Artan Fuga: Unë nuk i them mendimet e mija? Ky është një paragjykim budallë

Postuar në 07 Gusht, 2012 10:01

Çfarë pedagogu mendoni se jeni?, është pyetja që i bëhet Artan Fugës në intervistën e dhënë për Gazetën Shqiptare (shih linkun: http:/www.balkanëeb.com/gazetav5/artikull.php?id=119892). Dhe Fuga përgjigjet: “Unë i ruaj studentët nga mendimet e mia. Ose ua them, por në atë mënyrë që ata të mos e ndjejnë aq lehtë dhe menjëherë këtë. Është shumë barbare dhe e trashë t’i thuash troç gjërat, a thua se je i sigurt se po thua të vërteta të sigurta. Ndërtimi i fjalisë duhet bërë me marifet që të mos refuzohet nga komunikuesi. Dikush thotë se mjeku duhet të flasë gjuhën e pacientit. Foli një afgani shqip sa të duash, ai nuk kupton, i duhet folur afgançe.”

Më pas, Fuga merret dhe me një opinion që tek-tuk kanë për Fugën opinionist e publicist: “Këtej ka lindur edhe paragjykimi budallë sipas të cilit ‘Fuga nuk e thotë mendimin e vet!’. Aq e kam thënë se nuk kam lënë gjë pa thënë! Në liri të plotë. Disave duhet t’u flasësh ashpër që të ndjejnë se po iu thua diçka. Por, ky nuk është stili im. Ai që nuk kupton të folurën delikate, nuk meriton të kuptojë shumë gjëra. Më parë duhet të qytetërohet. Ka instanca të tjera që merren me këtë punë, kopshte, shkolla. Kush nuk e ka ndjerë pickimin e gjilpërës duhet ta dijë se ose ka qenë i anestezuar përpara, ose ka qenë i mpirë, ose i ka bërë aq mirë gjilpëra saqë nuk ka ndjerë pickimin.”Re.Pu.

Comments

Submitted by Altin Goxhaj (not verified) on

<p>Mbetem nje nder partizanet me te flakte te asaj qe pretendon Profesori dhe ia kam lexuar jo vetem librat por mbi 50% te publicistikes javore ne media dhe vertet qe ka te drejte te revoltohet kur e akuzojne se nuk thote ate qe mendon. Profesori meriton respektin maksimal te te gjitheve dhe jemi me fat qe e njohim nga afer</p>

Submitted by anonim (not verified) on

<p>Për profesorin mund të thosha&quot; i shkreti tartuf&quot;, nuk është as mish as peshk, ai mund të thotë dhe atë që thotë Shvejku &quot;unë nuk e di se çfarë them unë&quot;. Profesori ka vlerësuar me shkrim dhe me gojë librin e botuar nga Leonora magjistare.&nbsp; Po ti kërkosh profesorit të japi mendim mbi një çështje të caktuar, zor ta kuptosh se me kë është. E pra kujt i duhen filozofitë e tij?!!!</p>

Submitted by Altin Goxhaj (not verified) on

<p>natyrisht nje derri si ty ska ci duhen filozofite e Profesorit, per ty mjaftojne ca turshi, qepe te njoma, djath ne hirr, nje raki dhe nje cik tallava ne sfond..</p>

Submitted by Olti (not verified) on

Eh i shkreti Profesor qe te njeh nga afer o Tino .... Le qe Po mundohet te gjeje kush Jane ajo gjysem e krijimit arise se tij qe te kan katandisur trurin Ne kete far feje! Gojen e ndyre do e kesh nga femijeria... sta kan fajin librat!

Submitted by Altin Goxhaj (not verified) on

<p>Olti mos e ndyj dhe kete ambient, shko jargerohu diku tjeter</p>

Submitted by Xhimi (not verified) on

<p>Ne fakt te dy e meritoni njeri-tjetrin o avokat ; ti nje rrembythje parazite qe rron gjithe jeten prej ojf-ve, dhe profesori si nje produkt i paperfunduar bajat qe derdellit brockulla neper fejsubuk.</p>

Submitted by Altin Goxhaj (not verified) on

<p>Cti besh Xhim, interneti eshte gje e madhe, aq sa edhe nje idioti si ty&nbsp; i jep goje..</p>

Submitted by Antropomorfi (not verified) on

<p>Altin, edhe une, sikurse ti e njoh dhe e respektoj Fugen, por nuk besoj se ai ka nevoje per avokate si ti. Profesori duhet te ta kete mesuar se ofendimi nuk eshte argument.</p>

Submitted by olti (not verified) on

<p>Nuk e kuptoj pse ka shkaktuar kaq kundershti deklarata korrekte e Profesor Fuges.</p><p>Ne se kerkimi i te vertetes eshte nje proces plot te papritura te pafundme, si mund professor Fuga te ngule qartesisht mbi studentet&nbsp; idete a pozicionet e tija qe ai vete mund ti ndryshoje ne nje te aferme jo te larget???? Ai me sa kuptoj une nxit mendimin e pavarur sepse studentet e tij kane aftesi per te perparuar denjesisht dhe jo te perseritin idete e professorit.</p><p>Mos valle jemi mesuar te perqafojme njohuri statike e te ashtuquajtur superiore e jo nje bagazh qe pasurohet pafundesisht. Profesoi kryen misionin e tij, provokon studentet te mendojne vete ne korridore a lugina qe edhe vete profesori ska patur mundesi ti kete eksploruar. Puna e professorit gjykohet me perparimin qe studentet e tij arrijne ne jete.</p><p>Ne se ka ndonje pakenaqesi per kujdesin qe zoti Fuga tregon duke mos u perfshire ne perplasjet lokale te politikes Shqiptare ne atehere ngaterrojme Mesimdhenesin me Votuesin.&nbsp; Ne fund te fundit te mos harrojme se jetojme nje nje pushtet autoritar ku intelektualet jane me lehte ti neperkembesh.</p><p>REspect.</p>

Submitted by Altin Goxhaj (not verified) on

<p>mos nderro kaq shume nickname se i njejti je qe ne krye te sharjeve. Une spo bej avokatin por ky nuk eshte vend i pershtatshem per te publiku shkrimet e profesorit se ketu kalojne lloj lloj robsh si ata qe germojne ne kazane dhe ndosin kaq shume. Respublika sduhet te publikoje Profesorin pa konsensusin e tij pasi ky eshte vend qe behet shume pis..</p>

Submitted by Arbereshi (not verified) on

<p>E lexova intervisten e filozofit te madh Artan Fuga,por ate filozofine e thjeshte,pershkrimin e femijerise dhe rinise se tij,nuk e kuptova per se e kishte.E kaluara,mbetet ashtu sic ka qene,pra faktet mbeten.C&#39;don te na thote ai me to,mos e shqeteson e kluara per poziten dhe pozicionet qe mban sot ai?&nbsp;Ai dhe familja e tij, nje brez ishin ofiqiare fetare e bejlere te pasur dhe dy breza komuniste te devotshem( dhe aspak te pervuajtur por me nje jetese shume te mire).Familje e lidhur me luften nacional-clirimtare dhe me rindertimin&nbsp; e vendit.Prindrit e tij ishin njerez te nderuar e te ndershem dhe gjithe familja me shkolle e aresim te larte.Per kete nuk ua ha hakun askush.Per detyrat qe kane pasur ata(babai minister i artizanatit dhe nena drejtoreshe e sekretare partie e devotshme ne Ministrine e Jashtme) nuk i kane bere askujt keq e nuk mund t&#39;i akuzosh per asnje shkelje te te drejtave te njeriut,persekutimet,vrasjet,burgosjet dhe internimet mizore te regjimit diktatorial.( si&nbsp;shumica e popullit pak veteve ua mbajti t&#39;iu kunderviheshim, ketyre krimeve te diktatures. Me duket zoti Berisha ka thene dikur &quot;ishim bashkefajtore e te bashkevuajtur&quot;,apo nuk ka thene keshtu?).Pra,per kontributin qe dhane dje ne lufte e rindertim dhe nivelin kulturor e aresimor,per ate kohe,ishin zgjedhje te mira e te pranueshme per detyrat qe u dhane dhe ndoshta vertete i meritonin ato vende pune.Po ashtu,per keto merita dhe kontribute te prinderve,edukates dhe disiplines qe iu imponua nga keta prinder te ndershem e familjare te devotshem,por edhe fale&nbsp;kembenguljes dhe vullnetit te atyre vete,femijte e tyre,zoti Artan Fuga dhe vellai e motra e tij me e madhe,pas shkollimeve e pasuniversitareve e tyre u bene edhe ata kuadro te larte,por jo pa merite dhe jo se i zune vend ndonje me te afti.</p><p>Familja e tij per punerat qe benin prindrit trajtoheshin vertete ndryshe nga te tjeret: shkonin cdo vit ne plazhet e vendit dhe jetonin ne vilat e ish pronareve te pasur te regjimit zogist te permbysur.Privilegje per komunistat dhe pushtetaret do te thote shume kush.Po me se e vertete,sidomos kur shume si une(ose edhe me keq si une) mezi shkonim me ndonje cadere&nbsp;apo kabine prej derrasash ne plazhin e Durresit per t&#39;i mbajtur dy jave femije te semure me ftohje ne klime bregdetare sipas keshillave te mjekeve e jo per qejfin&nbsp; e argetimin&nbsp; tone sepse neve na duhej &nbsp;mbanim rradhe qysh ne mes te nates per mish e qumeshtin e femijeve apo edhe per zarzavate;apo, ne rini,&nbsp;ua hipnin bicikletave e trenave(vetem te djelave)&nbsp;per te kaluar qofte edhe disa ore te lodhshme nen djellin percellues e ujin e kripur te detit dhe per ushqim kishim marre me vete &quot;dreke pasanikesh&quot;:buke te zeze,djath e domate,e ndonje me me fat edhe ndonje veze apo qofte).Pra vertete Artani dhe disa shoke te tij te feminise dallonin shume nga shumica e varfer,shkonin e kenaqeshin cdo vit ne plazhet e Durresit,Vlores,Dhermiut,Sarandes,Himares,Pogradecit,apo ne rezortet pushimore neper zona malore. U befte mire kjo,se iken e&nbsp; vane ato kohe te pabarabarta,ato trajtime e jete te diskriminuara.Artani na i kujtoi ato kohra duke pershkruar femijerine dhe lagjen e tij te varfer tiranase,qe kish jo vetem shtepi qerpici per te varferit tiranas por edhe vila dy kateshe si ajo per Artanin e familjen e tij.Mire pra,e keqe ishte ajo kohe.Te panumurta padrejtesite dhe e madhe pabarazia mes qeveritareve e popullit.Por,ju kam rixha, a mund te krahasohen ato padrejtesira ne trajtim dhe jetese te njerezve si Artani(qe ne fund te fundit edhe ai e familja e tij nuk mund te krahasoshinb me trajtimin e &quot;bllokmeneve byroista) me pasurimin dhe jetesen perrallore&nbsp;e trajtimin e ketij regjimi te sotem antipopullor(ndonese vetquhet demokratik),me jetesen dhe qejfet perrallore te pashallareve te rinj blu apo roze,LSIsta apo republikane,etj.? Sot te gjithe po e mesojne qe ata te vjerit s&#39;paskan qene vertete te zoter e te ishin ne krye se nuk qene aq te zoter te vidhnin e te pasuroheshin per vehte &nbsp;me shnume ne kohe te diktatures komuniste,por as edhe ata,te keqinj&nbsp;sa s&#39;thuhet, as&nbsp;qe mund te krahasohen as ne ender me pushtetaret e parlamentaret e sotem,biznesmenet dhe qahallaret e tjere te tyre,me&nbsp;gjyqetaret apo prokuroret e shtetit qe u mbajne ison dhe ua mbrojne pronat e vjedhura,ua sigurojne jetesen perrallore ne vila e &quot;fshatra turistike&quot;,prona te tyre e tge femijeve te tyre&nbsp;qe shtohen cdo dite e jane bere me te shumta ne numur se ato bunkeret e nemura&nbsp;qe ndertoi komunizmi!Pra nje babezi e paarritshme per vjedhje e pasurim te paligjshem dhe nje diferencim klasor e pasuror si ai i manjateve dhe sheikeve te naftes me beduinet e varfer te shkretetirave te Arabise dhe Afrikes.</p><p>Jo keto me sollen ndermend kujtimet e Artanit filozof per jeten dhe punen e tij dhe me te drejte,duke vleresuar aftesite dhe pergatitjen e tij profesionale e kulturore,pranoj dhe e mbeshtes punen e tij studimore filozofike.Por nje pyetje: kur do t&#39;i kthehet zoti Artan dhe filkozofe te tjere ketyre problemeve &quot;tokesore&quot;(t&#39;i lene &quot;yjet&quot; dhe filozofirat per trendet apo shkollat filozofiko-sociale) e te na filozofojne nje here se si do te veje hallli i vendit dhe popullit tone te varfer per te gjetur rrugen e vertete te demokracise e zhvillimit,si do te mund t&#39;i heqe qafet keta vargonj te rinj qe i kane risjelle mjerimin dhe jetesen e varfer te tejskajeshme,analfabetizmin dhe krimin e organizizuar dhe ate te cubave te rrugeve e bujlevardeve,&nbsp;ketij populli te mjere e pafat.Le te ulen pra ne toke filozofia dhe studjuesit e saj e te shprehen hapur per fenomenet politiko-sociale te sotme ne Shqiperi e t&#39;i hapin syte popullit,per te mos u mashtruar me nga diktatura te reja,me ngjyra e flamuj te rinj.Sa per filozofimet e historirat e vjetra per Durresin dhe &quot;Durresin kryeqytet&quot; zoti Artan le te nanurise gjyshet e gjyshet,por edhe ato do t&#39;i thone &quot;na lere rehat me keto filozofira se na cave koken,do na thuash gje si ta permiresojme jetesen,si te nxjerrim kafshaten e gojes e te edukojme me mire niperit e mbesat,se ato filozofirat e tua nuk na japin buke!&quot; Durresi,me themele te lashtesise, le te behet kryeqyteti i lulezimit,kultures,aresimit,tregetise e industrise, kfryeqytet i barazise qytetare dhe i kamjes e zhvillimit shoqeror,social e kulkturor.Une si Durresak i lindur,kete ia deshiroj Durresit,qe te mos i kthehet me ajo koha e mallkuar e shtypjes dhe e mjerimit dhe e syve te kthyer nga deti duke pritur se<br />mos &quot;ngrin&quot; e tia mbathin per ne perendim.Durresit e durresakeve ua uroj me zemer begatine dhe lulezimin e qytetit te tyre sepse me tradite e meritojne per shpirtin e sakrifices,te te mires dhe kultures.</p><p>I theksova te gjitha keto</p>

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.