te imponue me dhune dhe krime parimet e tyne dhe te bashkepunojshin me sllavt anmiqt shekullor te shqiptarve&nbsp;</span><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13px; line-height: 22px; ">per te shfarose atdhetaret</span><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13px; line-height: 22px; ">. Pra ti na legjitimoke dhe na mbroke trathtaret. Ketu mbyllet diskutimi me ty.</span></p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Astrit (not verified) on

<p>Une shkruaj &quot;te drejten per te patur bindjet e tyre&quot; dhe jo &quot;per te imponue me dhune dhe krime&quot;. Keto jane dy gjera te ndryshme: parimet dhe praktika. Me 1943-44 nuk kishte asgje ne doktrinen komuniste per perdorim dhune dhe krime ndaj njerezimit. Ndersa praktiken e krimeve ata nuk e kishin filluar akoma keshtu qe mua me duket e tepert te&nbsp;persekutosh njerez per krime qe nuk i kane kryer por qe hipotetikisht kane ndermend ti kryejne.</p><p>Aq ma pak po legjitimoj tradhetaret: perkundrazi jam kunder te gjithe atyre, komunista apo nazista</p>

Submitted by Relapso (not verified) on

<p>Pal, duhet te besh qarte dallimin mes komunisteve dhe komunizmit si ideologji dhe si praktike politike. Kleri katolik nuk luftoi individet komuniste,&nbsp;te cilet,&nbsp;siç thote Astriti, kishin te drejte te besonin ç&#39;te donin, por komunizmin si ideologji dhe si praktike politike. Gjithsesi edhe Dom Gjergji, njesoj si Xhufi, nuk eshte aspak objektiv, e tepron, kalon ne ekstremin tjeter duke mbrojtur kuislinget.&nbsp;Ai&nbsp;thote se Xhufi si historian eshte specialist i periudhes se Mesjetes dhe jo i historise se sotme, por harron se ai vete nuk eshte fare historian.</p>

Submitted by arnaut (not verified) on

<p>katoliket vs komunistet</p><p>armiqte e vjeter armiq mbeten.</p><p>Xhufi eshte tipik historian komunist, por me vjen mire qe disa gjera i thote troc sic jane, psh mbi disa nga kleriket kuislinge katolike qe kohet e fundit kane filluar ti rehabilitojne, si Anton Harapi etj.</p>

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

<p>Mos iu fut diskutimeve mbi komunizmin kur ti je krejtesisht i paditur rreth tij.</p><p>Un kam studjue marksizem-leninizmin ne fakultet dhe e njoh deri ne hollesine ma te vogel. Kam studjue marksizem-leninizmin edhe ne perkethimet ne gjuhe te hueja nga sovjetiket. Kam studjue krejte historine e Bashkimit Sovjetik ne fakultet si dhe ne kater librat frengjisht te perkethyem nga sovjetiket. Perveç kesaj e njoh me eksperiencen time personale praktiken komuniste.&nbsp;<strong>Dhuna revolucionare dhe diktatura e &quot;proletariatit&quot;</strong> <strong>jane dhune dhe jane te kunderta me te drejtat njerzore per te shpreh mendimin</strong>. Pikrisht ketu asht baza kriminale e komunizmit. Ban mire te studjosh sepse je totalisht i padijtur ne kete fushe. Un nuk kuptoj se si nje njeri, aqe ma i ri, del me shpate ne dore per te diskutue per nji teme dhe me e mbrojte ate qe nuk e njeh fare. Te jeshe ma modest, te pregatitesh ose te ndigjosh ate qe din me shume se ti.</p>

Submitted by Astrit (not verified) on

<p>Diskutimet kane per baze shkembimet e ideve. Dhe te thuash se &quot;idete e mija jane a priori me te mira se te tuat&quot; mua nuk me duket baze shume e mire diskutimi. Po keshtu te quash tjetrin dicka cfaredo (&quot;te paditur&quot;) etj. Nese une hipotetikisht jam i paditur atehere nuk do te kishte ndonje te keqe qe nepermejt ketij diskutimi te me bindnit dhe te me jepnit me shume informacion qe mos te isha me shume i paditur. Dhe kur shkruani qe jam i ri, me beni jashtezakonisht qejfin se ne shpirt ashtu ndihem.</p><p>Bashkohem me ju kur denoni dhunen, plotesisht dakord edhe denimin e asaj komuniste, por kete e dijme ne tash e nuk ka qene gje e njohur para shume vitesh. Ideja eshte se nuk duhet te kete persekucion per aresye te nje bindjeje kur ne nuk na pelqen. Ne mund te gjykojme veprat (dhe sot mund te denojme komunizmin) por jo mendimet dhe bindjet.</p><p>Miqesisht dua tju kujtoj se keto diskutime nuk jane as pune sharjeje e as pune inati. Nuk ka aresye per ta marre me aq pasion e gjak te nxehte nje diskutim - ju e keni absolutisht gabim ne nje pike, une NUK kam dale me shpate ne dore, por po mundohem te komunikoj me logjike e argumente me ju e komentues te tjere. Duke patur shpresen se logjika dhe argumentet e mia nuk kane aresye te interpretohen si ofeza personale. Te tera ato ideologji te keqija per te cilat shkruajme sot,&nbsp;ne thelb te te keqes se tyre kishin padiskutimshmerine e ideve te tyre, absolutizmin e drejtesise se opinioneve te tyre dhe intolerancen emocionale ndaj mendimeve te ndryshme qe edhe ata i quanin padije (injorance). Jam plotesisht i bindur se idete e mia, te drejta a te shtrembera, meritojne po aq respekt sa une perdor kur diskutoj per ndonje ide tuajen me te cilen nuk jam dakord. Vini re se ne asnje nga diskutimet e mia nuk kam perdorur mbiemra dhe epitete per interlokutoret e mij; une dua te stimuloj dhe jo te vras diskutimin.</p>

Submitted by Antropomorfi (not verified) on

<p>Heu bre Pal, ne te dinim te persekutuar nga komunistet, tash na dilka se te paskan dhene edhe te drejte studimi. Pa na sqaro pak si eshte kjo pune se nuk po e marrim vesh.</p>

Submitted by katarakti (not verified) on

<p>Astrit. Me lejo nje keshille. Mos u merr me Tedeskinin. Urrejtja kunder komunizmit dhe myslimanizmit jane ato qe e mbajne ate&nbsp;gjalle ne kete jete. Eshte po aq ekstremist ne mendimet e veta sa ishin edhe komunistet me dogmatike ne vitet 70-te shekullit te kaluar ose sa jane sot&nbsp;edhe talebanet myslimane . Komentet e tua jane te bazuara dhe te ekulibruara. Por mos u lodh me Tedeskinin. Pleqeria si femija.</p>

Submitted by Antropomorfi (not verified) on

<p>Nuk e kuptoj kete logjike foshnjore qe ka perfshire debatet tona historike. U dashka zgjedhur midis komunisteve te Enver Hoxhes dhe fashisteve te Mustafa Krujes. Nje mut ishin te dyja palet. Une per vete zgjedh patriotet e vertete, nacionalistet demokrate, ata qe e luftuan njelloj si komunizmin ashtu edhe nazi-fashizmin.</p>

Submitted by Pelikani (not verified) on

Bravo Dom Gjergji. Artikull i shkelqyer! Nga komentet e mesiperme kuptoj qe me siguri shume pak e njohin At Anton Harapin.

Submitted by Agron (not verified) on

<p>&nbsp;</p><p>Jam dakord me gjykimet e z. Paul Tedeschini, por mendoj se gabon (dhe gabon fort e pafalshem) ne nje aspekt, kur i mohon vleren klerikeve myslimane ne paralajmerimin e murtajes komuniste, e qe me vone u persekutuan. Thjesht sa per ta rrezuar pretendimin e z. Paul, po permend librin &quot;Bolshevizma a çkaterrimi i njeriut&quot; te Hafiz Ali Korçes, e po keshtu artikuj te Hafiz Ali Krajes, Vehbi Dibres, etj, etj. Meqe Instituti i Studimeve te Krimeve te Komunizmit do te botoje kesaj vjeshte nje studim voluminoz mbi gjenocidin komunist mbi klerin dhe besimet ne Shqiperi, mos e humbni rastin te njiheni e te luftoni paragjykimet e formuara ndoshta pa dashje. Per gjithcka tjeter jam i nje mendje me Tedeschinin. Tani te diskutosh per P. Harapin me trurin e nginjur plot paragjykime komuniste, s&#39;ka si shkon ne vitin 2012. Jam i bindur se asnje nga debatuesit nuk e njeh, e nese do ta njihnit personalitetin e tij nepermjet dokumentash arkivore, do t&#39;u vinte turp, sa t&#39;ju skuqeshin dhe majat e vesheve. Komplimente shkrimit dhe shkrimeve te z. Gjergj Mete. Keqardhje per z. Xhufi!</p>

Submitted by adriatik (not verified) on

<p>Une i kuptoj te dy argumentet e ketij debati.&nbsp;</p><p>Ajo cfare nuk kuptoj une eshte dicka tjeter. Nuk kuptoj pse ne duhet ti dalim me doemos kunder fashizmit se ashtu e imponojne historine ata qe fituan?</p><p>Nuk me intereson se cfare kane bere fashistet ne vendet e tjera. Me intereson se cfare bene ne vendin tim.&nbsp;</p><p>Ato kriminelet italiane erdhen, ndertuan rruge, dhane subvencione per ekonomine. Tragjedia nuk ishte pse u pushtuam.</p><p>Tragjedia ishte qe iken aq shpejt!</p><p>Po Gjermanet? Gjermanet vazhduan politiken e Austro-Hungarise. Bashkuan Shqiperine me Kosoven, ne Cameri ishin zot shqipetaret.</p><p>Dolen komunistet ne lufte me Gjermanet. Perzune gjermanine dhe pastaj u vrane mes vedi si kriminele ordinere.</p><p>Ai turkoshaku xhufi eshte nje dumbabist i lindur. Ai te na thote ca te keqe pame ne nga fuqite e aksit.&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Niko Maloku (not verified) on

<p>Si i krishtere, do i jepja nje keshille miqesore Dom Gjergj Metes. E kam ndjekur edhe ne intervista te tjera dhe kam mbetur pa mend kur pranoi ne nje interviste se frekuentonte edhe klubet e nates.Eshte shume mire te merresh me problemet e fese dhe mos me i fute shume hundet ne problemet politike. Pikerisht, pse i kane futur hundet me teprice, vend e pa vend, me shpesh gabim se drejt, edhe e kane pesuar shume klerike. Ndiej dhimbje dhe respekt per ata klerike qe e kane pesuar pa te drejte. Nga ana tjeter, ndiej neveri ndaj te gjithe atyre klerikeve qe, me se pari e mbi te gjitha, kane vepruar dhe jane sjelle ne kundershtim me Biblen. Qe nga ai moment, para se te kryejne krime politike apo ordinere, ata kryejne mekate. Dhe, kush kryen mekate, nuk ka me te drejte te jape keshilla morale. Dy gjera themelore me kane bere dhe me bejne pershtypje lidhur me Klerin: E para, fakti se, ndersa ideologjia e krishtere eshte e majte, Kleri ka qene historikisht ne mbeshtetje te te pasurve ( pra, i djathte). Se dyti, bashkejetesa e Klerit te Krishtere me Kapitalizmin, per mua, eshte bashkejetesa me hipokrite dhe me e turpshme ne historine e njerezimit. Nese Dom Gjergj Meta nuk eshte dakord me mendimin tim, mund te lexoje ( ose rilexoje) intervisten qe Papa aktual iu dha ne gusht te vitit 2006 kater TV ne Bavari, kur tha se &quot; ... Ne Perendim eshte veshtire ta gjesh kund Zotin. Njerezit e kane ndertuar jeten e tyre pa Zotin, sipas interesave te tyre....&quot; Si i krishtere, pyetja ime, pas kesaj, do te ishte: Ku ka qene dhe cfare ka bere Kleri Katolik ne Perendim, ndersa njerezit shkonin ( dhe shkojne) ne kishe por jeten e ndertojne sipas modelit te Klubeve te Nates dhe larg Zotit? A nuk eshte ky, ne fakt, deshtim i vete Klerit? Do te shkruaja edhe me rreth ketij problemi, por nuk eshte vendi dhe as koha.</p>

Submitted by petriti (not verified) on

<p>te nderuem komentues , asht me te ardh keq kur sheh komente nan ndikimin emocional te disa komentuesve qe vjellin lloq e zvarriten neper kllackat historike komuniste.<br />pater Anton Harapi asht s&#39;pari nji atdhetar dhe nje mendje e holle te letrave dhe t&#39;dijes. Nese ka hala ndonje kopuk qe mendon se pater Antoni paska mendue per karrige aper pushtet rrehet keqas e gja n&#39;drite nuk nxjerr. I ndodhun ndermjet dy t&#39;kqijave Pater Antoni zgjodhi t&#39;keqen ma te vogel , te keqes tjeter ja kena pi langun e ja dijme pasojat . Sa per xhufin une kisha me than se ata historian qe ne shkruen e na msuen nji histori te rreme per 50 vjet e kan humb te drejten e nuk e kan moralin me na ba histori . Dom Gjergj te falenderoj qe ke cek ket teme ...</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Vlora (not verified) on

<p>O Gjergj ia bere mire atij kryelegenit dhe historianit te leshit</p>

Submitted by Shkoder Locja (not verified) on

<p>&nbsp;</p><div>Dom Gjergj Meta,</div><div>&nbsp;</div><div>&nbsp;</div><div>para se te filloj te shkruaj, do te kisha shume deshire , te njoh domethenjen e termit Dom.</div><div>Persa i perket filozofise teoritike, qe permend ne fillim te replikes, ajo ska nevoje per filozofi pasi trajton filozofine e te tjereve. Pasi e lexova shkrimin, fjala paragjykuese besoj se nuk ka vend sepse menyra e trajtimit te temes eshte bere vendosmerisht e argumentuar. Xhufi, tashme filozofon si historian dhe historizon si sherbetor i politikes. Ai eshte bere nje specialist per te ju konfirmuar nje ene ashtu si lengjet dhe eneve te tjera, ne vend qe te marre formen e saje, i jep enes formen e vet. Historia qe na ofron Xhufi, eshte ideologjike dhe e shtremberuar por jo krejtesisht irreale. Nuk eshte e veshtire te kuptohet se historia ne rrjedhen e saje shekullore, eshte shkruar pothuajse vetem nga shtytje ideologjike te te gjitha llojeve.&nbsp;</div><div>Por shkencen, rrealisht e ka penguar shume me pare se ideologjite moderne, ato religjoze dhe ne kundershtim ekstremisht te hapur me parimet dhe udhezimet origjinale ( Opozicioni brutal ndaj njohjeve te reja te shekullit XV - XVI dhe me vone)</div><div>Keshtuqe, nevoja per rithemelim, duhet te nise pikerisht aty dhe jo vetem per kronicitet, porse do te ndihmonte te kuptojme rrealisht se pse disa kriminele te veshur me petkun e intelektualit, na e kan sjellur pothuaj perhere, te shtremberuar historine duke ngarkuar breza te tere me pallavra e mashtrime.</div><div>Sa per argumentime, do te mjaftonin arsyet me te cilat vepronte inkuizicioni dhe per te cilin paturpesisht nuk eshte shkruar kurre nga numenklatura relegjioze por nga te tjere jashte saje.</div><div>Arti komunist, nuk ka bere tjeter pervecse kopjimit te metodave kishtare, me nje faj jo te vogel, qe nuk diti ti zbukuroje dhe ti modernizoje. Djegja e librave dhe e njerezve eshte e hereshme dhe fatkeqesisht la gjurme te thella ne mentalitetin europian. Keto te fundit, e cuan perpara me ideologji populiste duke fhsehur me shume sukses sadizmin mesjetar qe kishin te trasheguar.&nbsp;</div><div>Ndersa Xhufit te ngrate, cfare mund ti kerkosh me teper nese partia e coi me &quot;studime&quot; ne Itali, pasi ja kishte fryre koken me ideologjine me gjakatare te pasluftes dhe me mundesine per te argumentuar faktet historike, vetem sipas tekeve dhe endrrave te Enverit? Nuk me duket e udhes, te merremi me Xhufin,sepse ne formen e analizave te tija, te krijon neveri deri ne te vjelle, pasi Hoxha i del sistematikisht ne endrra dhe vazhdon te ja diktoje veprimtarine. &nbsp;Por nje njeri me mendje te fresket, duhet te kete guximin (sigurisht dhe aftesine) te analizoje paanesisht ate periudhe pa kopjuar Xhufin ne kahje te kundert.</div><div>Anton Harapi, sigurisht ka merita te pamohueshme, letrare, pedagogjike dhe sociale. Po te lexosh deklaraten e tij se pse futet ne politike, te duket mjaft bindese, por kjo nuk duhet te pengoje askend, te kujtohet se qeveria kuislinge u be aleate me forcen me gjakatare te kohesdhe ne kulmin e kriminalitetit te saje njerezor. &nbsp;Une nuk besoj, se Krishti (Lum na per Te), per te shpetuar disa, do te aleohej me Herodin apo me cilindo gjakatar te kohes.&nbsp;</div><div>Meqenese zhvillimet e kohes, treguan&nbsp;</div><div>se, kjo qeveri ju adoptua asaj mbreterore (Viktor Emanuel III ), ata i dolen per zot me shume nje vazhdimesie se sa per te mbrojtur vendin. Dhe u pa dukshem, se nuk kishin as me te voglen ide ne organizimin e shtetit propocionalisht me situaten e atehereshme, duke e konstrastuar ne menyre adoleshente forcave partizane, qe ne fund te fundit, luftonin kunder okupatorit, gje te cilen kesaj qeverie as qe dhe i shkonte nder mend. &nbsp;Kjo gje solli qe partizanet te merrnin lehtesisht shqiperine ne duar, pa as me te voglin kundershtim shteteror, duke i dhene te drejte historise te fuse ne gjirin e saje nje anomali te pabesueshme: Fitorja e rendit (komunist), ne nje vend me mentalitet aq arkaik sa ai mesjetar. &nbsp;Dhe per kete nuk ka se si mos te jene pergjegjes, duke lene menjane ikjen e paburrerishme ndaj detyres per te cilen ishin betuar.&nbsp;</div><div>Persa i perket kontributit te klerit shqiptar (me ate katolik ne krye), &nbsp;i shtrire pothuajse ne te gjitha aktivitetet jetike dhe qe mundesuan per deri ne egzistencen e kombit dhe te gjuhes se tij, eshte absolutisht qesharake te merresh me Xhufin, sepse pa punen e tyre, vendimtare per ate kohe, as vete Xhufi nuk ka kapacitet imagjinoje se c&#39;identiteti dhe gjuhe do i perkiste.Ne kete drejtim, Xhufi, jo vetem nuk eshte profesor i nderuar, por nje manipulator i pa maskuar. Mjafton te krahasosh fjalen e mbajtur nga Fishta ne paris me ate te Hoxhes, per te kuptuar cilesite perkatese te tyre. Dhe Xhufit nuk i mungon pa burreria per te na treguar burreri historiani me pallavra dhe deklarime badihava, pa cituar emra dhe argumente saktesimi rreth tyre. Per me teper, sot po ndodh nje tjeter anomali ; &nbsp;Ne nje parlament dhe qeveri te mbushur me kelyshe dhe lakejte e Ramizit dhe Nexhmies per zgjedhjen e personave per tu nderuar, na e bekan klasat e permbysura qe , cuditerisht &quot;nuk kerkuan te gjykohej kriminaliteti i pashembullt i Enverit dhe Nexhmijes me kompani, gje qe e ka cuar vendin ne nje kaos total, ku gjithcka merr vlere, pervec njeriut, por nderimi i disa personave qe nuk i heqin nje qime te keqes. Kjo strategji teper inteligjente u perdor per ti shpetuar gjykimit te drejtesise se vertete, duke ja arritur me sukses qellimit dhe duke na e bere perseri politiken ne forma te kamufluara. Por brenda ketij kuadri, Dom Gjergjit, si analist i paanshem dhe per te ju kundevene Xhufit ne menyre praktike, do te ishte shume interesante te bente nje studim analitik dhe me metoda krahasimore periudhen 25 vjet pa fe dhe me ate te 20 vjeteve me fe .</div><div>Persa i perket egoizmit, kohet treguan, se jo vetem klasat e deklasuara ne kohen kur ata ishin ne fuqi, por edhe klasa e re u gjend ne varken e pa asgjesueshme te egoizmit, e cila po lundron ne mijevjecare pa ju trembur asnje lloj dallgeje.</div><div>Zakonisht, ne profanet e historise, guxojme te japim edhe perkufizime ne lidhje me zhvillimet historike te njerezimit. Sidoqofte, per aq sa me lejon kultura personale dhe eksperienca e drejte per drejte, marr guximin te pohoj, se, kristianizmi dhe komunizmi nuk kane egzistuar ndonjehere ne formen e tyre origjinale. &nbsp;Me sa duket, degjenerimi i species tone, lejon shtremberimin e te se vertetes dhe per me teper shtremberimin e kthejne ne te vertete duke e transformuar ne ligj dhe rregull jete. Kam pershtypjen, se keshtu ka ndodhur respektivisht me Krishtin dhe me Marksin. Kam bindje, se vetem koha do te na ndihmoje te gjejme te verteten, duke shpresuar ne proverbin tone &quot; E verteta vonon por nuk harron&quot;</div><div>&nbsp;</div><div>Me respekt Shkoder Locja</div><div>&nbsp;</div><div>&nbsp;</div><div>&nbsp;</div><div>&nbsp;</div>

Submitted by koli (not verified) on

<p>verej se ky dom gjergji shkruan her pas here ne gazeten panorama. me duket se don me patjeter te shitet neper media here si kritik letrar, here si historian&nbsp; , here si polititolog ...ne fakt ne asnjeren nuk ka kapacitet te thellohet , po te mos ishte prift shkrimet e tij nuk do tij nuk do ti botonte asnje gazete , zoti gjergj vuan nga megalomania dhe kjo semundje e tij do kete pasoja edhe per pozicionin qe ka si (prift)&nbsp; OOOOOOOOO prift gjergji leri shkrimet e kuro semundjen qe te ka mberthyer (megalomanine), ruaj delet e mos u merr tema qe nuk ke kapacitet ti shtjellosh e tu dalesh per zot . nese nuk sheh punen tende si bari qe je , kam frike se do dali ndonjeri dhe do ta japin hakun , deri tani njerezit e pendes skan felliqur penden&nbsp; me ty .</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.