Serbët në Shqipëri përmes Kosovës?

Ministri i Transportit i Serbisë Milutin Mrkonjiq thotë se Serbia planifikon ndërtimin e një autostrade nga Negotini përmes Zajeçarit, Nishit, Prishtinës dhe Pejës, deri në kufi me Shqipërinë, njofton Zëri ën Prishtinë. Deri tani asgjë të keqe. Komentet e tij vijnë pasi që në takimin e kësaj jave në Bruksel, në mes të kryeminstrit të Kosovës, Hashim Thaçi, atij serb, Ivica Daçiq dhe kryediplomates evropiane, Catherine Ashton, u tha se është arritur pajtim, për krijimin e një grupi punues, që do të përgatiste studimin e ndërtimit të autostradës Prishtinë-Nish, ndërkaq, siç raportuan mediat nga BE është kërkuar financimi i projektit. Edhe këtu, asgjë e keqe. “Kreu i qeverisë, Ivica Daçiq ëhstë njeri shumë praktik dhe e di programin e zhvillimit të trafikut të Serbisë”, ka thënë Mërkonjiq për mediat serbe. Edhe më tej, asgjë e keqe.
Serbët e dinë mirë se çfarë kërkojnë e çfarë marrin. Shumë mirë.
Pyetja që lind mbas të tilla lajmeve është, shumë mirë që përfitojnë të gjithë... po çfarë përfitojnë realisht shqiptarët? A jemi ne të fortë në negocime për të përfituar si komb... apo vetëm që të përfitojnë individë të caktuar? Ne.su.
Comments
Nuk e kuptoj kete pyetje!
<p>Nuk e kuptoj kete pyetje! Levizja me e lehte dhe e shpejte e mallrave dhe personave eshte pozitive per te gjithe. </p>
Qasje me te pamençur nuk mr
Qasje me te pamençur nuk mr ka rene rasti te lexoj ne sajtin tuaj. Ne sistemin ku jetojme jane individet qe fitoj e gjithnje. "Idividet" e Shqiperise perfitojne meqenese serbet dalin ne det permed territorit tuaj. Izolaconizmin e keni provuar dhe nuk eci, provoni te hapeni njehere ne mendje dhe rruge. Sh'net
Fitojn Shqiptaret apo Serbet
<p>Fitojn Shqiptaret apo Serbet fitojne portin e Durresit ? Apo serbet do kenaqen edhe me portin e Shengjinit, i cili nuk ju dha Kosoves (Shqiptareve) !? </p>
Albi dhe Leke, ketu nuk po
<p>Albi dhe Leke, ketu nuk po flitet per tregti midis Shqiptareve dhe Serbeve. Ketu po flitet per dalje ne det te Serbeve. Cfare fitoni ju ne kete mes, tymin e makinave Serbe, apo se mos ndalojne shoferat Serb per ndonje arsye personale rruges per ne Serbi?</p><p>Mos valle kjo ishte edhe arsyeja se perse u be e famshmja "Rruga e Kombit"?</p>
O Tono shikoje lajmin
<p> </p><p>O Tono shikoje lajmin llogjikisht. Nuk po ia fal njeri portin Serbise (Sic do ia falnim Shengjinin kosoves - Fatkeqsisht berisha ecen me ritmin e kermillit). Ne perfitojme qe nga taksat doganore per maunet, tarifat e anijeve ne port, nafta e blere nga maunet brenda vendit etj... Porti i durresit mund te shkoje deri ne 10% e gdps (mbi 1 miliard euro). </p><p>Deri diku eshte e njejta gje si eksporti i mallrave drejt greqise (tekstile p.sh.). Nuk duhet tia shesim tekstilet Greqise ngaqe nuk i kemi qef?! Nuk ka kuptim nje gje e tille. E njejta gje dhe me Serbine, thjesht ne ket rast eksporti eshte sherbim, jo mall.</p>
Albi & Lekë- vërtetë jeni aq
<p>Albi & Lekë- vërtetë jeni aq të marrë të mos kuptoni se nëse je veç rrugë transit nuk fiton asgjë, përpos ndotjes së ajrit, apo po talleni me ndonjë teveçel me inteligjencë nënmesatare? Si nuk e kuptoni lojën e Serbisë? Që të përfitosh duhet të prodhosh mallra, vlera, produkte o derdimenë, jo të bëhesh urë dhe të të të paguajnë një kacidhe dhe të ta shfrytëzojnë tokën tënde. Medet për Shqipërinë që ka njerëz si ju!</p>
Me fal po ca humbim ne me
<p>Me fal po ca humbim ne me "daljen ne det te Serbise"???? Serbia do te tregtoje mallra, nqs kete e ben me infrastrukturen tone ku me mire. E para vetem taksat e shtuara ne portin e Durresit dhe neser per rrugen Durres-Morine-Vermice-Merdare. </p><p>E dyta, nese nuk kuptoni rolin e tregtise ne rritjen ekonomike me teori te komplikura nuk ju ve faj. Po shifni historine, te gjitha qytetet qe u rriten e u zhvilluan u bene pasi ishin qendra tregtie. Pse jane vendosur nje nr i madh qytetesh buze lumenjve? Sepse transporti i mallrave nepermjet lumenjve ishte menyra me e thjeshte ne lashtesi. Aty ku kalon tregtia kalon zhvillimi, pike! </p><blockquote><p><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13.63636302947998px; line-height: 22.43939208984375px;">Që të përfitosh duhet të prodhosh mallra, vlera, produkte o derdimenë, jo të bëhesh urë</span></p></blockquote><p><span style="color: rgb(0, 0, 0); font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13.63636302947998px; line-height: 22.43939208984375px;">Pse nje nga keto mundesi perjashton tjetren? Te behesh prodhues nuk ka asnje arsye pse duhet te ndaloj perfitimin nga pozita gjeografike si pike tranziti per mallrat. </span></p>
Albi që të tregtosh duhet të
<p>Albi që të tregtosh duhet të kesh çfarë të tregtosh? Çka do të tretosh ti me Serbinë? Pordhë? Mos ja fut kot!</p>
per sa kohe te kete
<p>per sa kohe te kete opozitarizem pa krye do te kete dhe artikuj idiote si ky, pjese e botimeve te financuara nga opomafia kandidate per te zevendesuar aktualmafien</p>
Amon kush e ka shkruar ket
<p>Amon kush e ka shkruar ket artikull?!</p><p>Mire lexuesve i justifikohet te mos marin vesh nga ekonomia, por gazetarit jo. Nese nuk mer vesh nga keto ceshtje, ose konsultohu me dike qe di, para se ta shkruash artikullin, ose mos jep opinionin tend brenda. Nuk eshte turp te pyesesh.</p><p>C'eshte kjo pyetje, cfar perfito shqiperia me ket rruge?!</p><p>Shqiperia perfito sepse behet nje portet e rendesishme hyrese te mallrave ne ballkan. Porti i durresit behet i dyti pas selanikut. Kshu qe nese Serbia deshiron ta ndertoje ate rruge, pune te mbare. Sa me shpejt ta beje aq me mire per ne.</p>
Add new comment