The silence of the lambs: 1000 qingja zbresin në portin e Durrësit

Postuar në 24 Nëntor, 2012 15:09

 

Duket se akti pagan i therjes sëdeshve e qingjave me rastin e Pavarësisë do të realizohet vërtet, pasi televizioni A1 Report ka filmuar ardhjen në portin e Durrësit të 2 trailerave me bagëti. Në media u tha se Shqipëria në këtë muaj të vitit mund të mos i kishte 1000 kokë për të therur, por nuk ka gjë që e pengon Kryeministrin nga fjala e dhënë.

Formula “mish e pilaf” duket të jetë një nga highlightet e festës. Mishi në sofër s’ka pse të mungojë, por therja e bagltive në mes të qytetit, nëse ky është plani, nuk ngjan as e civilizuar dhe ngre dyshime për standartet e higjienës. Vendi ku spekulohet se do bëhet therja, janë në ndërtimet italiane me mermer përreth sheshit Nënë Tereza.

Sa për shoqatat shqiptare për të drejtat e kafshëve, ndoshta nuk kanë juridiksion mbi bagëtitë italiane,  ironi që përforcohet nga fakti se edhe Pavarësinë po e festojmë me qingja të marrë hua...

k.c.

 

 

Comments

Submitted by ilir fetahu (not verified) on

<p>mo mire mor ambientalista te thekur me shume rendesi ka kauza juaj apo simboli i &nbsp;berjes se kurbanit??((((( une nuk dua tja shoh syte organizatorit te kesaj feste por ju duke e sulmuar edhekur nuk ka arsye i ulni pike vetes neve dhe ja ngrini atij ..respekte</p>

Submitted by hapi (not verified) on

<p>E kuptoj fare mirë që duhet mish, problemi nuk qëndron te mishi. Problemi është se qengjat do të theren në publik, për të bërë gjak. Të thereshin bagëtitë në thertore nuk do ishte problem fare. Puna është se qëllimi i këtyre është të &quot;bëjnë gjak&quot;, jo ta festojnë me mish. Përndryshe mishi është i shijshëm.</p>

Submitted by Kafshist Dramat... (not verified) on

<blockquote><p><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13px; line-height: 22.433332443237305px;">Problemi është se qengjat do të theren në publik, për të bërë gjak.</span></p></blockquote><p><font color="#000000" face="Arial, Verdana, Helvetica" size="2"><span style="line-height: 22.41666603088379px;">Hapi, këtë e thua ti, hapi! Dhe ndonjë tjetër që mendon se i bën dëm Berishës duke ndotur festën e Shqipërisë. </span></font></p><p><font color="#000000" face="Arial, Verdana, Helvetica" size="2"><span style="line-height: 22.41666603088379px;">Po thua se qingjat do të theren në publik. Po edhe thertoret e shqipërisë publike janë. Në mes të sheshit janë. Janë sot e kanë qenë gjithnjë. Dhe ma ha mendja se gjatë kohës së qeverisjes së mëparshme, asaj socialiste, duhet të kenë qenë më keq. Duke marrë të mirëqenë se gjithnjë ecim për mirë. Me dëshirë ose me imponim, të mëmës Europë. Apo, do më thuash se që kur Saliu është kryeministër delet e lopët që ha ti dhe unë theren në publik, më përpara jo? </span></font></p><p><font color="#000000" face="Arial, Verdana, Helvetica" size="2"><span style="line-height: 22.41666603088379px;">Përtej kësaj, unë mendoj se ato dele nëse theren në gjysmë-publik, do të bëhet sepse nuk mund të siguroheshin kushte më të mira. E kam llafin, se është një sasi e madhe mishi, që duhet therur, dhe pjekur. Nuk e di nëse në afërsi ka një thertore (si ajo që do të improvizohet në shesh) që mund të trajtojë një sasi të tillë mishi. Por edhe nëse ka mund të ketë qenë problem në syte e organizatorëve, transporti apo konservimi i mishit ndërsa therej pjesa tjetër. Etj etj.</span></font></p><p><span style="line-height: 22.41666603088379px; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: small;">Hapi, dolën me peticion këta kafshistët e dashur... e përse? Sepse do të theren x krerë dhënë. E kujt i plas? Thua ti se bota nuk ha mish. Nga aty, Hapi, filluan poteret e festë-prishësve.&nbsp;</span></p><p><span style="line-height: 22.41666603088379px; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: small;">Ata që bënë peticionin, për të cilin po flas, kishin si premisë se kurrsesi nuk duhet të theren kafshë, as për të ngrënë. (Po nuk po e zgjas këtu!) Pozicion i tyre, paçka se është hipokrit në vetvete, sepse edhe bari qenie e gjallë është, është tërësisht ideologjik dhe fideistik.</span></p><p><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: small; line-height: 22.41666603088379px;">Tani, nga motivimi për mos therjen e deleve, kalohet tek simbolika fetare e gjestit - kurbani - aty ku po ngulmon edhe ti. Për t&#39;i rënë shkurt do të të thoja se është çështje kulturore. Ne kemi padyshim influenca të p.Osmane. Po kjo nuk është ndonjë gjë e keqe në vetevete. Këta jemi. Këtë të shkuar kemi patur. Dhe mendoj se nuk është prapambetje pranimi i prejardhjes së vet, qoftë ajo edhe nga një perandori e lindjes.&nbsp;</span></p><p><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: small; line-height: 22.41666603088379px;">Moda e sotme na qenka perëndimi. Po shumë mirë atëherë. Le të ndiqet moda. Por kurrsesi nuk mund t&#39;i lejosh vetes të etiketosh një popull të tërë si barbar. Sepse zotërinj të nderuar mundet edhe që populli ynë gjestin e kurbanit ta ketë bërë të tijin, dhe ta ketë shkëputur tërësisht nga domethënia fetare. Dhe këtu nuk bën dot as gëk as mëk. Sepse nëse jemi duke bërë debat, kemi ndërmend disa &quot;aksioma&quot; që janë, shkurt shkurt, Shqipëria dhe shqiptaria (edhe pse koncepte &quot;artificiale&quot;, pothuajse si çdo gjë tjetër...)</span></p><p><font color="#000000" face="Arial, Verdana, Helvetica" size="2"><span style="line-height: 22.399999618530273px;">Tani këta që mendojnë se therja e deleve është barbari, vetëm sepse në Europë nuk bëhen gjëra të tilla, apo sepse në Europë nuk festohet me dele dhe mish e pilaf... këta kanë komplekse inferioriteti.</span></font></p><p><font color="#000000" face="Arial, Verdana, Helvetica" size="2"><span style="line-height: 22.383333206176758px;">Gjithsesi, ti për të vërtetuar atë hipotezën që unë kam cituar më lartë, prit deri pas ditës së shënuar. Pastaj nëse ndodh siç thua ti, unë pranoj se këta organizatorë janë fetarë, bestytë, që mendojnë se të bërit kurban të deleve, do të sjell më shumë fat. (Por edhe këtu dikush do të më kundërshtonte, duke më thënë se po i ofendoj perëndinë).</span></font></p><p>&nbsp;</p><p><font color="#000000" face="Arial, Verdana, Helvetica" size="2"><span style="line-height: 22.383333206176758px;">--&nbsp;</span></font></p><p>Pa konflikt interesi:</p><p><span style="line-height: 22.383333206176758px; color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: small;">Jam anti-teist! Në këtë moment që po të shkruaj jam në Romë. Nuk kam familjarë të angazhuar në politikë apo që kanë përfitime nga politika - natyrisht as vetë.</span></p>

Submitted by Hanibal Lekter (not verified) on

<blockquote><p>Sa për shoqatat shqiptare për të drejtat e kafshëve, ndoshta nuk kanë juridiksion mbi bagëtitë italiane,&nbsp; ironi që përforcohet nga fakti se edhe Pavarësinë po e festojmë me qingja të marrë hua...</p></blockquote><p>Me sheleg të marrë hua? Çdmth të marrë hua? Tër vërc-e pa pushim. Po nuk doni të festoni se është Saliu në pushtet, mos festoni. Sikur i intereson njeriu. Bah. Mos na lodhni kokët me këto shkrime koti.</p>

Submitted by RP (not verified) on

<p>hani derra pini derra...me falni,qengja.Me kujtohet nje episod i filmit&quot;Njeriu me top&quot;,ku Bamke Qylollari i thote atij komandantit te Ballit per dashin e pjekur ne hell:&quot;Po ketij çfare ti bejme?&quot;.-Haje vete...Hahahaha,do njoftuar Jozefina qe mishi i leshte(keshtu i thone mishit te bagetise)ka shume yndyre,kujdes se i prish metabolizmin...Rrumpalle,dil e rrip qengja o Sali Qylollari,se shqiptaret i rrope per se gjalli.</p>

Submitted by drini (not verified) on

<p>TURP. B&amp;B (Berisha e Basha) le te vene edhe&nbsp;callmen ne koke me 28 nentor sepse ju shkon shume</p>

Submitted by Kafshist Dramat... (not verified) on

<blockquote><p>Sa për shoqatat shqiptare për të drejtat e kafshëve, ndoshta nuk kanë juridiksion mbi bagëtitë italiane,&nbsp; ironi që përforcohet nga fakti se edhe Pavarësinë po e festojmë me qingja të marrë hua...</p></blockquote><p>Ore, më shpjegon dot njeri, se çfarë do të thotë &quot;qingja të marrë hua...&quot;?&nbsp;</p><p>Apo k.c.-ja e ka nxjerrë nga... mendja, kot për sport?&nbsp;</p>

Submitted by Zapbone (not verified) on

<p>Fotografine e hasim ngado ne jeten tone dhe kudo jemi te rrethuar me fotografi. Jetojme ne nje kohe dhe bote ku njeriu merr e jep me fotografi dhe, imazhi, fotografia ka nje fuqi te madhe shprehese dhe komunikimi. Fotografia eshte deshmi e realitetit dhe e dinamikes ne te cilen jetojme dhe ka nje fuqi te madhe komunikimi. Ka nje fuqi komunikimi dhe eshte nje pjese e manipulimit tone shpirteror jo vetem per moden, artin, e tjer e tjer, po dhe per ndjenjat dhe emocionet qe, ajo percjell, dhe integron e ndikon ne shpirtin tone. Atehere Etika dhe rreth fotove te mediave. Ose me sakte e kam fjalen per dy fotot qe jo vetem manipulojne dhe &nbsp;percjellin emocione dhe ndikime jo te mira ne publik. Ne kete faqe me bejne pershtypje foto e Anthony Hopkins ne rrolin e Hannibal Lecter te filmi &nbsp;&ldquo;Heshtja e Qengjave&ldquo; dhe fotografia e (DELETED) Enver Hoxha ne shkrimin &ldquo;Qosja nxjerr Enver Hoxhën të larë; por kështu nuk bëhet i besueshëm&ldquo; Nuk ka gajle se i besueshem behet Nano me Foton e diktatorit. Fotografia eshte hipnoze, eshte sygjestionim, eshte arme dhe manipulim dhe Nano di shume mire ti perdori keto arme. Manipulimin.</p>

Submitted by respublica (not verified) on

<p>z. Zapbone,</p><p>ke të drejtë kur flet për manipulimin &quot;fotografik&quot; të mesazhit të një shkrimi, i ngjashëm me atë të përdorimit të titujve. Por, në rastin konkret, krejt lajmin e trajtuam me pak humor e me pak metaforë, dhe fotoja e filmit &quot;heshtja e qingjave&quot; (që në fakt janë qingja të therur, çka i ka lënbë një traumë asaj vajzës së vogël në film) është pjesë e këtij trajtimi.</p><p>K. Cukali</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

Ne 1912 shqiptaret menduan se u çliruan nga anadolli dhe orienti.
Në 2012 Orientali qe ka uzurpuar vendin ne keto 8 vjetë feston rikthimin e shqiptareve ne Orient me një akt te qarte obskurantist(jo vetem simbolik) te sulltanatit islamik ekstrem qe ka krijuar.
Kjo nuk eshte feste pagane dhe ca me pak shqiptare. Eshte turpi I yne para Europes dhe Botes se civilizuar qe ve duart ne kokë.

Submitted by astrit (not verified) on

<p>Ne nje komb pak a shume te civilizuar si Amerika, Presidentet kane kaq vjet qe refuzojne te therrin gjelin e detit qe tradicionalisht u behet dhurate per Thanksgiving (kjo eshte nje feste e madhe ne Amerike).</p><p>Nuk jane per shqiptaret keto detaje te stilit dhe humanitetit, ne Shqiperi u kepusin koken edhe njerezve, jo me kafsheve.</p><p>Nuk ka rendesi fare ku therren bagetite; renedis ka qe keto kronika do te dalin ne televizionet e botes dhe akoma edhe njehere ne shqiptaret do te bejme figuren e barbarit. Le te protestojme sa te duam se filmat e Holywood-it po na prishkerkan imazhin. Me keto festimet e pergjakeshme orientale edhe te nje dite te bukur si ajo e Pavaresise ne tregojme se edhe namin e keq e kemi shume here me te mire sesa brendine e kultures tone orientale.</p>

Submitted by nasho.bakalli (not verified) on

<p style="margin-left:-.6in;">&nbsp;</p><p><strong>Në mungesë të një animalisti shqiptar.</strong></p><p>Ja ndihmesa ime që nga shpirti më buroi, është krijesa ime dhe vetëm imja në pamundësi për më shumë përkundrejt gjakut të pritshëm të kurban-shqerrave te shtetit shqiptar, që, sot Festën po e nxinë, e &nbsp;nesër do të nxijë edhe më shumë e për një kohë të gjatë fytyrat tona, shtetin tonë. Shtetin tonë? Heshtje. Heshtje institucionale. Jehonë opozitare? Asnjë protestë shoqërore. Heshtja e një kërme. Kjo është heshtja e një republike varrezë. Ku të gjithë, të vdekurit, e dinë mirë se çfarë janë. E dinë mirë se nuk bën të qahen. E dinë mirë se për ta njeri- më nuk qan. Dhe normal. Kaluan 22 vjet. Gjithëçka harrohet, mbetet vetëm kujtimi. Por kujtimi nuk mund të qahet, nuk është një gjë e gjallë. Dhe atëhere? Kurajo. Sidoqoftë, diçka tjetër në vend të kujtimit mbetet. Çfarë? Prehja. Të ndenjurit shtrirë. Vetëm shtrirë, si në gjumë, të vdekurit mund të rrinë. Kjo është e drejta e madhe e tyre, e cila buron nga karta universale e të drejtave të të vdekurve. Kanë ata edhe një te drejtë tjetër të madhe. &nbsp;&nbsp;Kë ? Lirinë. E me c&rsquo;rast mësoni ju o të vdekur se nuk jeni të izoluar &ndash; mes jush. Të izoluar janë vetëm ata që nga bota e jashtme vinë. Dhe për këtë hall as Karta një zgjidhje nuk e parasheh. E në këto kushte, në shtetin e mortit, është pak që të ndjehesh i mjerë. As ngushëllim nuk mer. Po pse? Ja. Shkoqur po ta them. Se. Edhe ata pak të afërm te cilët vinë, herë pas here, që ti vizitojnë të vdekurit e tyre &ndash; të pajetët nuk i dëgjojnë dot. Sepse të dashurve zëri nuk u del. Nuk kanë as figurë. Nuk kanë as edhe ndonjë mjet tjetër që ti ndihmojë sadopak që të lidhen me atë botë. Gjithësesi. Me shpresë. Sepse janë atje, gjithashtu, ndonëse pas kangjellave të varrezave, ca njerëz të huaj qe japin e marin me këmbë e me duar; që duken sikur por masturbojnë gëzueshëm, apo, sikur bëjnë thirrje për tu bashkuar me ta. Prapë se prapë asgjë nuk lëviz. As gurët e varit, të paktën. Vetëm qiparisave tek-tuk, më të rrallë, koka se ç&rsquo;u tundet rëndë-rëndë. Kaq peshëmadhe, kaq e thellë na qënka kjo vdekja e shtetit? Po. Pse pak te duket? Pak më duket. Ka edhe me keq &ndash; thonë. Apo me të dëgjuar e kanë. Le te presim. Se të vdekur jemi, dhe më shumë se jetën nuk kanë se ç&rsquo;të na marin &ndash; nuk kanë se ç&rsquo;të na japin. Një jetë e humbur nuk është asgjë. Mijëra jetë të humbura nuk janë gjë fare. Kjo është forca&nbsp; e një shoqërie, e nje shteti, &nbsp;e kryqtarëve shqiptarë për civilizim europian. Që, ti garantojnë, për ditë, qytetarët e tyre se vdekje të rehatëshme do të kenë; se të lirë do te prehen në mrekullinë e pafundësisë. Dhe që mëndjen, sakën, nga jeta të mos e kenë. Nga kjo putanë, nga kjo lavire e cila prej një kohe tepër të largët gjallon me mashtrime. Që vetëm gënjen &ndash; si një opozitar. Që me shpresa njerëzit i mban për një jetë më të mirë, për një jetë ndryshe. I mban të zhytur nën dridhmën se një ditë do t&rsquo;u jepet e tëra, e lirë, gjoksjashtë, pakufi, buzëdjegur dhe e barabarte për të gjithë. Heshtje. Edhe pak. Heshtje shterruese. Por jo moree. E gjithë salla ngrihet në këmbë, brohoritje, ovacione të papara, lot gëzimi për udhëheqësit e partive, për sovranin dhe sovranitetin e vdekur. Ju bëftë dita njëmijë uron një nënë, një grua, një motër - të gjitha shamizeza. Urojnë edhe të gjithë <strong><em>burrat trima</em></strong> &ndash; për nga pabesia që këto dy fjalë fshehin në gji. Urraaaa ).</p><p><strong>Nga Nasho Bakalli.</strong></p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p style="margin-left:-.6in;">&nbsp;</p>

Submitted by ILIRET (not verified) on

Nuk behet fjale pse u theren 1000 apo 10 000 desh, pasi per vitin e ri theren me shume.
Po ketu eshte fjala per pompozitetin e deklarimit para shqiptarev. Fare mire mund te thuhej- diten e festes te mos mungoje asgje. Mishi, embelsirat, fruatat. Keto do te thoshte nje kryaminister normal. Po, nje njeri normal, ama. Sepse duan te gjithe te festojne. Po ai qe nuk e ha mishin e qengjit?
Shoqatat-OJQ ? O ja q. ...

Submitted by Gjergji (not verified) on

<p>Ne rast se ka njeri qe nuk e kupton se cfare turpi deh skandali eshte ky, nuk meritoni te keni as shtet as pavaresi! Edhe kete palo shtet qe keni me keto mend do ua marrin dhe anti-reklame me te madhe per Shqiperine dhe shqiptaret se kjo nuk mund te imagjinohet. Imazhi yne fatkeqesisht eshte si nje popull i varfer dhe barbar. Me kete akt vuloset perfundimisht kjo damke ne vitin 2012. Eshte akti me anti-Shqiperi qe mund te benin dhe pranohet nga ata qe per nje thele mish jane gati te shesin gjithcka dhe vete qenien e tyre dhe te sotmen e te ardhmen e nje kombi. Qe ne kohe te Skenderbeut zakoni i shqiptareve ishte te mbillnin nje peme ULLIRI ne raste dasmash cdo cift i ri. Ky mund te ishte nje akt simbolik per njerezit me mend ne koke. JETE KUNDER VDEKJES!!!</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Kafshist Dramat... (not verified) on

<p>Lol, ju mo ksuh flet, ju... të civilizuarit. (DELETED)</p><p>Pateticiteti i &quot;argumenteve&quot; tuaja edhe qorrit i bie në sy.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by berti (not verified) on

<p>Kurbani eshte familjar dhe jo shtetror,e para,imazhi kasaphanes ne sheshin e te vetmes grua qe nderohet boterisht nene Tereza do te perdhoset nga shteti ,cfaj kemi ne si popull,lajmi per agjencite e huaja do te jene foto te kesaj kasaphane ne mes te sheshit.Ne keto 22 vjet imazhi i shqiperise ka qene 91 emigrantet mbushen anijet,97 armet neper duar dhe ardhja e 11 ushtareve te huaj ketu dhe e treta do te jete sheshi i nene Tereza kurban, per cfare</p>

Submitted by U.S.A (not verified) on

<p>Do te ishte festa me ogurzeze ne historine e Shqiperise! Gjaku i pafajshem sjelle gjak te pafajshem gjithe kjo barbari eshte nje spektakel i ulet e i ndyre per femijet!</p><p>Kush ther kafshen eshte kafshe!</p>

Submitted by Glauk (not verified) on

<p>Sot lajmi per here te pare u transmetua ne nje tv italian prestigjoz dhe me nje ndjekushmeri te madhe. Lajmi filloi keshtu &quot;Neser vendi yne fqinj Shqiperia feston 100 vjetorin e pavarsise por ajo cka torndit me se shumti eshte nje vendim i qeverise Berisha i cili ka vendosur te there per kete dite 1000 qingja. Teknika e therjes pritet te jete nga me barbaret dhe neser kryeqyteti shqiptar ne vend qe te perfshihet nga nje atmosfere festimesh do te mbahet mend si qyteti i gjakut te madh...&quot;. Personalisht pasi degjova lajmin u ndjeva shume inferior kundrejt miqve dhe njerezve te tjere te njohur. A nuk eshte kjo fyese per cdo shqiptar? c&#39;lidhje ka kurbani i qingjave me festimin e paqte te pavarsise shqiptare?. C&#39;jan keto vendime anadollake ne qeveri qe po na skuqin faqen neper Europe dhe ne bote me keto ritme makabre ne nje dite te bardhe. Turp dhe faqja e zeze!</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.