<p>Z.Nano, po shtoj dhe nja dy verejtje te tjera ne ndihme te karieres televizive: Kameramanet dhe regjisori jane shume dobet nga ana profesionalo-artistike.</p><p>Kamerat llokociten mbi qepra i themi ne, per te na treguar traret e catise se emisionit. Zgjedhin gjithone fokusime ne distance me perzjrje imazhesh.Japin sekuenca filmash qe i shohin vetem ata pasi shikuesi shikon vetem mjegull pas shpines se moderatorit e te ftuarit. Fotot i perjetojne ata qe duartrokasin me pagese ne studio, sepse edhe pse eshte motivi kryesor i bashkebisedimit mbeten ne mjegull. Ate nate me Dones-in vura ne dyshim dhe shikimin e syve te mi e syzeve te marra tek okulisti...</p><p>Regjozori, kryesori, te mos perpiqet te parashtroje plane me investime e kanalit a pronarit, por plane me te thjeshta ne sherbim te shikuesit: Te dallohen mire fotot, per te medituar dhe publiku, te dallohen mire bashkebisedimet per te pare dhe ghuhen e trupit, sinqeritetin, ciltersine, belbezitjen,trak-un...Nuk vlejne pamje me hijen e kapriatave te lartesise se vendosjes se kamerave qe kalojne objektivin kryesor te emisionit te plan te trete...Plani i trete vetem hije e mjergull paraqet.</p><p>Lipset te studjehet raporti midis studjos (reklame), te pranishmeve (dekor), aktoreve (te ftuar e moderator) dhe fokusimit tek indicja...ekrani qe eshte shtyse e bisedes...</p><p>Pak na intereson nese Nano ka nje pucer ne buze, apo i ftuari ka bere nje krehje moderne...</p><p>Urime...me permiresime!</p>
Comments
Z.Nano, po shtoj dhe nja dy
<p>Z.Nano, po shtoj dhe nja dy verejtje te tjera ne ndihme te karieres televizive: Kameramanet dhe regjisori jane shume dobet nga ana profesionalo-artistike.</p><p>Kamerat llokociten mbi qepra i themi ne, per te na treguar traret e catise se emisionit. Zgjedhin gjithone fokusime ne distance me perzjrje imazhesh.Japin sekuenca filmash qe i shohin vetem ata pasi shikuesi shikon vetem mjegull pas shpines se moderatorit e te ftuarit. Fotot i perjetojne ata qe duartrokasin me pagese ne studio, sepse edhe pse eshte motivi kryesor i bashkebisedimit mbeten ne mjegull. Ate nate me Dones-in vura ne dyshim dhe shikimin e syve te mi e syzeve te marra tek okulisti...</p><p>Regjozori, kryesori, te mos perpiqet te parashtroje plane me investime e kanalit a pronarit, por plane me te thjeshta ne sherbim te shikuesit: Te dallohen mire fotot, per te medituar dhe publiku, te dallohen mire bashkebisedimet per te pare dhe ghuhen e trupit, sinqeritetin, ciltersine, belbezitjen,trak-un...Nuk vlejne pamje me hijen e kapriatave te lartesise se vendosjes se kamerave qe kalojne objektivin kryesor te emisionit te plan te trete...Plani i trete vetem hije e mjergull paraqet.</p><p>Lipset te studjehet raporti midis studjos (reklame), te pranishmeve (dekor), aktoreve (te ftuar e moderator) dhe fokusimit tek indicja...ekrani qe eshte shtyse e bisedes...</p><p>Pak na intereson nese Nano ka nje pucer ne buze, apo i ftuari ka bere nje krehje moderne...</p><p>Urime...me permiresime!</p>