Dy faqe të gënjeshtrës

Postuar në 21 Nëntor, 2011 03:41
Ardian Vehbiu

Me një shkrim të botuar në dy pjesë në “Panorama”, Fatos Lubonja analizon dy prej librave më të bujshëm të Panairit të këtij viti: Kohë e pamjaftueshme të E. Kadaresë dhe Kurban të E. Ramës, duke i parë si shembuj të një lloj letërsie – memuaristika – ku “autori merret me veten, duke e bërë atë personazh,” por e bën këtë “sipas regjisë së egos dhe interesave të tij personale, por krejtësisht në dëm të së vërtetës.”

Për Lubonjën, e gjithë kjo i ngjan një operacioni plastik, i frymëzuar nga vullneti i këtyre autorëve “për të kontrolluar të kaluarën, historinë, për të krijuar një version dominant të kësaj historie që synon, me kalimin e kohës, të eliminojë çdo histori tjetër”, pa çka se, “ajo që zhduket pas këtij operacioni plastik është ajo më e bukura gjë që mund të ishte: vetvetja e autorit, e vërteta e tij e, në një kuptim më të gjerë, njohja. Por kjo nuk ka shumë rëndësi në këtë lloj kulture.”

Lubonja niset të gjejë në këto vepra të vërtetën; por ndesh në manipulime të së shkuarës, të cilat synojnë kontrollin ndaj kësaj të fundit.

Nuk mundem as dua të futem në hollësitë e këtij interpretimi dhe të verifikoj, edhe unë, se sa “të vërteta” janë kundërshtimet dhe denoncimet e Lubonjës; i bindur se një qasje e tillë esencialiste, ose absolutiste është e dënuar të dështojë në çdo rast; dhe se së vërtetës njerëzore veç mund t’i afrohemi nga anë të ndryshme, por nuk mund ta rrokim kurrë në plotësinë e vet, sa kohë që atje ndërthuren objektivja dhe subjektivja, rrethanat e jashtme dhe motivet e brendshme të njerëzve që përfshihen aty.

Dua të vërej, përkundrazi, se një lloj manipulimi i realitetit, ose i së shkuarës, është intimisht i lidhur me vetë natyrën e memuaristikës, si zhanër letrar.

Jeta, siç na ndodh, është një koleksion rastësish, incidentesh dhe ngjarjesh që, pasi kanë ndodhur, janë pothuajse të gjitha me probabilitet praktikisht zero. Megjithatë, sa kohë që ne vetë jemi produkt i kësaj së shkuare, të cilën kemi kontribuar edhe ne për ta përftuar, atëherë ajo merr një kuptim dhe mund të analizohet, si histori - e një shoqërie, e një përpjekje kolektive ose individuale, madje edhe si jetëshkrim i një personi të vetëm.

Kur vihemi të kujtojmë të shkuarën, të gjithë e bëjmë këtë për të gjetur atje shkaqet e së sotmes; ose ata faktorë të cilët kanë ndikuar në ngjizjen tonë si subjekte të tanishme. Madje edhe psikanaliza, si një formë psikoterapie ose edhe komunikimi njerëzor, e ka përqafuar këtë lloj qasjeje, duke e shndërruar në art.

Mirëpo në psikanalizë, dhe pikërisht te Freudi, gjejmë edhe shpjegimin se subjekti nuk është indiferent ndaj këtij procesi të rikuperimit të së shkuarës; por, përkundrazi, ndikon aktivisht, për t’i dhënë kësaj së shkuare një formë narrative, ose edhe intencionale, në daçim ta quajmë ashtu, madje edhe duke “i harruar” në mënyrë konveniente disa ngjarje, dhe duke i modifikuar ose rimontuar disa ngjarje të tjera; qoftë edhe thjesht për të rivendosur drejtpeshimin në një psikikë të plagosur nga traumat.

Kjo nuk ka të bëjë me ndonjë farë vullneti ose dëshire për të gënjyer ose për ta fshehur të shkuarën ose për ta paraqitur atë me ngjyra tërheqëse; por ndodh vetvetiu dhe pashmangshëm, çdo herë që kërkojmë të ndërveprojmë me jetën tonë të kujtuar, për ta vënë në shërbim të së tashmes, nëpërmjet atij procesi që populli e quan “zbukurim.”

Ndodh rëndom që e njëjta ngjarje të kujtohet nga dëshmitarë të ndryshëm në mënyra të ndryshme; këtë e dinë mirë jo vetëm hetuesit, por edhe shkrimtarët dhe kineastët, të cilët e kanë shfrytëzuar në veprat e tyre. Kjo ndodh ngaqë një ngjarje, objektive dhe unike në vetvete, filtrohet nëpërmjet un-it subjekt, duke u përvetësuar jo vetëm në mënyrë, si të thuash, shqisore; por edhe në bazë të kodit që përdor ky subjekt për ta deshifruar.

Dy veprat që analizon Lubonja – të E. Kadaresë dhe të E. Ramës - janë vepra ku autorët kanë lënë gjurmë të pashlyeshme; dhe jo vetëm ngaqë flasin për veten e tyre dhe të afërmit, por edhe sepse rrëfejnë një botë që është filtruar sipas subjektivitetit të njërit autor dhe të tjetrit. Nuk kemi të drejtë, besoj unë, që ta konsiderojmë këtë subjektivitet si një formë të manipulimit të qëllimshëm të lexuesit ose të publikut.

Ka edhe më. Të gjitha ngjarjet, që janë fakte në momentin kur ndodhin, vijnë e shndërrohen në metafora teksa e kryejnë kapërcimin nga perceptimi dhe përjetimi në kujtesë; dhe si metafora do t’i nënshtrohen tash e tutje interpretimit, duke pasë kaluar tashmë nga heuristika në hermeneutikë. Kur një autor, qoftë ky edhe politikan, kthen kokën nga e kaluara dhe vihet të na kallëzojë se çfarë ka ndodhur në jetën e tij, ai nuk mundet veçse t’i renditë këto metafora dhe t’u japë kuptim post factum; në kuptimin që manipulimi nuk lidhet me ndonjë qëllim djallëzor të autorit, por me vetë natyrën e narrativizimit, ose të shndërrimit të kaosit të fakteve, në një rrëfim të strukturuar mirë.

Por, nëse është kështu, atëherë çfarë vlere i mbetet memuaristikës? Them se vlera kryesore, në kontekstin për të cilin flasim, ka të bëjë me portretizimin që i bëhet njeriut – autorit, në rastin e një autobiografie, ose personazhit kryesor, në rastin e biografisë; ose me mundësinë që i jepet lexuesit, për të njohur nga afër një personazh të jetës publike, me të cilin shumë prej nesh kanë dhënë e kanë marrë, për së largu, ose ia kanë përjetuar drejtpërdrejt pasojat e gjesteve, bëmave dhe vizioneve që ka pasur.

Pas botimit të të dy veprave në fjalë, kanë  ngritur zërin njerëz të ndryshëm, në mediat, për të thënë se “nuk ka qenë ashtu,”, “nuk ka ndodhur ashtu”, ose, më rëndë akoma, se “autori gënjen.” Nuk e vë në dyshim se këta kontestues vërtet ruajnë kujtime të ndryshme, për një ngjarje, nga ato të E. Ramës ose të E. Kadaresë; dhe se ballafaqimin mes kujtimeve të tyre dhe ato të dy autorëve në fjalë e kanë përjetuar si ballafaqim mes së vërtetës dhe gënjeshtrës. Mirëpo ky është një iluzion, në më të shumtën e rasteve, sa kohë që çdo autor i një (auto)biografie gënjen, në kuptimin që fjala e tij nuk është filmim i realitetit nga një kamera fikse, e llojit të mizës në mur, por produkt i një angazhimi aktiv të subjektit shkrues me realitetin. Nga ana tjetër, akuza se autorët gënjejnë qëllimisht, duke fshehur dhe manipuluar fakte të cilat përndryshe i mbajnë mend mirë si kanë ndodhur, nuk i përket kritikës letrare, as kritikës kulturore; por tabloidëve dhe sallës së gjyqit.

Çfarë ka rëndësi, është që këto dy kategori të manipulimit të realitetit të mos përzihen së bashku; e para gënjeshtër është e pashmangshme, meqë vetëm një individ fanatik, madje paranojak, mund të pretendojë se e ka gjetur të vërtetën, qoftë edhe të vetën; dhe janë bash njerëz të tillë, të cilët i kanë shkaktuar njerëzimit fatkeqësitë më të mëdha; kur nuk kanë prodhuar efekte komike, me pretendimet e tyre, të mishëruara në veprat që kanë lënë. Gënjeshtra e llojit të dytë është doemos moralisht e dënueshme; por njëlloj moralisht e dënueshme është të akuzosh një autor se ka gënjyer me qëllim, për të mbuluar ose shtrembëruar një fakt komprometues, pa i pasur në duar provat e nevojshme, dhe pa rrezikuar tabloidizimin e debatit.

Në kritikën e vet, Lubonja më krijon përshtypjen sikur nuk e ruan gjithnjë këtë dallim, me rëndësi kritike, midis gënjeshtrës si pjesë e procesit narrativizues, ose të përvetësimit të së shkuarës; dhe gënjeshtrës si mashtrim, ose përpjekje për të fshehur realitete të pakëndshme; dhe kjo ia dëmton analizën dhe vetë statusin që ka fituar, prej intelektuali dhe zëri të fuqishëm kritik të shoqërisë civile.

Comments

Submitted by Anonim (not verified) on

<p>Nuk mendoj se eshte roli juaj te kujdeseni per statusin e Lubonjes si intelektual i fuqishem. Ne kete menyre po e ktheni veten ne nje baba mbi Lubonjen, po e vendosni ju veten si nje profesor ex-catedra mbi te, qe i lejon vetes t&#39;i jape ca qortime publike akademike qe te mos beje gabime teorike. Qesharake si perpjekje.&nbsp;</p><p>Nuk e di, ne te kunderten, nese do mund ta quaj qesharake perpjekjen tuaj per te anashkaluar qendren e kritikes se Lubonjes, duke e reduktuar ate te gjithen ne nje leksion teorik mbi narrativen dhe genjeshtren. Por, ju jeni pjese e ketij establishmenti qe punon per lustren e politikes, qe perpiqet t&#39;i mbushi mendjen njerezimit se mbreti nuk eshte lakuriq, ndoshta nga meraku juaj i madh se paranoja per te verteten do t&#39;i sillte njerezimit shqiptar katastrofa te medha.</p><p>Ju faleminiderit qe na mbroni nga katastrofa.</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

<p>Lubonja, ne pjesen e dyte te analizes, i referohet te vertetes se tij personale ne raportet me Edi Ramen. Cfare jeni ju duke insinuar apo sygjeruar z. Lubonja, dhe ne te njejten kohe edhe mua lexuesit z. Vehbiu:</p><p>1. Qe ai, meqe vetem nje njeri fanatik dhe paranojak mund ta gjeje te verteten, dhe kur e ven kete, nese nuk behet komik, shkakton fatkeqesira, per t&#39;i shpetuar ketij kategorizimi, te pranoje qe edhe ai pashmangerisht po genjen, e ne kete menyre te pranoje edhe genjeshtren e Rames. Pra, tek e fundit, te terheqe mbrapsht gjithe analizen e tij.</p><p>2. Qe, eshte moralisht e denueshme per zotin Lubonja te akuzoje dike pa prova se ka genjyer qelllimisht, edhe pse e pranon se te genjesh qellimisht eshte e denueshme. Nga i vjen nevoja zotit Vehbiu te sqaroje zotin Lubonja per dicka te tille? Cfare provash ka zoti Vehbiu per miqesine e Rames me Lubonjen qe e shtyn t&#39;i terheqe vemendjen Lubonjes dhe ne lexuesit? Nese nuk ka prova, dhe Vehbiu e drejton kete verejtje keshtu nga qellimi i mire, a nuk eshte pak vone, se provat jane hedhur ne shesh, e ne kete situata ne vend qe te diskutohet se cfare, qysh e tek, le te gjykojme per provat. Perndryshe, Lubonja eshte treguar shume i ndershem dhe nuk ka pretenduar kurre se e zoteron ai te verteten; ai sjell optiken e tij te se vertetes. Dhe, gati gjithmone, optika e tij e se vertetes ka qene ajo qe ka qene shume me afer te se vertetes, per aq sa kemi patur mundur ta shohim kete te vertete kur na eshte bere pjese e realitetit. Eshte kjo ajo qe e ben Lubonjen intelektual te fuqishem dhe e vecon nga llumkultura.</p><p>Nje prove te vertetesise se Lubonjes e ka dhene vete Vehbiu sot tek gazeta Shekulli, ku shkruan per sheshin e Tiranes, se si ky shesh ka qene i mbyllur per nje vit e ne te jane kryer punime misterioze (pra pa transperence per publikun), per gjendjen e tij mjeruese, dhe si ka ngelur peng e luftes se autoriteteve. Autoriteteve. Vehbiu nuk ka guximin per t&#39;i thene gjerat me emrin e tyre kur i preket interesi, klani i tij - dhe Rama eshte ketu kahu qe Vehbiu me hir apo pahir ka renditur veten; jo e verteta, jo perpjekja per t&#39;iu afruar se vertetes, justifikimi, legjitimimi i Rames dhe genjeshtrave te tij (do kishte qene interesante te shihnim se si do ishte pergjigjur Vehbiu nese Rama do kishte permendur negativisht Vehbiun tek Kurbani i tij). Pra, nuk e permend fare-fare z. Rama qe eshte nje nga lojtaret e pergjegjesit kryesore te kesaj katastrofe (do kishte qene ndryshe puna po te ishte fjala per Sali Berishen). Por, megjithate, na provon indirekt e ndoshta edhe pa dashur qe kritika qe i ben Lubonja ne artikull intelektualeve te pandershem (edhe vete Vehbiu hyn ketu, absurd insistimi i tij mediatik per te mos lexuar programin politik dhe perdorimin politik te Kurbanit) eshte me se e drejte.</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

<p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 10pt"><strong><span lang="IT" style="line-height: 115%; color: black; font-size: 16pt; font-weight: normal; mso-ansi-language: IT; mso-bidi-font-weight: bold"><font face="Calibri">Ne mos gabohem thelbi i shkrimit eshte: denohet mashtrimi i qellimshem, dhe falet mashtrimi i pavetedijshem, justifikuar nga psikanaliza qe ngjarja e padeshiruar ndrydhet ne nenvetedije, pastaj qe veshtrimi subjektiv i kufizuar dhe i pjeseshem e ben te detyrueshem falsifikimin e vertetes te pergjitheshme te deleguar ne horizonte te parriteshme, por te synueshme hap pas hapi si breshka Akilin. Biles rrene pas rrene se nuk ka te vertete por vetem synim drejt saj, meqe cdo e vertete e shpallur ne histori si absolute ka dale bllof e eshte perqeshur si karikature.<o:p></o:p></font></span></strong></p><p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 10pt"><strong><span lang="IT" style="line-height: 115%; color: black; font-size: 16pt; font-weight: normal; mso-ansi-language: IT; mso-bidi-font-weight: bold"><font face="Calibri">Relativizmi universitar ne mode eshte vete karikature e stisur, prandaj i duket cdo gje karikature, dhe prandaj tall cdo cdo qe me pare eshte nderuar, vetem se ka qene me pare ne kohe.<o:p></o:p></font></span></strong></p><p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 10pt"><strong><span lang="IT" style="line-height: 115%; color: black; font-size: 16pt; font-weight: normal; mso-ansi-language: IT; mso-bidi-font-weight: bold"><font face="Calibri">Pastaj psikoanaliza nuk e le punen vetem me vertetimin qe ngjarja e padeshiruar ndrydhet ne vetedije, por kerkon ta sheroje neurozen, pasoje dhe shkak i kesaj ndrydhje, duke ndergjegjsuar subjektin per qenien e ngjarjes, me kalim cilesor nga pavetedija ne vetedije.<o:p></o:p></font></span></strong></p><p class="MsoNormal" style="margin: 0in 0in 10pt"><strong><span lang="IT" style="line-height: 115%; color: black; font-size: 16pt; font-weight: normal; mso-ansi-language: IT; mso-bidi-font-weight: bold"><font face="Calibri">Nga pikpamja psikoanalitike akti i shkrimit, perdorur edhe ne praktiken psikoanalitike (pa shume rezultate), i bie te jete akt ndergjegjsimi, dhe jo akt justifikimi, ose me keq akt mashtrimi. Ose akoma me keq, vetmashtrimi, sepse nese mashtruesi i mirfillte ka lene veten pa genjyer, mashtruesi i pavetedijshem i ka genjyer te gjithe, perfshire edhe veten. Ta legjitimosh kete te fundit si akt, do te thote ta hedhesh te verteten pergjithmone ne qenefin e pavetedijes. <span style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</span><span style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</span><span style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</span><span style="mso-spacerun: yes">&nbsp;</span></font><o:p></o:p></span></strong></p><p>&nbsp;</p>

Submitted by Noctambule (not verified) on

<p>Tri komente më lart, nga tre njerëz - besoj të ndryshëm nga njëri-tjetri, që prezantohen me nofkën <strong>Anonim</strong>. Meqë nuk besoj se veproni kështu nga frika prej autorit të shkrimit, më mbetet të mendoj se keni frikë nga vetja dhe nuk guxoni të dilni nga radhët e korit. I lutem administratorit të kësaj faqeje t&#39;i ndalojë anonimët që ta quajnë veten <strong>Anonim</strong> - nëse këta refuzojnë të përdorin emër tjetër, le të mbetet nofka <strong>Gjysmë-pordhaci</strong>&nbsp;si default (megjithëse edhe kjo diskriminon anonimet e gjinisë femërore).&nbsp;</p><p>Përndryshe, ju që flisni për prova dhe fakte të tjera personale, jeni duke mbllaçitur budallallëqe të kulluara, sepse as Rama, as Lubonja, nuk janë duke deponuar para ndonjë tribunali civil. Rama shkruan një libër i cili u drejtohet lexuesve që autorin nuk e njohin; dhe që do ta njohin nëpërmjet leximit - e vetmja mënyrë si mund të komunikojë autori me publikun. Për ta vlerësuar librin, nuk ka nevojë t&#39;ia kesh mbajtur pishën Ramës; mjafton të dish shkronjat e alfabetit.</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

<p>Rama nuk mund te jete nje autor i panjohur per lexuesin: Rama eshte nje figure publike, eshte nje politkan qe per 12 vjet ka qeverisur 1/3 e Shqiperise, qe per me shume se 12 vjet eshte ne skenen politike dhe e dominon ate. Rama ka shkruar nje liber per aktivitetin e tij politik, aktivitet politik qe ne si publik e kemi ndjekur live (per aq sa na kane lejuar kulisat).</p><p>Per te vleresuar librin ka shume menyra. Por kur nje intelektual insiston qe publiku te shohe vetem ato qe shkruan Rama duke mos ja hedhur syte realitetit qe ka ndertuar Rama, qe insiston qe publiku ta trajtoje kete liber si nje narrative pa realitet, qe insiston se e verteta nuk ekziston;&nbsp; atehere ai duhet te gjeje nje arsyetim vertete serioz per te provuar se nuk po i mban pishen Rames, se me kete sherbim nuk po krijon krijon mundesine qe Rama t&#39;ia ktheje qokun e t&#39;ia mbaje pishen kur ky te kete nevoje neser. Duhet te gjeje nje arsgumentin vertet serioz per te provuar qe nuk po na genjen, tek e fundit (me apo pa vetedije).</p><p>Do te kishte qene shume me e ndershme per Vehbiun t&#39;ia thoshte Lubonjes troc, qe ti genjen, qe ti nisesh nga qefmbetje, qe ti e urren Ramen, sesa t&#39;i mbaje nje leksion teorik mbi narrativen dhe genjeshtren, mbi te vetedijshmen dhe te pavetedijshmen.</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

<p>ju mendoni se Noctambule ju ben ju me pak anonim? te perdoresh anonimitetin ben pjese ne rregullat e respublikes; nuk po thyejme ndonje ligj e as po fyejme kend. keshtuqe, cili ishte qellimi i nderhyrjes tuaj?</p>

Submitted by Noctambule (not verified) on

<p>&nbsp;</p><p>Jo, jo, edhe unë anonim jam, por jo <em>Anonim</em>. Unë i zgjedh vetes një emër, që të më dallojë nga kori.</p><p>Meqë kam zgjedhur të jem anonim, merrem me anonimë të tjerë si veten, nuk rri të përgojoj një njeri real, me fytyrë dhe emër real, që për mirë ose për keq, ka dalë ta thotë mendimin e vet haptazi.</p><p>Anonimia e ka vendin në gjiriz. Unë, që shkruaj si Noctambule, jam futur edhe vetë në thellësirat fekale të Internetit, që të kafshohem me ju, si miu me miun, turi më turi,&nbsp;dhëmb më dhëmb.</p><p>E vetmja gjë që nuk e bëj dot, është t&rsquo;ju sulmoj si persona &ndash; sepse ndryshe nga autori më sipër, ose Lubonja vetë, ose të gjithë autorët e tjerë, ju më dilni të gjithë si Anonimë.</p><p>Propozimi im: le të merremi me tekstet, jo me autorët dhe historitë e tyre, sa kohë që nuk kemi as fytyra as emra.</p><p>Propozimi im no. 2: zgjidhni një pseudonim pak më krijues, se <em>Anonim</em>. P.sh. <em>Dhelpra e Rrjepur</em>, ose <em>Kaçkavalli</em>. Ashtu edhe mendimet do t&rsquo;ju individualizohen më mirë.</p>

Submitted by noctambule (not verified) on

<p>shume mire per zgjedhjet qe ke bere dhe shpjegimet qe ju ke dhene. bravo. tani, qe i mbarove punet me komentuesit, mbase ke kohe dhe merresh me artikullin dhe idete e autorit.</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

<p>Noctambule eshte tamam emri qe te shkon Noctambulizmi, Njeri i semur mendor qe nuk fle. Gezoju qe i fute ne karantine komentuesit. ato dhe kur jane anonime kane profilin e tyre se si shkruajne, ashtu sic e ke dhe ti profilin e lekurkuqit komunist.</p>

Submitted by Albi (not verified) on

<p>Lubonja ka qene thjesht gjenial me dy shkrimet e fundit.&nbsp;</p><p>Ka shume qe thone qe ai ka inate personale etj etj. Per mua keto kane pak rendesi. Nqs motivohet nga keto arsye, problemi i tij. Mua me intereson se ca shkruan. Dhe ato qe shkruan e vendosin Lubonjen ne nje shkalle komplet tjeter me analistet e sotshem. Jo vetem qe eshte shume here me i thelle ne ato qe shkruan, por edhe shume here me konkret ne ate qe kerkon dhe ate qe do te godase.&nbsp;</p><p>Per te miren e gjithe nesh, Lubonja nuk duhet ti futet asnjehere politikes. Ai i sherben me shume shoqerise shqiptare nga pozicioni ku eshte sot.&nbsp;</p><p>Thjesht brilant!&nbsp;</p>

Submitted by loni (not verified) on

<p>Ha ha ha !! per cfare po na sherben me mire ky... ai nese eshte gazetar apo shkrimtar nuk duhet te merret me Edin, por me sali kriminelin, qeverine qe po e bejne vendin lemsh duhet te veje kujen per ate idiotin qe e vune me force kryetar bashkie te Tiranes dhe qe po e ben sheshin skenderbej si forme groshe per keto turpe e krime duhet te shkruaj ky&nbsp;llapaqen!</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

<p>Vehbo, kur te intereson, ti behesh marksist-materialist dialektik, kur te intereson ndryshe, behesh me postmodern se Loitard - apo si dreqin i shkruhet mbiemri... kur vjen puna ke Berisha, ka vetem nje te vertete, qe ai eshte malok i pagdhendur qe percudnon shqipen standarte me ane te foltores se tij, duke perhapur katunarizem... Kur vjen puna ke Rama, nuk ka te vertete, ka vec narrativa, as genjeshtra, gjithcka eshte tekst, teksti i perket autorit, autori eshte subjektiv dhe i ndryshueshem vazhdimisht e radikalisht</p>

Submitted by Anonim (not verified) on

Mes shkrimit te Lubonjes dhe komentit te Vehbiut mbi ate shkrim une zgjedh kete te fundit ne cdo rast pasi ka pikerisht ato karakteristika qe I mungojne Lubonjes prej kohesh, te qenit racional, jo arrogant, I balancuar dhe jo tendencioz e mbi te gjithe fleksibel e konstruktiv.

Submitted by pilo (not verified) on

<p>Lubonja- intelektual i fuqishem , gjenial, brilant ..?? &nbsp; shaka te renda keto or Anonima. Mos e fryni tollombacen shume se do ju plase...</p><p>A.Vehbiu, shume zemergjere je treguar me Lubonjen.&nbsp;</p><p>&nbsp;</p>

Submitted by ERVIN (not verified) on

<p>Pertej sofizmave akademiko-avokatore te ketij shkrimi dua te theksoj se z. Lubonja ishte sh konkret dhe i qarte ne ate qe shprehte. Kush do te reflektoje mbi ate qe Lubonja shprehte e vlerson vete se sa qendrojne problematikat e ngritura prej tij nderkohe qe sahanlepirwesit intelektuale vrapojne te bejne avokatite e rradhes te autor-personazh-politikaneve duke ngritur alibite e marrdhenieve mes Lubonjes dhe &quot;klienteve&quot; te tyre duke thelluar manipulimsimilimin e publikut te gjere e te paorientuar ne kete llumkulture krokodilesh te veshur me petk autoresh. Sa per mendimin tim Kadareja eshte fundosur krejt dhe ishte fort me i kendshem kur thurte vjersha dhe poema mbi socializmin kurse Rama eshte krejt vetvetja teksa tenton te shfaqet per here te kushedisesate pikerisht ai qe nuk eshte dhe nuk do te mund te jete kurre pasi nuk e deshiron personazhin qe shfaqet. U shtofshin budallenjte dhe te verbrit mentale per klientet tuaj avokat Vehbiu.</p>

Submitted by Lule Gashi (not verified) on

<p>Te dy te njejte jane, si Lubonja si Vehbiu. Produkte te regjimit enverian dhe cinike deri ne peshtirosje. Doni intelektuale shqiptare te vertete: Ismail Kadare, Mehmet Kraja, Luan Starova, Primo Shllaku, Sami Repishti, Daut Gumeni. Vehbinjte dhe Lubonjte jane gjoja intelektuale.</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.