Trillani Saramago dhe sendërgjia e votës me kryq

Postuar në 19 Qershor, 2013 04:39
Çapajev Gjokutaj

Këto ditë, në gazetën Panorama, Fatos Lubonja iu kthye për herë të tretë idesë se qytetarët duhet të shkojnë në qendrat e votimit, të kryejnë gjithë procedurat sipas ligjit, por t’i heqin votës një kryq pa zgjedhur asnjë nga alternativat. Kjo vërtet do ta bënte votën e tyre të pavlefshme në raport me ligjin zgjedhor, por shumë konstruktive e të frytshme për qytetarin dhe qytetarinë.

Për të vjelë frytet e votës me kryq Lubonja thur dy skenarë. Sipas skenarit optimal, vota me kryq “do të bashkojë, ndoshta fillimisht në hapësirën e internetit, dhe pastaj edhe fizikisht, të gjithë ata që mendojnë se në këtë vend duhet të ndryshojë diçka në mënyrë më thelbësore”. Do të kemi një bashkim të ri politik, një alternativë të re dhe kështu nuk do të jemi të detyruar të zgjedhim mes dy të këqijave.

Por, edhe skenari minimal nuk na lë durthatë si shoqëri: edhe sikur kjo nismë “të mos shndërrohet dot në lëvizje, sa më e madhe të jetë vota e kryqit, aq më shumë ajo mund të ushtrojë presion mbi të dyja palët që ato të kuptojnë” dhe, me gjasë edhe të reflektojnë.

Nuk bëj pjesë ndër ata lexues që pas thirrjes së Lubonjës shohin konspiracion për të shpurë ujë në mullirin e Berishës. Përkundrazi, Lubonjën e konsideroj një penë të fortë të publicistikës shqiptare, një intelektual të mprehtë dhe një qytetar të guximshëm, zot dhe rob të bindjes së vet. Kur vjen fjala për ndershmëri dhe integritet Lubonja përbën një figurë ikonike, aq sa shpesh oponentët e kanë në majë të gjuhës ta etiketojnë si moralist, kurse ata më gojëçorapët edhe ta pyesin: prift je ti që na bën moral?

Gjithsesi, ajo që Lubonja e quan “vota e kryqit” duket të jetë një dëshirë fisnike në rrafsh ligjërimor, por në rrafsh real çalon nga të dyja këmbët, madje, e aplikuar shpejt e shpejt dhe pa një platformë solide, mund të ketë edhe pasoja negative.

2.

Për t’i vënë një themel teorik tezës së vet, Lubonja thërret në ndihmë disa autoritete, mes të cilëve edhe nobelistin portugez Jose Saramago. Tek ky i fundit gjen një model të votës së protestës ngaqë Saramago në esenë e tij Ese mbi kthjelltësinë, tregon për një qytet ku qytetarët … “votojnë 73% fletë të bardha”.

Në fakt, ajo që Lubonja e lexon si ese është mirëfilli një roman, madje një roman ku, ashtu si në shumicën e prozës artistike të Saramagos, mbisundon trillimi. Shpesh ngjarjet krijohen jo me logjikën e reales, d.m.th. ekziston një shkak dhe prej këndej burojnë pasoja në trajtë ngjarjesh, veprimesh, situatash etj., por me logjikën e artit trillan: ngjarjet që shpalosen mund të jenë krejt alogjike e të pashpjegueshme. Narratori nuk bën kurrfarë përpjekjesh t’i shpjegojë mbi bazë logjike, mjafton të shërbejnë për strukturimin e brendshëm të veprës, në rastin e dhënë shërbejnë për sendërtim makrostrukturash fantastike si alegori, parabolë etj., aq të hasura në artin e Saramagos.

Për të shmangur çdo keqkuptim, këtu duhet hapur një parantezë. Është e vërtetë që Saramago e titullon romanin në fjalë Ensaio sobre a Lucides (Ese për luciditetin). Madje, ky nuk është rast i vetëm. Edhe romanin e njohur Verbëria, botuar nëntë vjet para Luciditetit, në origjinal e titullon Ensaio sobre a Cegueria (Ese për verbërinë). Në fakt, këto dy romane veç titullit kanë edhe disa të përbashkëta në rrafsh hipertekstual: ngjarjet zhvillohen në të njëjtin vend në distancë kohore prej 4 vitesh, tek i dyti rimerret epidemia e verbërisë, kësaj here për arsye propagande, disa personazhe si doktori dhe e shoqja shfaqen në të dyja romanet etj. etj. Gjithsesi për të mbyllur parantezën duhet të themi se, pavarësisht se Saramago parapëlqen t’i quajë ese, të dyja këto vepra janë romane, madje romane ku mbisundojnë qasjet fantastike e alegorike.

Vështirë që Luciditet-i i Saramagos të sillet si argument logjik për të mbështetur thirrjen për votë me kryq. Parë në thelb, nobelistit nuk i intereson vota e bardhë si dukuri, origjinat dhe mundësitë e aplikimit të saj. Lexuesi kurrë nuk e merr vesh se si dhe pse shumica dërmuese e qytetarëve vendosën ta hedhin votën të bardhë, ç’hapa u ndërmorën, me ç’mjete e rrugë u jetësuan etj.

Luciditeti karakterizohet nga situata orwelliane. Fokus nuk përbën vota e bardhë, por përpjekjet e qeverisë për të zbuluar se ku i ka rrënjët kjo votë proteste, ç’konspiracione fshihen pas saj, masat drastike që qeveria ndërmerr nga gjendja e emergjencës, tek shtetrrethimi dhe pastaj tek veprimi grotesk: transferimi i institucioneve diku jashtë kryeqytetit, duke e lënë rendin dhe sigurinë brenda tij, në mëshirë të fatit. Këtu nis dhe çudia tjetër. Jemi në të njëjtin metropol, nuk kanë kaluar më shumë sesa katër vjet nga epidemia e verbërisë, por nëse herën e parë, pothuajse të gjithë u dorëzohen instinkteve të mbijetesës, shoqëruar me sjellje atavike, tani rendi dhe siguria mbeten në kufijtë e perfektes.

Edhe nga këto pak detaje, vështirë të thuash se vota e bardhë përbën një model të shtjelluar në trajtë racionale nga Saramago, aq më pak mund të përbëjë një projekt grishës. Po të perifrazonim Alexandre Dymas, do të thoshim se vota e bardhë në këtë rast s’është veçse një gozhdë që Saramago e përdor për të varur tablonë e vet aspak optimiste e konstruktive, por me tone të zymta, herë orwelliane e herë kafkiane.

3.

Si lexues ke të drejtë me pash që një roman ta pandehësh ese, por si analist nuk përdor dot procedimet e shkrimtarit. Nëse shkrimtarit i lejohet të fluturojë në qiejt e fantazisë dhe kufizim të vetëm të ketë ligjet e artit, publicistit dhe, ca më shumë analistit, i duhet të çapitet mundimshëm monopateve të reales, të kërkojë shkaqet e gjërave dhe të parashikojë sa më saktë pasojat. Me fjalë të tjera, analistit i kërkohet t’u shmanget botëve të mbyllura, ta kërkojë të vërtetën jo tek produkte të ngrira, por te procese në lëvizje të përhershme, tek gjëra që zhvillohen në kohë dhe në hapësirë.

Skenari i Lubonjës për votën me kryq shpërfill thuajse tërësisht kohën. Gjithë ata që janë të pakënaqur me dy partitë e mëdha dhe nuk shohin asnjë alternativë që t’i përfaqësojë, duhet tak-fak t’i heqin një kryq votës. Pastaj me të parë e me të bërë, mund të bashkohen fillimisht në hapësira virtuale e të vazhdojnë më tej me bashkime reale e organizime konkrete. Sa kohë do të marrë e gjithë kjo nuk parashikohet, madje duket sikur nuk përbën dhe ndonjë qeder të madh. S’ka rëndësi se ndërkohë sistemi po asfiksohet dhe Shqipëria po rrëshqet drejt autoritarizmit.

Po kështu, skenari në fjalë e shpërfill kohën edhe kur barazon dy të këqijat. Edhe unë jam i pikëpamjes se të dyja modelet e qeverisjes që kanë ofruar deri tani PD dhe PS janë të këqija. Të dyja kanë gjeneruar sisteme klienteliste, ku politika krijon lidhje okulte me sipërmarrjen e madhe dhe asfikson konkurrencën, shtrembëron tregun e lirë dhe nëpërkëmb të drejtat e qytetarëve.

Por vështirë të pranosh arsyetimin se e keqja më e vogël, me të ardhur në pushtet, bëhet tak-fak e si me shkop magjik po aq e keqe sa e madhja, në mos edhe më. Praktika e qeverisjeve që kemi provuar në vitet e tranzicionit ka dëshmuar se mandatet e para si të socialistëve, ashtu edhe të demokratëve, kanë qenë më të mira se të dytat. Madje duket se mandati i dytë i demokratëve e ntrashi zullumin edhe më shumë se mandati i dytë i socialistëve. PD gjatë mandatit të dytë jo vetëm që harroi duart e pastra dhe, ashtu si socialistët u zhyt në korrupsion, por më 21 Janar derdhi edhe gjak për hir të pushtetit. Nisur nga përvoja të tilla, nuk e dimë se sa thellë mund të shkonte e keqja në një mandat të tretë, kurse barazimi i dy të këqijave duket alogjik.

Vërtet që një rotacion pas 23 qershorit do të sillte në pushtet socialistët si të keqen më të vogël. Historia e deritanishme dëshmon se është po kaq e vërtetë që kjo e keqe nesër do të bëhej e madhe. Por në këtë rast, nga e sotmja tek e nesërmja ka një rrjedhë kohe, rrjedhimisht nuk kemi vetëm shndërrim produktesh, por edhe disa procese. Ndryshimet e nxituara të Kushtetutës të vitit 2008 i kanë mundësuar PD-së të zaptojë thuajse gjithë institucionet e pavarura. Rrjedhimisht, po vihet në rrezik funksionimi i parimit check and balance. Një rotacion do të kalonte në duar të opozitës së sotme legjislativin dhe ekzekutivin dhe kështu sistemi do të kish mundësi t’i shpëtonte asfiksimit që po e kanos.

Thirrja për votën me kryq, me gjithë synimet e mira që mund të ketë, me gjithë nxitjen që mund t’i jepte protestës dhe krijimit të alternativave të reja, në rrafsh afatshkurtër pengon rotacionin që duket i domosdoshëm, jo për të sjellë në pushtet socialistët, por për të shpëtuar sistemin nga asfiksimi. Vështirë të mendosh se thirrjet për votim me kryq mund të ndikojnë militantët e të dyja palëve. Për një varg arsyesh, ata nuk dëgjojnë nga ky vesh, edhe sikur t’ua sugjeronin gjyshërit e vdekur. Thirrja për votën me kryq mund të ndikojë sadokudo elektoratin e lëkundur, madje t’i duket zgjidhja më komode. Në kushtet tona, ku për hir edhe të ligjit zgjedhor dy koalicionet garuese pritet të jenë aty-aty, vota me kryq pavarësisht se ç’mund të sjellë në afatgjatë, sot i shërben status quosë.

Rotacioni mbetet një hap i domosdoshëm, por i pamjaftueshëm, si një ilaç që momentalisht lehtëson, por nuk jep asnjë garanci shërimi. Në ka gjë që përbën interes imediat publik është një reformë kushtetuese që do të risiguronte ndarjen e pushteteve dhe, krahas të tjerash do të kufizonte pushtetin e kryetarëve të dy partive të mëdha. Shqipëria po rrëshqet në një sistem autoritarist ngaqë këta liderë kur vijnë në mazhorancë marrin shumë më tepër pushtet seç mund të përballojë humanoidi. Po qe se do kishim mundësi t’i hiqnim, dhe në krye të partive të vinim engjëj, të jeni të sigurt, se vetëm pas pak kohësh, s’do të kishin më flatra, por brirë.

Mapo

Comments

Submitted by Anonim (not verified) on

<p>Sinqerisht nuk e kuptoj gjithe kete angazhim per te kundershtuar idene e votes me kryq, pervecse faktit qe kjo vote i lekund intelektualeve capajeve skenaret e se ardhmes qe kane ndertuar ne koken e tyre.</p><p>Nese Samarago e quan romanin e tij zyrtarisht ese dhe Lubonja zgjedh te respektoje kete identitet te perzgjedhur nga Samarago, ku eshte problemi i autorit te ketij artikulli?&nbsp;</p>

Submitted by Bard (not verified) on

<p>Fantazite e shkrimtareve si Saramago, mund te mos sherbejne si kritere gjykimi te realitetit, por sic edhe e thote autori, jane alegori, parabole e realitetit, pra thelbesisht te lidhura, qofte edhe ne nenvetedije, me aspekte te shemtuara te ketij realiteti, ne formen e nje revolte te maskuar. C&#39;kuptim do te kishte e gjithe shkenca e psikanalizes, dhe e interpretimit te endrrave, nese fantazite e njerezve, ne dukje te palidhura me realitetin, te mos ishin te lidhura metaforikisht me te? Prandaj fantazite e shkrimtareve jo vetem qe mund te merren si baze per gjykimin e kritiken e aktuales, por mund te sherbejne si kriteret dhe kendveshtrimet me realiste; 1984 e Orwellit mund te jete e gjitha nje fantazi e shkrimtarit, por nese nje lexues mesatar nuk arrin te gjeje ne te askpekte thelbesore te sistemit stalinist, te jetuara nga njerez reale ne situata reale, atehere ai nuk njeh as te lexuarit, as jeten reale. Edhe&nbsp;disa shembuj te tjere: &quot;Pallati i Endrrave&quot;,&nbsp; &quot;Piramida&quot; e Ismail Kadarese jane vepra qe e justifikojne plotesisht adhurimin si prej profetesh qe u behet shkrimtareve; shkrimtaret e mire jane dhe duhet te jene te adhuruar pikerisht per cilesite profetike te veprave te tyre, si paralajmerime per gjemat qe mund te vijne nga mosveprimi kolektiv, dhe refuzimi per te hapur syte e per ti pare ato.</p>

Submitted by Skender (not verified) on

<p>Shkrim interesant, i paanshem dhe dashamires me Lubonjen, por mendoj se ky i fundit eshte i prirur per te kembengulur ne idene e tij kimerike.</p>

Submitted by Rrofeshate (not verified) on

<p>Shkrimi i Capajevit nuk eshte per tu paragjykuar edhe pse do syresh edhe do deshironin ta benin kete paragjykim vetem nga fakti i thjeshte se Capajevi njihet se ka filluar te flirtoje pak me Ramen (prandaj ndoshta i pelqen dhe Respublikes?).</p><p>&nbsp;</p><p>Pergjigja ne vetvete eshte shume e dobet. Ai mundohet ti mesoje njerezve (Lubonjes po ashtu) se si duhet ta perdore nje roman apo nje simbol te romanit. Me sakte, ai harxhon disa paragrafe per te treguar qe nuk eshte Esse por eshte Roman (tironsit thone jo ush po gamor). Pastaj rri e merret me menyren se si duhet pare nje roman nderkohe qe i duhet kujtuar Capajevit qe kur ka qene ne interesin e flirtit te tij apo edhe pasioneve te tij ka mare romanet e Kadarese per t&#39;i sjelle si shembuj historik. Pershembull ka marre pjese nga vepra e Kadarese per te ushtruar historine e shqiptareve nen perandorine Osmane. Kjo po qe eshte anakronike. Gjithsesi duke u marre me Saramangon ka harruar t&#39;i kthej pergjigje thelbit te mesazhit te Lubonjes.</p><p>a. Vota me kryq eshte nje vote kunder sistemit dhe kunder klases oligarko politike qe sundon Ramen, Berishen, Meten and co.</p><p>b. Vota me kryq eshte alternativa qe ofron nje mendimtar qe eshte dalluar per opozitarizmin me te hajrit se vete Rama and co.</p><p>c. Vota me kryq shpreh indinjaten dhe ndergjegjesimin shoqeror e nga ana tjeter te ben te kuptosh qe Lubonja e njeh shoqerine shqiptare me mire se intelektualet e kryqit tek 29, 26 apo 44.&nbsp;</p><p>Natyrisht qe gjerat nuk do ndryshojne me nje te rene te shkopit. Natyrisht qe askush nuk mendon se vota me kryq te madh do jete 73% e shoqerise por ama do jete nje fillim i mbare qe njerezit mos te jene te varur nga palo anal-istet, palo mendimtaret, palo intelektualet por te ndertojne fatin e tyre te lire dhe vetem.</p><p>Se fundi: as Pellumb Kulla dhe as Capajevi nuk kane arritur te kuptojne esencen e votes me kryq. Ajo vote nuk eshte abstenim.....jo te dashur analiste, komedian, humoriste dhe shkrimtare....VOTA ME KRYQ DO TE THOTE &quot;MAJFT ME ME JU&quot;.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by kela (not verified) on

<p>VAZHDOJE EDHE ME TEJ ANALIZEN ZONJA SHALPERPJETA....&quot;MJAFT ME JU QE DONI TE VINI NE PUSHTET SE UNE E LUBONJA PO VAZHDOJME ME KETE TE RRJEDHURIN&quot;</p>

Submitted by llulla kokemadhe (not verified) on

<p>Diku ne nje shkrim lexova shprehjen se: edhe universi nuk eshte aq i pasur sa te blere lirne e votes. Tani po lexoj ... vota me kryq do te thote &quot;mjaft me ju&quot;. Po ti analizosh vec e vec te dyja shprehjet e mesiperme, dhe pastaj ti vesh balle per balle ato del se, nga e para: pronar i vetem i votes eshte populli dhe se eshte populli ai qe duhet te udheheqe jeten e vet. Nga shprehja e dyte del perfundimi se: mjaft me Berishen. Mjaft me Ramen. Mjaft me .... .</p><p>Shtrohet pyetja:&nbsp; udheheqja e popullit- demokracia - realizohet me perfaqesim. Berisha dhe Rama nuk mund te jene perfaqesues, sipas Jush. Atehere mbetet qe te jeni Ju dhe Lubonja burrat me te mire te kombit? O.K. Vazhdon pyetja. Perse nuk del Lubonja te konkuroje si i pavarur? Sa per ty nuk e shtroj kete pyetje sepse... .</p><p>Sofizmat jane te shendetshme vetem kur rruga eshte e drejte, dhe meqe rruga eshte edhe e gjate duhen edhe disa batuta per ta shtyre ate - per mbritur te gezuar ne&nbsp; destinacion. Ne rastin konkret rruga eshte plot kthesa te rrezikshme, dhe gropa te mbushura me lloj lloj mbeturinash. Dhe per te mbritur tek 23 qershori duhet pune, punuar rendshem. Po si ti dhe si Lubonja e keni kaluar jeten pas bythes se pushteteve perkatese. Ne kohen e Enverit si gjirokastrit- Gjokutajt. Pas 1991 si sejmene te Sorrosit. Ndersa Lubonja shkoi ne burg me vullnetin e tij te lire sepse shkeli ligjet. Ne Bllok kishte me qindra femije, niper e mbesa etj., njerezit e te cileve u denuan nga PPSH. Ne burg perfunduan vetem disa kokra. Ata, shumica e tyre, qe nuk hyne ne burg ishin njerez serioze. Te tille jane dhe sot e te nderuar. Lubonja nuk flet me keta te fundit sepse ata nuk e perfillin, jo se Lubonja nuk i do. Se u zgjata kot me ju te dy. Morali. Pare keni, emer keni, trima jeni.&nbsp; Mos i bini legenit neper mass media por dilni atje tek sheshi dhe konkuroni. Dhe nese nuk konkuroni dot, atehere bashkepunoni o me te djathten, o me te majten, o me qendren.&nbsp; Ne&nbsp; boshllek nuk ka jete. Mos na beni profetin kur Stambolli digjet.</p>

Submitted by Rrofeshate (not verified) on

<p>Ka nje llogjike inatcore ne komentin tuaj, po aq sa ne komentin per shaleperpjetat por me kete te fundit nuk kam ndermend te merrem gjate.</p><p>&nbsp;</p><p>Se pari une dhe Lubonja nuk jemi nje. Se dyti une nuk i mbaj xhaketen Lubonjes qe te me pyesesh perse Lubonja nuk del ne zgjedhje si i pavarur por (dhe ketu ka nje Por) di te them qe arsyet qe une mendoj se Lubonja nuk del ne nje kandidim.</p><p>a. Ne shqiperi nuk ka akoma nje terren te shoqerise civile per te pasur nje levizje si ajo e Grillo-s ne Itali (meqe ra llafi e keni vene re se sa shume i bie Grillo-s Respublica keto kohe? Thua valle te jete qe shqiptaret mos ta shohin si frymezim?). Sepse vete kjo levizja e Grillo ne itali ka lindur si nje ndertim i vazhdueshem i mendimit kritik dhe jo sic ndonje intelektual mendon te beje ne shqiperi (mbeshtet o Ramen o Berishen)</p><p>b. Sistemi i pjellur nga dyshja Berisha-Rama me bekimin e mevonshem te Metes sjell nje shkaterrim te metejshem te votes popullore duke shperfillur keshtu demokracine perfaqesuese.&nbsp;</p><p>Keto dy argumente them se duhet te mjaftojne per te krijuar nje ide se perse Lubonja nuk hyn ne politike, te pakten sipas mendimit tim. Se sa i forte eshte Lubonja nese hyn ne politike? Eshte shume i forte Llulle dhe mjafton te kujtosh Frontin Demokratik te vitit 97&#39; ku Lubonja ishte ai qe e formoi, qe mblodhi njerez e qe te themi luftoi me ndershem nga te gjithe. Fundja Berisha ftoi Ceken dhe Zogaj ne presidence diten e shpetimit te tij...jo ate. Por keto jane detaje qe nuk do te hyjne ne sy shume, sepse ti mor vella e lexon Lubonjen permes rreshtave te Kurbanit.&nbsp;</p><p>Sa per burgun e tij? Nuk po te ve te lexosh Ridenimin se mbase s&#39;ta lejon partia poooor te shtyj te lexosh se paku deklaraten e bere nga nje nga drejtoret e burgut te Spacit qe thosh qe Lubonjen e rrihja se ishte i pabindur ne burg dhe thosh &quot;S&#39;punoj per Enver Hoxhen&quot;. E ke ketu tek Respublica....pyet Zaloshnjen a Mucin se ta tregojne.</p><p>E se fundi? Ki me respekt Llulle se do behesh si ajo shprehja e tironsve....&quot;T&#39;ka mor koka ere&quot;</p>

Submitted by gaga (not verified) on

<p>&nbsp;</p><p><span style="font-family: Arial, Verdana, Helvetica; font-size: 13px; line-height: 22px; ">&quot;Ndersa Lubonja shkoi ne burg me vullnetin e tij te lire sepse shkeli ligjet. Ne Bllok kishte me qindra femije, niper e mbesa etj., njerezit e te cileve u denuan nga PPSH. Ne burg perfunduan vetem disa kokra. Ata, shumica e tyre, qe nuk hyne ne burg ishin njerez serioze. Te tille jane dhe sot e te nderuar. Lubonja nuk flet me keta te fundit sepse ata nuk e perfillin, jo se Lubonja nuk i do&quot;.</span></p><p>Ti je o komandant? Paska shkuar me vullnet te lire Lubonja ne burg? Kurse kalamajte e tjere te bllokut ishin me te mire se nuk e perdoren vullnetin e lire per t&#39;u denuar 2o vjet burg? A na rrofsh o komandant llulla</p>

Submitted by Njerez ne politike (not verified) on

<p>&nbsp;</p><p>Fatos Lubonja ka pervoje te veten njerezore dhe qytetare. Nisur prej saj, ka menyren e vete te te kexuarit te Saramagos, Oruellit dhe ...Kadareut! Eshte e drejta e tij te jete edhe ndryshe, qofte edhe kontravers, perse jo?!</p><p>Çapajevi (ka nje hero dhe nje Roman me kete emer, por ne shqip eshte &quot;djale i zoti&quot;, ose &quot;ta merr mollen</p><p>nga dora&quot; ose me ngjyrimin e kesaj fushate elektorale shkon per nga &quot;pragmatist&quot;= LSI-ist!) gjithashtu ka jete/pervojen e tij, dhe shyqyr Zotit, nuk pati fat te gjendej prapa hekurave...</p><p>As Papavrami Junior, nuk pati pasoja, madje edhe pse e telendisi diktaturen me arratine e tij</p><p>prej Parisit ne...Paris!</p><p>Ne te drejten e tij, duke vazhduar perkthimin e Vepres se Vone te Ismail Kadarese, artikuloi publiksht</p><p>mbeshtetjen per Ri-Lindjen e Edi Rames. Kjo mund te shihet si nje kthim i exilistit ne vend-Lindje.</p><p>Fushatat elektorale e kane kete veti: elektrizojne fushat magnetike dhe i ndodhur ne to,</p><p>gjithkush shfaq shenjen reale te ngarkeses se vertete!</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Landi (not verified) on

<p>Le ti thote dikush ketij Gjokutajt qe PS nuk ehste e keqja me e vogel........ [deleted]</p>

Submitted by Ira (not verified) on

<p>Une mendoj ndryshe nga z. Lubonja. Me daten 23 qershor, populli te mbushe sheshet dhe te protestoje, pra te bojkotoje keto zgjedhje, sepse ai eshte i pa perfaqesuar, sepse me keto zgjedhje, nuk perplasen idete por kapitalet e grupeve, te rrjeshtuara formalisht majtas apo djathtas.</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.