Parfumet e VIP-ave

Postuar në 24 Korrik, 2014 06:14

Parfumet dhe flagrancat janë diçka jashtëzakonisht personale. Shumë rrallë mund të gjesh dy njerëz që bien dakord për një parfum.

Ashtu siç ka secili prej nesh një parfum të zgjedhur për veten, të njëjtën gjë bëjnë dhe femrat e famshme.

Ja cilat janë aromat e preferuara të disa prej personazheve më të njohura në botë.

Rita Ora çmendet pas Chanel Chance. “Ky është parfumi im i preferuar. E dashuroj deri në vdekje aromën e tij”, është shprehur ajo.

Katy Perry i qendron besnike “Angel” të Thierry Mugler. Këngëtarja e famshme thotë se ky parfum është për cdo moshë.

Parfumi i preferuar i Kim Kardashian ndryshon me stinën. Ajo cka është e sigurt, është preferenca e saj për vjeshtën dhe dimrin: në këto stinë ajo dashuron Michael Kors.

Aktorja e famshme Angelina Jolie mund të hedhë vetëm një parfum në lëkurën e saj : Herreren nga Carolina Herrera.

Kur vjen puna tek parfumet, Emma Stone zgjedh cilësinë e mirë: i preferuari i saj është Gardenia nga Chanel.

Cameron Diaz bën zgjedhje shumë të qarta kur vjen puna tek parfumi i preferuar. Ajo është betuar përjetësisht që të mbajë Chanel Nr.6.

E njohur për shijet e saj të holla, Victoria Beckham preferon parfumet e Anna Sui, edhe pse prej shumë vitesh ka linjën e saj të kozmetikës.

Comments

Submitted by FLAGRANCA (not verified) on

<p>FLAGRANCA &nbsp;mund te shqiperohet edhe &quot;Me presh Ne Dore&quot;, apo &quot;Pa Breke&quot;</p><p>&nbsp;</p><p>FRAGRANCA mund te shqiperohet &quot;AROME&quot;</p><p>&nbsp;</p><p>P.S. Nga sa me siper, Kim Bythderrja e paska me te sakte;</p><p>Uji i Tualetit (te gjithe emrat e mesiperm nuk jane parfume, por thjesht Uje Tualeti ose maksimumi Uje Parfumi), perdoret ne varesi te stines, lekures, ambientit, dites apo nates, &nbsp;etj etj.&nbsp;</p><p>Bie fjala;</p><p>Arabet preferojne/perdorin &quot;parfume&quot; te renda per ne europianet.</p><p>Nuk mund te perdoresh te njejtin Uje Tualeti ne palester dhe ne Zyre.</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.