Islamofobia e heshtur, “grushti i Papës” dhe vlera e diversitetit

Postuar në 19 Janar, 2015 06:40
Muhamed B. Sytari

Trysnia e ditëve të fundit ndaj Islamit dhe myslimanëve, e dëshmuar pas ngjarjes së rëndë të Parisit, të cilën, natyrshëm e kemi dënuar, duke dënuar njëkohësisht mosrespektimin e jetës dhe mosvlerësimin e të drejtës së shfrytëzimit të saj për të krijuar e për të shprehur, qoftë edhe në mënyrë të gabuar mendimin dhe idenë, na ka shtyrë edhe më shumë të mendojmë e të reflektojmë rreth vlerave të lirisë, fesë dhe harmonisë së besimit dhe të dijes.

Gjatë këtyre ditëve, ne si myslimanë jemi lënduar nga etiketimet e pavërteta në hak të fesë sonë dhe personalitetit të myslimanit në tërësi. Ky lëndim nuk ka të bëjë me vetë etiketimet sa qesharake, aq edhe cinike, sesa për faktin se, ndonëse kemi hyrë në vitin 2015 të erës së re, ende njeriu i kohës sonë vazhdon të mos kapërcejë disa pengesa, që e detyrojnë të bashkëjetojë me frikën, paragjykimin dhe tendencën e ofendimit të tjetrit, ndërkohë që soji ynë duhet ta kishte fituar sigurinë para vëllasë së tij njeri, duke respektuar njëkohësisht edhe fetarizmin (a edhe afetarizmin, si përzgjedhje e lirë dhe e argumentuar), besimin, drejtimin dhe orientimin e tij të udhëzuar në jetë.

Terma të tillë si: “terrorizmi islamik”, “Islami opium për popujt”, “o myslimanë: shkoni andej nga keni ardhur”, “nuk ju duam në Europë” etj., shoqëruar me djegien e disa xhamive dhe lëndimin fizik të disa myslimanëve të pafajshëm në Evropë (pa përmendur vrasjen, torturimin, vjedhjen dhe grabitjen e tyre në vende të Afrikës, në Lindje të Mesme a në Azinë e largët), na kanë befasuar dhe tronditur jashtë mase.

Të gjithë jemi lënduar, kur qarqe të ndryshme afetare dhe islamofobe rinxorën në dritë të ashtuquajturat “karikatura”, karikaturat perverse, disa vite pas botimit të tyre në një gazetë të pazë e thuajse lokale, që nuk mund të kishte as të ketë asnjë lidhje, as me fenë, as me qytetërimin e vërtetë që prodhon vlera universale, as me lirinë e fjalës e të shtypit; atë liri, që të gjithë e duam, por që nuk mund të jetë e tillë pa u kontururar me disa caqe logjike dhe të pranuar!

Fillimisht, unë mendoj se kjo që ka ndodhur në Perëndim me fenë dhe simbolikat fetare (pikërisht fenë dhe simbolikat e Perëndimit, në shumëllojshmërinë e tyre), të ngjall neveri dhe keqardhje, për faktin e vetëm të zhveshjes reale nga fryma e shenjtë e vetë fesë.

Njëkohësisht, histeria e padijes në përgjithësi, mllefi historik dhe dekadenca morale e shpirtërore e disa perëndimorëve ka arritur deri aty sa të tallet e të satirizohet vetë shenjtëria e fesë! Këta, në fakt, nuk kanë fé, sepse feja prodhon moral! Një popull që nuk ka shenjtëri, sado të pretendojë liri dhe demokraci, në vetvete është një popull meskin, i sëmurë, që meriton mëshirë dhe lutje të mira për udhëzim! Kjo është më e pakta e obligimit që kemi si njerëz, për njëri-tjetrin, si vëllezër të një race e një origjine! (Mua si mysliman shqiptar dhe europian (aq sa jemi europianë ne shqiptarët), nuk më shijon dhe më rëndon moralisht teksa shoh në karikaturë simbolikat e shenjta të krishterimit!? Normal që nuk dua t’i pranoj, sepse feja është e shenjtë dhe me shenjtëritë nuk duhet abuzuar!)

Po lexoja dje në faqen zyrtare të gazetës italiane: “Corriere della sera”, ku ndodhet një video e Papës aktual, i cili po mban një bisedë në aeroplan, gjatë fluturimit të djeshëm. Thotë: “Është e vërtetë se nuk mund të ketë reagime të dhunshme, por nëse dr. Gaspari, një mik i madh, më thotë ndonjë fjalë fyese kundër nënës sime, e pret një grusht, dhe kjo është normale. Është normale. Nuk mund të provokohet, nuk mund të fyhet feja e tjetrit! Nuk mund të tallet feja!”

Befasimi i madh ishte, kur lexova (edhe ju mund ta verifikoni këtë fare lehtë), reagimet e shumë katolikëve italianë (në pamje të parë), të cilët nuk lanë fyerje e sharje, ofendim e shfaqje zhgënjimi kundër Papës së tyre, se tha këto fjalë të vërteta e krejt normale?! Po ku shkoi shenjtëria e pretenduar prej tyre për Atin shpirtëror? Ku shkoi respektimi dhe vlerësimi i udhëzimit a këshillës së tij? (Paralelisht, dëshirova që edhe drejtuesit e Kishës Katolike në Shkodër, ta kishin përvetësuar këtë udhëzim papnor dhe këtë thirrje logjike, sidomos para provokimit të 26 dhjetorit 2014, kur u zhvillua mesha në xhaminë shekullore të Sulltan Fatihut në kalanë e Shkodrës, provokim që meritonte “grushtin e Papës”, sepse simbolet fetare janë nanë e babë! Por, ky veprim i dënueshëm prej nesh, nuk do të na ndalë gjithsesi të vazhdojmë të promovojmë tolerancën dhe bashkëjetesën ndërfetare në vendin tonë, mirësitë e së cilës i shijojmë dhe i jetojmë ditë pas dite. Por, njëkohësisht do të na nxisë të vëmë theksin me tepër vëmendje te respektimi dhe vlerësimi i patolerueshëm i kulteve të ndërsjellta, institucioneve, simbolikave të shenjta!)

E përmenda faktin e mësipërm, atë të fjalës së Atit të Shenjtë të botës katolike, (si një pikë e fortë referimi e një pjese të Europës) dhe komentet ofenduese që e pasuan, sepse feja, në perceptimin dhe këndvështrimin tonë islam, është rregullator i jetës, ekuilibrues i mendimit, mbrojtës i dinjitetit njerëzor, respektues i simboleve fetare të tjetrit!

Tek ne myslimanët, feja nuk është objekt talljeje, as nishan qitjeje për ata që shenjestrojnë me padijen a mendësitë e tyre (për ne, të sëmura), Zotin, profetët, kultet, Librat e shenjtë!? Në Kur’anin Famëlartë, Zoti urdhëron: “Ju mos ua shani atyre zotat që lusin, pos All-llahut, e (si hakmarrje) të fyejnë All-llahun nga armiqësia, duke mos ditur (për madhërinë e Tij).”

Normalisht, realitetet e kohëve tona, po na tërheqin vëmendjen përherë e më shumë për një reflektim më të thellë drejt vlerësimit të tjetrit, respektimit të kufirit të tij, dijes dhe shenjtërive, sepse në këtë mënyrë, diversiteti me të cilin karakterizohemi, do të ishte më kuptimplotë në prezantimin e një mozaiku vlerash, në një shoqëri, që përherë e më tepër po kërkon të dijë e të tejkalojë veten, të shkuarën, historinë.

Ndërsa ne, si myslimanë (por, besoj se ky konkluzion vlen edhe për të gjithë besimtarët dhe njerëzit që duan të mirën në shoqërinë shqiptare), e kemi për detyrë të kthehemi përherë e më shumë nga feja dhe mesazhet e saj qytetëruese, duke kuptuar se nuk mund të kemi të sotme paqësore, as të ardhme të dritshme, as ne dhe as fëmijët tanë, vetëm se me Islamin tonë (dikush tjetër do të thoshte fenë e tij), nëpërmjet të cilit jemi edukuar dhe mësuar të jemi këta që jemi, promovues të vlerave të respektimit të fesë dhe besimit të tjetrit, ndërtues dhe mbrojtës të urave të harmonisë ndërfetare, edhe si vlerë kombëtare.
"Mapo"

Comments

Submitted by Astrit (not verified) on

<p>Une i vleresoj fjalet e te nderuarit Myfti te Shkodres, sepse ato jane nje opinion qe gjithmone duhet te degjohet me vemendje dhe te respektohet, si edhe per vetpermbajtjen dhe mesazhin pergjithesisht tolerant te tyre. Por per shume nga mendimet e tij, rezervoj te drejten te mos bie dakord.</p><p>Se pari kur i nderuari Myfti flet per urrejtjen me te cilet po perballen myslymanet ne mbare boten ai harron se kryesisht vuajtjen e bashkefetareve te tij jane ne nje mase e madhe te shkaktuara nga terroriste qe pretendojne se veprojne ne emer te fese islame te vertete dhe jo te rishterimit. Numri me i larte i viktimave te terrorizmit ne bote jane myslymane te vrare nga terroriste &quot;myslymane&quot;. Perkundrazi, ne Perendim ka nje tolerance me te larte se kudo tjeter ne bote ndaj besimit te tjetrit, perfshi edhe ate myslyman. Pa dyshim kareagime te denueshme, por i nderuari Myfti duhet te biere dakord me mendimin se shumica derrmuese e shoqerise ne Perendim dhe ne Shqiperi jane soliarizuar me myslymanin e thjeshte qe eshte po aq viktime sa edhe i krishteri.</p><p>Se dyti, i nderuari Myfti per mendimin tim, ka tendence qe te sikoje &quot;sulm dhe armiqesi&quot; atje ku shume prej nesh shohin thjesht &quot;kritike&quot;. Shume Italiane dhe te krishtere te tjere, madje edhe besimtare te tjere nga tere bota u habiten me xhestin e grushtit nga Papa Francesk. Dhe me te drejte, sepse Krishti shprehimisht i kerkonte besimtarit te mos perdore dhune por ti pergjigjet dhunes me butesi. Shume te drejte patennjerezit qe kritikuan Papen pr nje fraze qe mund te interpretohej si justifikim i dhunes. Nuk pritet prej Papes apo asnje kleriku (te krishtere a myslyman) te tregoje grushtin. As me shaka.</p><p>Se treti, i nderuari Myfti, gjithmone per mendimin tim, nuk po ben dot dallimin midis shprehjes se mendimit dhe provokimit. Njerezit kane te drejte te kene mendimin e tyre, pozitiv apo negativ, per nje fe apo per nje tjeter, per nje pape apo myfti, te qajne apo te qeshin me ta. Zoti u ka dhene njerezve vullnetin e lire, njerezit mbajne pergjegjesi per veprimet e tyre, per te cilat sipas tere librave te shenjte pergjigjen vete&nbsp;perpara Zotit. Kaq per mendimin e lire. Por i nderuari myfti quan provokim botimin e profanive ne nje reviste dhe kjo eshte gabim. Revista ishte ne shitje dhe blihej me para; kush ofendohet ben mire te mos ta bleje! Ne bote ka filma me dhune apo me elemente erotike te papershtatshem per shume njerez. Zgjidhja ndaj tyre eshte dhene: kush nuk i pelqen te mos ti bleje e te mos ti shohe. Revista do te kish qene provokim (dhe shume i denueshem!) nese besimtareve te nje feje do tu ishte treguar me zor, futur poshte deres ne shtepi apo ne objekte kulti. Por kjo nuk ndodhi.</p><p>Se katerti, i nderuari Myfti ndoshta nxitohet kur disa te tjera veprime ndaj komunitete te tjera fetare ne Shqiperi te cilat ai dukshem nuk i aprovon, i quan ketu &quot;provokime&quot;. E vetmja e mire qe ka mbetur ne Shqiperi eshte qe njerezit jane miqesore dhe paqesore me njeri tjetrin dhe qe mes tyre nuk ka thjesht &quot;tolerance&quot; por respekt te mirefillte per komshine, per nderin dhe fene e tjetrit, cilado qofte. Une e kuptoj qe i nderuari Myfti ka arsyet e veta te mos aprovoje veprime te caktuara; por gjithashtu mendoj se harmonia nder-konfesionale ne Shqiperi, paqja dhe&nbsp;marreveshja sociale jane ruajtur kryesisht ne saje te vetpermbajtjes se admirueshme te myslymaneve te thjeshte te Shqiperise ne rradhe te pare,&nbsp;sepse ata&nbsp;perbejne shumicen e popullsise ne vend. Nga nje komunitet i tille numerikisht i madh dhe me nje tradicion historik shume te respektueshem, do te pritej qe me e pakta te perdorte me mire diskrecionin edhe&nbsp;sikur here heshtja ne publik te quhej si leshim. Sepse paqja sociale, merite e myslymanit (por edhe e te krishterit numerikisht me te paket por po aq te nderuar) nuk ka te paguar dhe&nbsp;eshte e lehte te rrezikohet nga pasionet e te paditurit dhe dashakeqit. Pra&nbsp;mund te ishte e mira qe te vazhdonim si me pare dhe ti zgjidhim pakenaqesite&nbsp;me diskrecion, si me pare e pa ndryshuar sjellje.&nbsp;Nga urtesia fitojne te gjithe.</p>

Submitted by Maks Lela (not verified) on

<p>Te drejte ke o z. Syrtari. Edhe ata te krishteret e Shkodres te drejte kane, se para se te behej xhami &quot;disa shekullore&quot; faltorja e kalase se Shkodres ka qene kishe &quot;disa sekullore&quot;, madje ata e ndertuan. Por me shume&nbsp;te drejte&nbsp;kishte Enveri, qe jua&nbsp;ndaloi&nbsp;broçkullat tuaja&nbsp;me ligj; se&nbsp;me&nbsp;ato qe thoni e beni&nbsp;nuk ka per te qene&nbsp;e larget dita kut te na fusni ne&nbsp;lufte me njeri-tjetrin.</p>

Submitted by MeNeFund (not verified) on

<p>Ah sa bukur keni folur! Me ne fund nje ze i sinqerte nga pala muslimane. Dhe pikerisht burimi i tere islamfobise!</p><p>Zoteri, ju doni te percmoni besimin dhe mosbesimin ne Zot te Europes, (keni nje tingull te lehte urrejtjeje ne cdo fjali, sa e paqte!), ama doni qe europianet kete percmim tuaj (te perzjere me urrejtje) tjua respektojne. Se nqs se respektokan, qenkan islamofobe!&nbsp;</p><p>Eshte njesoj si te vije dikush ne shtepine tuaj, e tju thote &quot;shikoni, sme pelqen si gatuani, ta ndryshoj pak kete dhomen e ndenjes se sme pelqen, per shijet e mia ndryshoni dhe pak stilin e jeteses se qenka sh e shthurur, po mua me respektoni, une te vetmja gje sndryshoj, dhe po erdhet te shtepia ime, do beni si them une, se dhe aty dhe ketu respektohet vetem fjala ime, e drejta ime. &quot; Sdo e kapnit per shkelmash kete tipin?&nbsp;</p><p>Me thoni dicka, pse turqit, arabet, qofte shkodranet shkojne emigrojne ne keto shtete kaq te degjeneruara kulturalisht (se kete thoni ne nentekst tere kohes, aq sa ndjeni keqardhje per ne te mjeret). Pse nuk emigron njeri ne Turqi, Katar, Iran, Arabi Saudite, etj? Ah.... ekonomia! Epo ajo ekonomi qe mban me buke dhe nje pjese tjeter te botes, ka lindur nga nje shoqeri qe ka vuajtur shekoj per tju ndare fese, per te thene fjalen e vet kunder fese. Te gjithe filozofet, shkrimtaret, artistet e shkencetaret e Europes kane punuar shekuj per Europen qe eshte sot, dhe pikerisht ne saj te fjales kunder fese.&nbsp;</p><p>Sot i kerkohet Europes te heshte? Po pse te heshte? Po pse qenka besimi juaj i shenjte? Po pse duhet te jete besimi juaj i shenjte dhe per mua qe sbesoj? Provokimi nuk ekziston i nderuar zoteri. Provokimi eshte fjala e lire, qe dikujt te pasigurt ne vetvete i djeg. Dhe ndaj sdoni te flitet kunder fese, se ju djeg, se besimi eshte subjektiv, dhe se perballoni dot nje debat te lire, se skeni argumente.&nbsp;</p><p>Ju vini ne Europe, doni eurot e Europes, po sdoni si jetohet ne Europe, ose akoma me keq, e tallni, e perbuzni, e quani te pamoralshme jeten ne Europe. Kush jeni ju qe vini kufijte e moralit, ose qe me gjykoni per moralin tim pa me njohur, vetem nga ideja e besimit tim fetar? C&#39;eshte kjo? Afetarofobi?&nbsp;</p><p>Diku lexova dicka: Me kerkoni tju respektoj kulturen, e si mundem, nderkohe qe s&#39;respektoni timen, dhe kerkoni qe ta ndryshoj ate qe ju te akomodoheni me lehtshem ne vendin tim?&nbsp;</p><p>Zoteri, mbani fene tuaj per vete, mos paragjykoni nje kontinent te tere se sbeson si ju. Mos u beni fashista, sepse cdo gje funksionon me reciprocitet: fashizem ju, fashizem Europa. Po ngjallet urrejtje e percmim, ato do keni mbrapsht, dhe mos u ankoni me pastaj per Islamofobi.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by qyqa qyqa (not verified) on

<p>Ke thene te verteten, Myfti, liria e shprehjes nuk eshte liri e fyerjes. Dhe problemi i xhamise se kalase, nuk e kuptoj se perse keta katoliket nje prone ligjerisht te myslimaneve deshirojne ta bejne &#39;toke te xanun&#39;? a kane moral fetar, sepse mesa di une ne krishterim nuk lejohet pervetesimi i prones se ligjshme te tjeterkujt, dhe mendoja se koha kur zihej prona e tjetrit sikur kishte kaluar.</p><p>Sa per ata qe fyejne papen, mua personalisht me pelqejne katoliket e Shqiperise, sepse, ne gjykimin tim, duke patur komshi myslimanet dhe ortodokset, kane perftuar nje respekt te pakufishem per figurat e tyre fetare dhe, me sa kam pasur kontakte me ata, jane njelloj si fqinjet e tyre ne mos kryerjen e blasfemive te perditshme, ndryshe nga sivellezerit e tyre fetare pertej Adriatikut. Dhe as nuk i kane braktisur kisha e tyre, sic ndodh rendom sot ne Evrope, ku qindra e qindra kisha rrine kot sepse nuk fekuentohen.&nbsp;</p>

Submitted by Maks Lela (not verified) on

<p><br type="_moz" />&quot;Ne krishterim nuk lejohet pervetesimi i prones se ligjshme te tjeterkujt&quot; ?! Ndoshta e kane ndertuar vete dhe&nbsp; jua kane marre turqit me dhune. Por ne fund te funit eshte edhe faji i myslimaneve.&nbsp;Perse&nbsp;i late te paudhet te&nbsp;hiqnin qafe baben. Ishit mire ne ate kohe. Xhamine e&nbsp;Fetihut nuk&nbsp;guxonte&nbsp;dhe e&nbsp;prekte njeri me dore, ndersa tani te vjen katoliku dhe te thote eshte &nbsp;prona ime!&nbsp;&nbsp;</p>

Submitted by qyqa qyqa (not verified) on

<p>ore ti, po ben gallate, apo e ke s3riozisht?! xhamia ne fjale, ajo e kalase, eshte ne pr0nesi te Komunitetit Mysliman te Shqiperise, por hyn tek pronat ende e pakthyera, dhe per rrjedhoje problemi eshte ligjor. Nderkohe, tentativat per ta shnderruar ne kishe jane thjesht perpjekje per te tjetersuar pronen dhe asgje tjeter. legjendat me jo ka qene e imja jo ka qene e jotja nuk vlejne perpara ligjit mbi pronesine.&nbsp;</p>

Submitted by Maks Lela (not verified) on

<p>Si mund te ndodhe nje gje e tille, qe edhe te jete ne pronesi, edhe&nbsp;te mos jete&nbsp;kthyer si prone? Pastaj,&nbsp;meqe e dashke seriozisht ti, sikur te rrinit pak larg kalase se Shkodres, te mbanit nje distance sigurie prej 100 km&nbsp;si ju arabofiliet dhe italianofilet e Shkodres dhe mos te preknit asgje aty,&nbsp;ne te&nbsp;&nbsp;tjeret&nbsp;do ishim shume me rehat. &nbsp;&nbsp;</p>

Submitted by qyqa qyqa (not verified) on

<p>sa per informim: komunitetet fetare ne shqiperi jane disa prej pronareve me te medhenj ne shqiperi dhe kane nja 25 vjet qe bertasin me te madhe per kthimin e pronave (sipas disave, perfshire dhe artikullshkruesin, kjo do te sillte dhe nje vetefinancim me te madh si rezultat i kthimit).</p><p>Edhe nje here, me duket se nuk e paske kuptuar: nuk mund t&#39;i ndalosh tjetrit te rri larg prones se vet.</p><p>E dyta: ku e pe zotrote arabofiline, apo italofiline, se une per vete shoh vetem nje problem pronesor ketu, dhe me siper te shkrimi i myftiut shoh nje problem nderfetar (po bej nje leshim ketu, po quaj dhe sekularizmin fe)?</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Maks Lela (not verified) on

<p>Po e dime qe bertisni 5 here ne dite, po s&#39;ju merrnim vesh ca thoshit se flisni&nbsp;arabisht. 5 here ne dite arabisht, cdo dite te vitit, dhe pyet pastaj ku e pe arabofiline?&nbsp;Mire e ke. E dyta,&nbsp;e dime qe me tapi e qitape, jo vetem kalaja e&nbsp;Shkodres&nbsp;qe e kane ndertuar iliret perpara 2600 vitesh, i perket sulltanit por edhe e gjihe Shqiperia. Kshtu qe le t&#39;ia japin! &nbsp;Po vetem duhet prit edhe pak sa te lulezoj bari neper lendina</p>

Submitted by qyqa qyqa (not verified) on

<p>ne fakt, komenti yt cilesohet si urrejtje fetare, por i takon administratorit te faqes qe te perzgjedhe komentet dhe jo mua. nejse, &nbsp; po te jap nje perkthim te ezanit qe ta kesh:</p><p>Zoti eshte me i madhi</p><p>Deshmoj se s&#39;ka hyjni tjeter pervec Zotit</p><p>Deshmoj se Muhamedi eshte i Derguari i Zotit</p><p>Ejani ne falje</p><p>Ejani ne shpetim</p><p>Zoti eshte me i madhi</p><p>S&#39;ka hyjni tjeter vec Zotit</p><p>ps: sulltani (lexo edhe papa) ka vdekur dhe nuk jeton, kurse Zoti jeton dhe s&#39;vdes</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Maks Lela (not verified) on

<p>Ej vallahi bilahi ju jeni te papare!&nbsp;Tjetri ankohet pse&nbsp;i ulerijne arabisht ne vesh 5 here ne dite, dhe direkt e merr pergjigjen, &quot;urrejtje fetare! Ncncnc! Po as e llogaris fare fene tende or taj, pak idiote ka dhe ka pasur&nbsp;bota qe cfare nuk besojne dhe cfare nuk kane besuar, qe do t&#39;ju beje juve&nbsp;nderin&nbsp;per t&#39;ju&nbsp;urrejtur specialisht.&nbsp;Muhameti ishte vetem nje guru lokal. Ka kopjuar tekstet e nazareeneve dhe per te qene fair keta te&nbsp;fundit bashke me&nbsp;te gjithe te krishteret besojne ne brockulla po ashtu. Per vete kete besoj, quaje si&nbsp; te duash,&nbsp;por nuk po marr megafonin dhe po te&nbsp;uleras tek dera e&nbsp;shpise ne gjuhe te zuluve,&nbsp;or arabofil i bezdisshem!</p>

Submitted by qyqa qyqa (not verified) on

<p>ok, tani 1.5 miliarde myslimane bote, dhe te gjithe katoliket dhe ortodokset e rruzullit, do ta ndryshojne liturgjine e tyre dhe do ta bejne ne shqip ne baze te keshilles se Mark Fair Leles.</p><p>Te ky koment ke nje gjuhe qe permban urrejtje raciale dhe fetare, po megjithate topin e ka administratori dhe ta gjuaje ai si te doje. Urrejtja ne fakt nje dite mund te te shpieje ne dashuri, por gjithsesi nuk te keshilloj te kembengulesh.</p><p>Le qe pastaj nje debat me sfond social e shnderrove pa nje pa dy ne nje debat fetar qe&nbsp; pergjithesisht behet nga apolegjetet e rendomte dhe nuk merret persiper nga pena serioze akademike.</p><p>Nejse, meqenese perceptohesh si i krishtere te keshilloj te lexosh Wolfhart Panenberg (filozof dhe studiues protestant, shume i lexuar ne boten katolike) dhe te mos merresh me llafe poshte e perpjete. Shpresoj qe keshilla te te beje dobi.</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Maks Lela (not verified) on

<p>Mire e ke ti shqipe, vazhdo me liturgjine tende ne&nbsp;gjuhen e zotit arab, &nbsp;por mendoje edhe kete, sikur&nbsp;1.5 miliarde qe mund te besojne ne Muahmetin, (shpresoj mos te kesh llogaritur edhe ndonje si une) 1 miliarde tek Krishti, 1 miliarde tek Buda, 1 miliarde tek Shiva dhe lopa e shenjte, 1 miliarde ne fe te tjera shamanike, pa llogaritur paganizmin dhe gjithe gurute e tjere qe kane predikuar doktrina nga me te ndryshme dhe predikojne ende (shkencologji, e me rradhe) sikur te vijne te gjithe e te te ulerijne secili nga 5 here ne dite tek dera, jo vetem ne arabisht por edhe ne shqip, nuk&nbsp;ka shanc qe te&nbsp;ishe kaq dakort&nbsp;me respektin ndaj agresuesve, se 1 pale vesh ke edhe ti ne fund te fundit!</p>

Submitted by qyqa qyqa (not verified) on

<p>a s&#39;e harrova, sa per ate se kujt i perket shqiperia, shko pyt te ps-pd-lsi-ja, se shqiperise i ka dale pronari. e mori turku, i vu zjarr, e moren keta i vune tritolin.</p>

Submitted by anticensurë (not verified) on

<p>sa më shumë lexon prej këtyre,nga të gjitha drejtimet,aq&nbsp; më shumë më forcohet besimi në zgjedhjen time!!</p><p><strong>ATEIST!!</strong></p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Tarabosh Liqeni (not verified) on

<p>&nbsp;<strong>Nje myfti i paditur qe nuk merr vesh nga historia...</strong>.<span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">More myfti injorant, edhe gomari e &nbsp;di &nbsp;tashme, se para se te pushtonin Shqiperine hordhite &nbsp;turke me ate sulltan fatihun tend, shqiptaret kane qene kristiane dhe natyrisht kane patur kishat e tyre. </span></p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Kisha e &nbsp; Shen. Stefanit ne Keshtjellen e Rozafes, deshmohet se eshte restauruar nga princesha katolike &nbsp;franceze Helena, gruaja e Oroshit, mbretit sllav te Zetes &nbsp;ne vitin 1280! &nbsp;Pra rreth 200 vite me pare se Keshtjella Rozafa te binte ne doren e pushtuesit turk ! ! A e kuptove?, ne se jo, lexo ndonje faqe historie sepse ta sqaron me mire.....</span></p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Ne Statutet e qytetit te Shkodres qe i perkasin viteve 1330, Kisha e Shen.Stefanit e ndodhur ne Keshtjellen Rozafa &nbsp;emerohet Kisha Katedrale e qytetit te Shkodres dhe Shen. Stefani &nbsp;quhet &#39;mbrojtesi i qytetit&#39;, a e kuptove ?</span></p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">N</span><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">e inventarin &nbsp;e Institutit te Monumenteve te Kultures te Republikes se Shqiperise, mund te gjeni se Kisha e Shen.Stefanit ( dhe jo Xhamija e sulltan Fatihut) qe ndodhet ne Keshtjellen Rozafa eshte e shpallur MONUMENT KULTURE! A e kuptove ?</span></p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Dihet boterisht se n</span><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">e vitet e diktatures , ne fund te viteve 80-te, pat filluar restaurimi i Kishes se Shen. Stefanit ne Keshtejellen Rozafa ( pasi ajo ishte MONUMENT KULTURE) dhe ne germimet e bera paten qene zbuluar shtresa shume me te vjetra se &nbsp;ato te shekullit XIII, gje qe deshmon se &nbsp;Kisha &nbsp;e Shen.Stefanit ne Keshtjellen Rozafa ka egzistuar shume kohe me pare se kjo keshtjelle &nbsp;te jete pushtuar nga Sllavet! A e kuptove ?&nbsp;</span></p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Per sot &nbsp;ndoshta te del ky mesim i historise, ne se jo, nuk pertojme te te japim edhe leksione te tjera, a e kuptove?</span></p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by qyqa qyqa (not verified) on

<p>ore tyte, po ligjerisht i takon komunitetit mysliman te shqiperise, apo toke e xanun?</p>

Submitted by Tarboshi Mali (not verified) on

<p>Qe pas dorezimit zyrtar te keshtelles nga venecianet tek osmanet, pra jo nga shqiptaret tek turqit, kisha ka 500 vjet tashme xhami. Si xhami funksionoi disa shekuj, me pas nga ndryshimet urbanistike ne qytet ndenji e braktisur disa dekada, pastaj erdhi dhe komunizmi, dhe tashti fillojne lojerat nga e para duke harruar historine e ketij vendi kulti, qe eshte konsakruar si xhami 500 vjet rresht.&nbsp;</p><p>Ne periudhen moderne rivendikimet mesjetare i perkasin arkeologjise, muzeut dhe librave te historise. Nuk ka me llogari demografike, politike, hipotekare te bazuara mbi ngjarje te qindra viteve me pare, kur bota nuk ishte e sekularizuar si sot, dhe marredheniet nderkombetare e nderfetare rregulloheshin kryesisht me dhune. Pas pavaresimit te Shqiperise eshte pranuar se se kemi hyre ne periudhen kombetare, moderne dhe sekulare. Cdo perpjekje per ta prishur kete marreveshje, duke filluar te zgjidhim sot sherret e imperializmit osman me ate venecian, hap rrugen per rikthim ne mesjete.</p><p><span style="font-size: 1.2em; line-height: 1.7em;">Shkodra ka boll kisha e xhamia, dhe insistimi per rikthimin ne kishe te asaj qe me shekuj ka qene xhami, bie pak era revansh. Historia jone eshte kjo qe eshte, shumica e familjeve qe dikur kane qene te krishtera, sot jane muslimane, me pare kane qene pagane. Ndertesat e kultit po ashtu, historikisht e kudo ne bote, jane ndertuar mbi vendet e shenjta te feve te meparshme, kjo dhe ne shenje respekti. Dorezimi i nje vendi kulti nga nje komunitet tek tjetri sot mund te behet vetem me marreveshje. Nese nuk ka marreveshje, ne fuqi duhet te mbetet praktika e posedimit te prones nga pronari i fundit.</span></p>

Submitted by Drini G. (not verified) on

<p>Shpresoj qe ky hoxha, i biri i shaljanes Violeta Zefi, me keto qe po ben, te jete duke i shkurtuar jeten islamit qe na e lane si &#39;&#39;dhurate&#39;&#39; turqit...</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.