Rinovimi i Traktatit të Miqësisë Shqipëri-Greqi do të jetë i vështirë*

Postuar në 27 Mars, 2016 17:57
Panajot Barka

Në javën që lamë pas ministri i jashtëm Ditmir Bushati realizoi një vizitë zyrtare në Greqi. Duke u nisur nga marrëdhëniet midis dy vendeve dhe nga sfidat e kohës, vizita merrte një rëndësi të veçantë. Mirëpo rëndësia e pritur derivoi në një rëndësi të llojit të veçantë. Kjo për faktin se nga njëra anë ajo tentoi të provokonte status quonë tradicionale në marrëdhëniet dypalëshe, me kusht distancimin nga e kaluara. Në anën tjetër, palët nuk ishin në sinkron drejt këtij synimi.

Fakt është se në qarqet politikëbërëse të strategjisë kombëtare të Greqisë në kuadër të BE-së, ka kohë që punohet për ndryshim kursi të saj, për të trajtuar fqinjët dhe nevojat e popujve respektivë të Ballkanit me sistem referues qytetërimin evropian. Athina ka kohë që e ka kuptuar se roli i saj në Ballkan nuk mund të fitojë parametrat e aspiruara, pa hequr nga këmbët peshat e së kaluarës, pa rivleresuar e ridimesionuar aleancat e vjetra në Ballkan, të cilat, pavarësisht konvecioneve homogjene, qofshin këto edhe fetare, nuk inspirojnë frymë evropiane dhe as i shërbëjnë drejpërdrejt interesave të saj. Në këtë frymë kjo platformë e politikës së jashtme greke trajton edhe faktorin shqiptar. Madje edhe çështjen e Kosovës.

Në këtë kuptim, vizita e Bushatit në Athinë ishte një test. Ministria e Jashtme Greke kishte menduar për këtë edhe elementë të suksesit diplomatik tradicional, siç ishte p.sh fakti i shkollimit në Greqi të çiftit Bushati. Por përpjekja mbeti në kufijtë e testit. Pala greke nuk guxoi të hapte qartazi letrat e veta. Ajo, përveç rezervimit që kishte në lidhje me reagimin e pritshëm të segmenteve të politikës dhe jo politikës që kanë mbetur të ankoruar në shabllonet e një politike të jashtme të së kaluarës së ngurtë,(situatë që mund të mbarsej me të gjitha pakënaqësitë që prodhon kriza greke) hasi edhe në mungesen totale të gatishmërisë së palës shqiptare për të ecur së bashku në këtë shteg. Madje, kryediplomati shqiptar përveç se e kuptonte homologun grek pa përkthyes, reflektoi një qëndrim që i përshtatet vetëm së shkuarës. 

Si në asnjë rast tjetër, në këtë vizitë nuk u fol për arritje dhe nivel shumë të mirë marrëdhëniesh dypalëshe, por për dakordësi në lidhje me ekzistencën e problemeve midis dy vendeve, por pa i adresuar ato konkretisht. Për këtë shkak ministrat respektivë folën me të njëjtat terma “për gjetjen e mekanizmave për zgjidhjen e problemeve”, duke iu referuar konkretisht parimit të së drejtës ndërkombëtare dhe frymës evropiane. Por të dy palët treguan se kishin pikëpamje përjashtuese në referencat e tyre në këto parime. Ndërsa ministri Koxhias i mëshoi parimit të së drejtës ndërkombëtare si shprehje të frymës evropiane në marrëdhëniet midis dy vendeve, ministri Bushati ravijëzoi idenë e interesit shqiptar që mund të rrjedhë nga vënia në lëvizje e instrumenteve të së drejtës ndërkombëtare në zgjidhjen e problemeve midis dy vendeve. (Përshtypja në lidhje me ndërkombëtarizimin e problemeve midis dy vendeve vjen edhe nga klima e krijuar në opinionin publik shqiptar nga forca politike apo edhe nga mediat) 

Diferencim esencial kishte midis palëve edhe përsa i përket raportit të këtyre problemeve me të tashmen dhe të ardhmen e marrëdhënieve dypalëshe. Për palën greke zgjidhja e këtyre problemeve ka të bejë me çlirimin prej tyre të së tashmes dhe sidomos të së ardhmes në marrëdhëniet midis dy vendeve dhe popujve tanë. Për homologun e tij shqiptar, ato janë çështje që vijnë nga e shkuara, madje “me rëndësi e peshë”, por janë edhe “probleme të aktualitetit dhe të së ardhmes së përbashkët”. Pra kumtoi qartë se bëhet fjalë për një vijimësi problemesh nga e shkuara në të tashmen, duke lënë të kuptohet se fajin për këto e ka Greqia. Flet për këtë edhe fakti se z. Bushati, për çdo pretendim të palës greke kishte gati një reciprocitet, herë pa lidhje dhe herë abuziv.

Kështu në kërkesën e palës greke për implementimin e marrëveshjes për varrezat e ushtarëve grekë, rënë në tokën shqiptare në luftën kundër fashizmit më 1940-41, Bushati e kondicionoi me pretendimin e abrogimit të Ligjit të Luftës nga pala greke. Pra, bëhet fjalë për dy gjëra krejt të ndryshme. I pari ka të bëjë me detyrimin e palës shqiptare që rrjedh nga zbatimi i së drejtës ndërkombëtare për të rënët e ushtrive në vende të huaja, sanksionuar në marrëveshjen dypalëshe të vitit 2009. Kurse i dyti, në rast se nuk do të pranohet praktikisht si inekzistent, që rrjedh nga realiteti paqësor 76 vjeçar midis dy vendeve, nga fakti se ai ligj nuk kishte asnjë pasojë ndaj Shqipërisë dhe qytetarëve të saj, nga fakti se sot mijërat e emigrantëve shqiptarë në Greqi kanë pasuritë e tyre të njohura ligjerisht nga shteti grek, (qëllimisht ky ligj u lidh me pretendimet e çameve, të cilët aso kohe ishin qytetarë grekë); nga fakti se midis dy vendeve tona është në fuqi një Traktat Miqësie dhe nga fakti i të qenit bashkarisht vende anëtarë të NATO-s, pra në rast se juridikisht problemi nuk do të konsiderohet i ezauruar nga vendimi i qeverisë greke me 1987, atëherë do t’i duhet Greqisë të ngrejë pretendimin se Shqipëria ende edhe sot e kësaj dite nuk ka në dorë asnjë dokument juridik abrogues të ligjit të parlamentit shqiptar të 1939, sipas të cilit Shqipëria i shpallte luftë çdo vendi me të cilin ishte në luftë edhe Italia, (në rastin konkret Greqia) ligj që u bë shkak i dekretit të mbretit të Greqisë sipas të cilit Greqia ishte në luftë me Italinë dhe Shqipërinë pas sulmit ndaj saj më 28 tetor 1940. (Italia pati guximin dhe abrogoi ligjin ngjashëm të luftës ndaj Greqisë).

 

        Po ashtu zoti Bushati, kërkesës së Presidentit grek për respektimin e të drejtave të minoritetit etnik grek në Shqipëri iu përgjigj me kërkesat për të drejta që i sigurojnë identitetin etnik e kulturor të emigrantëve shqiptarë në Greqi.

Së pari, pavarësisht të drejtës për këto kërkesa, z. Bushati duhet të dijë se Minoriteti Etnik Grek në Shqipëri dhe emigrantët shqiptarë në Greqi mund të jenë faktorë që ndikojnë në marrëdhëniet midis dy vendeve, por në statusin e tyre juridik dhe etnik nuk ka asgjë të barabartë që të mund të krijojë bazë reciprociteti dhe as ka praktikë të tillë në botë.

Së dyti, ai pohoi indirekt se në lidhje me Minoritetin Etnik Grek në Shqipëri, shteti shqiptar që nga themelimi i tij, nuk ka ratifikuar asnjë dokument të plotë juridik, (me përjashtim të protokollit të Korfuzit) që t’i njohë dhe t’i garantojë këtij minoriteti statusin etnik dhe të drejtat e tij në shtetin shqiptar. (Statusi i këtij minoriteti në Shqipëri është një formalitet praktik që buron nga një realitet i caktuar apriori nga forcat pushtuese italiane të Jugut të vendit me 1916-1920).

 

Tregues që  kreu i diplomacisë shqiptare nuk dha asnjë garanci për ridimesionimin e marrëdhënieve midis dy vendeve është edhe fakti që në takimet e tij me përfaqësuesit e shoqatave të emigranteve shqiptarë në Greqi më shumë ishte i interesuar t’u tregonte se si i kishte kërkuar palës greke abrogimin e Ligjit të Luftës, sesa t’u fliste për përpjekjet për përmirësimin e marrëdhënieve midis dy vendeve që do të çojë në përmirësimin e kushteve të tyre të punës e jetesës në Greqi (Pra ai kondicionoi këto marrëdhënie me abrogimin e një ligji faktikisht dhe juridikisht inekzistent dhe  rrjedhimisht pa asnjë pasojë mbi ta dhe popullin shqiptar).

Në këtë kuptim falenderimet e përseritura të Bushatit për ndihmën e Greqisë në rrugën euroatlantike të Shqipërisë, nuk kanë asnjë vlerë kur të paktën nuk përbëjnë shkak për përmirësimin e marrëdhënieve dypalëshe dhe krijimin e një klime besimi reciprok. Aq më keq kur Shqipëria nuk ka bërë asgjë në favor të Greqisë, siç ndodh me vendet e tjera të cilësuara nga Shqipëria si aleatë strategjikë. (Merre me mend çfarë do të ndodhte në rast se Greqia do të sillej si Çekia, e cila u bë gati të bllokonte MSA-në e Shqipërisë me BE për të mbrojtur interesat e një firme private çeke në Shqipëri).

Si përfundim vizita e zotit Bushati në Athinë konfirmoi edhe një herë se në raport me Greqinë, Tiranës, më shumë se përmirësimi i marrëdhënieve dypalëshe i intereson ekzistenca e problemeve, me synim të pahequr për të etiketuar në sytë e shqiptarëve Greqinë si fajtore përmanente; situatë që shërben për të ushqyer nacionalizmin e trashëguar antihelen në segmente të caktuara të shoqërisë shqiptare, për ta përdorur në vijim si valvul shkarkimi të  problematikës serioze e gjithëplanëshe të brendshme. Një manipulim i tillë e bën gjithashtu më të lehtë lojën e politikës shqiptare në favor të tretëve, interesat e të cilëve janë historikisht kundër interesave të bashkëpunimit shqiptaro-grek, si i vetmi bashkëpunim që u garanton, si Greqisë edhe Shqipërisë, një rol strategjik në Ballkan dhe më gjerë në Evropën Qendrore e Juglindore. (Aktivizimi së fundmi i interesave të Ausrtrisë në rajon e përafron shumë tablon e fillim shekullit të kaluar.)

Në lidhje me këtë, vetë Tirana tregon mosmirënjohje praktike për faktin se në Greqi jetojnë më shumë shqiptarë, emigrantë të brezit të ri, se në çdo vend tjetër të botës, se Greqia, që nga viti 1990 u bë pjesa kryesore e zgjidhjes së krizave të përsëritura në Shqipëri, se Greqia është partneri ekonomik i saj më i rendësishëm në rajon, se në spitalet e Greqisë gjetën shërim falas me dhjetëra- mijëra shqiptarë, se kultura greke përbën pjesën me aktive të atraksionit kulturor e turistik shqiptar etj.. 

Po ashtu rezultatet e vizitës së Bushatit në Athinë tregojnë se po nuk u ndërmjetësuan zhvillime të tjera korrigjuese e pozitive, do të jetë i vështirë rinovimi i Traktatit të Miqësisë midis dy vendeve, i cili këto 20 vjet edhe pse ishte më shumë në pozita inaktive, luajti një rol primar në garantimin e një niveli të mirë marrëdhëniesh midis dy vendeve.

 

*Titulli i autorit: Vizita e Bushatit në Athinë dhe...mospërputhje konceptesh në interesa të përbashkëta në marrëdhëniet dypalëshe

 

Comments

Submitted by Picarioti (not verified) on

Ik mbushu grekofil

Submitted by Mino...tauri (not verified) on

Kujt ia ka shitur Respubliken...Mustafa Nano?!
Nuk eshte e para here qe keto shkrime, aspak te mbeshtetura ne fakte e prova te verifikuara, shfaqen ne faqet e Respublikes shqiptare...Sigurisht bejme humor kur pyesim: Kujr ia ka shitur Mustafai...!
Por eshte e vertete se, perpara do kohesh, nje tjeter shkrim nervozues per lexuesit ne shqip, edhe po te mos ishin memedhetare, u shfaq ne kete adrese on line. U be shume mire qe pas ndonje reagimi, ai shkrim, me burime shtatmadhorine e lartme te shtetit Grek, u avullua!

Panajto Barka eshte shtetas shqiptar dhe ka te drejte te jete edhe internacionalist, por jo kolaboracionist!!!

Nese jane te verteta rrethanat qe Barka ofron per viziten e Bushatit ne Athine, ai sigurisht duhet falenderuar. Edhe ne emer te ResPublikes!

Submitted by redaksia on

Shkrimi qe ju deklaroni ketu se "u avullua, pas ndonje reagimi", eshte ne kete link: http://www.respublica.al/2015/12/28/marrëdhëniet-e-mosbesimit-shqiptaro-greke

Dhe as nuk do te kishte avulluar ne asnje rast dhe pas cfaredolloj reagimi. Kjo sepse kur e botuam dhe e perkthyem nuk kishim pire hashash. Dakord? 

Se dyti ben cudi qe flisni ne emer te lexuesve shqiptare! Me mire flisni per veten sepse tek ajo ka siguri. 

Se treti Barka ka publiuar rregullisht shkrime ne shtypin shqiptar, edhe ne gazetat kryesore te vendit. Shkrimi i tij eshte vendosur ne rubriken "Opinion", pasi eshte i tille, opinion. Dhe opininet eshte mire t'i degjosh nga "te dyja krahet", jo vetem nga nje. Edhe nese nuk ju pelqen juve apo ndonje tjetri, kjo eshte politika editoriale ketu. 

Se fundmi, Mustafa Nanon mund ta pyesesh vete se kujt ia ka shitur ResPublica-n, por kjo gje eshte bere publike nga vete ai dhe ne e kemi publikuar. Shpirti sigurisht nuk eshte ne shitje edhe sepse ka mino..taur qe ruajne labirintet e nacionalizmit...OnLLajn sic thote babai i nacionalizmit post-komunist.

 

 

 

Submitted by Kam idene se (not verified) on

Sigurisht do kerkoja ndjese, nese do kisha lenduar ndokend,
pra nese nuk do isha i sinqerte ne cfare mendoj e shprehem,

duket se nuk e keni lexuar (se paku) nje rresht ne komentim tim ku shprehem shkoqur se : sigurisht bej humor kur pyes "kujt ia ka shitur ResPubliken M Nano".

Sepse e di, e kam lexuar, sqarimin e asokohshem te zotit Nano (qe "ua linte kete adrese on line, dashamireve dhe ndihmuesve te tij ne dite te veshtura" -kerkoj ndjese nese e citoj jo aq sakte-...

Por kjo nuk me pengon te shprehem ashtu si ndjej e mendoj, per shkrime te vecante te publikuara ne kete dritare te bukur lajmi e opinioni.

Sado jam i merguar, nuk besoj se mund te privohem ne kete resppublike on line ku zoti Barka ka gjithashtu te drejten e tij...

Submitted by redaksia on

Per shkrimin mund te komentoni cfare te doni. Por ne komentin e meparshem ju gjykonit faktin pse publikohen shkrime si ky. 

Submitted by Ndoc DUDASI (not verified) on

Artikulli tregon se minoritari Panajotis BARKAS, Ish deputet i parlamentit Shqiptar ne fillimet e demokracise, eshte munduar te justifikoje, si avokat dhe zedhenes i qeverise Greke, me nje gjuhe te holle euripidiane, te kamufluar, per te argumentuar prapamendimet me qitje te larget te greqise, si ne aspektin fetar, ashtu edhe te rivendikimeveve tokesore e detare ndaj vendit tone.
Zoti BARKAS, kujton se shqiptaret jane budallenj. Iku ajo kohe.
Zoti Barkas, ne shkrimin t'uaj, si "pa dashje", keni harruar pa permendur problemin shume delikat te cameve, popullsi shqiptare, etnike, qe greket, duke ushtruar genocit, i perzune nga trojet e tyre me nje egersi te pa pare ne histori.
Sikur diktatori Enver Hoxha, ne kembim te cameve, ne ato kohe te nxehta, te kishte marre e t 'ju kishte perzene ju minoritareve ? - si do t'a komentonit sot ?
Populli Shqiptar, eshte sjelle ne menyre shembullore ndaj ju, minoritareve greke. Ju ka trajtuar tamam vellazerisht. Gjate gjithe historise tone te perbashket, standarti i jeteses, ka qene i njejte, ne mos me i mire per ju, por ne asnje menyre me i keq se sa i popullit shqiptar. Ju minoritaret greke, jeni te ardhur ne tokat tona. Nuk jeni AUTOKTONE. Nuk ka se si spiegohet qe minoritet grek, ne Shqiperi, eshte i rrethuar, edhe matane kufirit, ne greqi, me popullsi e toka shqiptaresh.
Prandaj, mos na tregoni ne, Shqiptareve, se si na keni pritur, mbasi e dime mire, dhe per keto e kemi thene dhe e themi, por nuk do te thote kjo qe te veprojme sipas politikes se Greqise.
Nuk jemi republike vasale e Greqise.
Ligjin e ju greket, nuk e abrogoni, mbasi automatikisht, do t'u kethehen pronat CAMEVE, te hequra e te bllokuara me ate ligj.
Si nuk thate o zoti minoritar grek, nje fjale te mire per kete vendin tone ?
Jeni bukeshkale.
Si nuk thate qe greku Janullatos, qendron ne ate post, vetem e vetem se e vuri Sali Berisha, per te marre favore politike nga qeveria greke e asaje kohe. Janullatosi te ike e te vdese ne greqi, mbasi toka jone nuk e mban dot nje ciban si ai. Ju kemi mbajtur ka 25 Janullatosin, me te cilin na keni shkaterruar sa asnje lufte nuk do te realizonte demet qe na ka sjelle ndyresira e poshter e tije.
Ka ardhur koha qe, haka te veje tek i zoti.
Boll me. Stop.
Greqia, akoma nuk ka firmosur proces verbalin per kufirin tokesor me vendin tone qysh ne fillimet e viteve 1900, e mandej do te rishikohen te gjithe te tjerat, si camet, pronat e cameve, shtetesi e cameve, ligji i luftes, dhe pastaj, varret e grekeve qe (ata erdhen ketu si agresore) lane kockat ne tokat shqiptare. Dhe kaq. Asgje me shume.
Deti eshte i yni.
Pa plotesuar keto sa siper, nuk bejme asnje diskutim tjeter.
Kur te plotesohen keto, pastaj mund te ulemi e te flasim edhe per yjet, dhe per raketat kozmike, por kurrsesi per detin. Deti eshte i yni.
Zoti Barka, je nje kokerr greku, mosmirenjohes, per kete vend, tamam si me qene GREK.
Greku me i mire, e don shqiptarin te vdekur.
Ky jeni ju, o greku BARKAS.

Submitted by Altin (not verified) on

Ne po mundohemi te kuptojme se perse ne greqiu nuk ka liri te shprehjes dhe perse gazeten respublika nuk e shqeteson nje gje e tille?? E kam llafin per te drejtat e Shqiptareve autoktone qe jetojne atje. Une e di qe Respublika nuk ka fuqi te ndryshoje vagabondizmin shteteror e kombetar grek por ka per detyre dhe mundesi te ndale vagabondizmin gjarperor te grekeve ne shqiperi dhe te mos behet tellall i shpifur i tellalleve filogrek (te tipit barka e dule) qe jetojne ne Shqiperi! Nese keni vendosur te ndertoni kanale te padukshme bashkepunimi me nje kult te urryer antiShqiptar sic eshte fanari dhe te derguarit e tyre ne Shqiperi atehere edhe ne e kemi nje pergjigje!

Submitted by redaksia on

Cila eshte kjo pergjigje? Cilat jane keto kanale, qe na qenkan edhe te padukshme permes nje shkrimi qe publikohet per te gjithe?!

Se dyti, as ju dhe as ndonje tjeter, nuk i tregon detyrat nje medie online.

Shkrime si ky qe shprehin opinione brenda normave te etikes DO TI PUBLIKOJME PERHERE. Kush ka ndonje mendim per temen, replike, pervec denoncimit te aksit fanariot qe po luan politike te madhe online, jemi te hapur ta publikojme. Njesoj si per komentet. 

Submitted by Stefan H (not verified) on

E ku e gjete mungesen e lirise se shprehjes ne Greqi o dudum? Bej nje visite ne Greqi dhe do kuptosh sa larg realitetit fle.

Submitted by Altin (not verified) on

Do ta filloj menjehere me pyetjen tende: E KEMI NJE PERGJIGJE dhe per t'a bere me te kuptueshme e kemi shkrojtur me germa te MEDHA!
Une i falem tokes dhe ujit qe me ushqen, qe kane ushqyer prinderit e gjysherit e mi! dhe nuk i falem nje portali online qe vjell vrer!

Kur ti thua qe do ti publikosh perhere une do te sugjeroja te mos jesh kaq i sigurt sepse qe te publikosh duhet te kesh se ku!

Ne rast se ti me pyet mua se cjane kanalet e fanarit une te "sugjeroj" te lexosh historine e Shqiperise!
Kulti i zi qe me doren e zeze kerkonte te na linte pa gjuhe e pa identitet historik sot eshte bere "modern", behet online nepermjet jush e jo vetem nepermjet "kishtareve" te zinj te atikes dhe stambollit!

Une dhe kushdo tjeter nuk "te tregojme" se cfare te beje nje media por te "keshillojme" me shume "dashuri" qe kjo media ti sherbeje Shqiptareve.

Disa sponsorizime jane te "dobishme", per nje periudhe te caktuar, sepse tregojne qe gjarperi nuk fle. Disa te tjera jane si nje luge corbe qe i vjell gjithe jeten!

Etika!? What goes around comes around!

Submitted by redaksia on

Kjo media u sherben shqiptareve dhe prove per kete eshte miratimi i komentit tend. Sidomos ketij te fundit qe sapo e postove dhe me Germa te Medha. Po gjithsesi, po e perserisim: cdo koment dhe replike mbi temen eshte i mirepritur. 

SHKRIME TE TILLA BRENDA NORMAVE TE ETIKES DO TI PUBLIKOJME PERHERE. 

PS: Sa per ate se kujt i sherben ti, as i intereson njeriu. Eshte ceshtja jote private. Nese ke ndonje gje per shkrimin, temen, komentet do te miratohen, nese do te vazhdosh me "keshillat"...delete. 

Submitted by Kultura (not verified) on

Zoti Barka mund te kete opinionin e tij, por kjo gjithesisi nuk mund te shitet si qendrim objektiv in nje opinionisti qe eshte i baraslarguar nga te dy palet ne fjale (Greqia edhe Shqiperia). Aq me pak te flasim pastaj per objektivitet. As me pak e as me shume ketu thuhet se per cdo problem ne mardheniet shqiptaro-greke e ka fajin shqiperia. Sipas historise se fqinjesise, mbase kjo nuk i pelqen z. Barka, por gjithmone lojtari me i fort, ne kete rast Greqia, abuzon me shume ne mardheniet dypaleshe sepse ia lejon forca ekonomike, politike e ushtarake. Prandaj, me vjen keq per gjuhen, por keto qe thuhen jane perralla me opinionist.

Te drejtat e minoriteti grek eshte bere nje shabllon demode qe perdoret per presion per te arritur qellimet e tyre pala greke. Gjithashtu, kur flitet per minoritetin greek pala greke por mbase edhe z. Barka e ka fjalen kryesisht per Himaren, edhe Arumunet shqiptare per te cilet ka qendrime te ndryshme midis dy vendeve. Sa per pjesen e minoritetit te njohur zyrtarisht nga shteti shqiptar pretendimet e Greqise e te z. Barka jane politke e ulet presioni.

Sa per dijeni, meqe une kam jetuar 18 vjet e kam studiuar ne Greqi, shteti i grek eshte i vetmi stet ne Europe qe nuk njeh minoritetet e tij, dhe per kete eshte akuzuar gjithnje nga organizata te ndryshme. Edhe pse duket si vend demokratik, kur vjen puna tek naciobalizmi edhe rracizmi ato jane thelle te ngulitura ne kulturen politike greke.

Kufijte greqia i hapi per minoritare edhe jo per Shqiptaret. E dyta, presenca e emigranteve shqiptare ne greqi ka sjelle shume me shume perfitime politike dhe ekonomike per vete Greqine sesa per emigrantet dhe per Shqiperine. Mos kujtojme ketu, rracizmin, diskriminim edhe poshtermin qe kemi hequr ne atje. Sa per mikpritjen Greke, e ftoj z Barka te bisedoje me emigrante shqiptare ne Greqi edhe me rpoblemet qe hasim ne edhe pastaj te tregoj perralla te tilla. E treta, presenca e shqipaterve ne Greqi i dha mundesi politikes se vjeter Greeke, per te rritur fiktivisht numrin e minoritetit grek ne shqiperi duke perfituar nga gjendja e deshperuar shqiptareve. Me shume se gjysma e te rregjistruarve si minoritare ne Greqi jane ose ortodoks shqiptare ose Arumun shqiptare. Dhe kjo eshte politike e qellimte dhe ne kurriz te interesave shqiptare.

Sipas z. Barka per kete shqiperia duhet te jete edhe mirenjohese Greqise. Nuk kam lexuar asnje opinion te z. Barka per politiken Greke, edhe pse ne qarqet e majta dhe progresive ne Greqi ky debat per kete politike agresive te Greqise eshte bere ne menyre konstante.

Ligji i luftes nuk sjelle probleme per shqiperine? Dmth, te drejtat e minoriteit grek te jene ne krye te axhendes greke. Po, besoj se kjo eshte mese normale. Por nuk mund te mbeshtet ne anje argument te shendoshe mendimi i z. Barke se e drejta themelore per pronen qe u eshte refuzuar mijra qytetareve shqiptare nga ligji i luftes edhe nga politika me dy standrte e Greqise nuk mund te jete ne krye te axhendes shqiptare.

Ne pergjithesi opinionistet shqiptare por edhe gazetaret jane te vetcensuruar. Perdorin fjalen e lire jo per te informuar apo debatuar, por per te arritur qellimet e tyre apo te grupeve qe perfaqesojne pa u dridhur dora se deformojne realitetin. Ata kerkojne te krijojne nje atmosfere qe do tu lejonte te benin politiken e tyre. Kjo quhet gazetari militante. Kete gje ben edhe z. Barka. Edhe eshte e drejta e tij, por nuk mund te na shes sapunin per djath.

Submitted by Greece is shit (not verified) on

Ka vetem nje zgjidhje dhe ai eshte parimi i reciprocitetit. Nuk mund te pretendosh (vetem po te jesh plehre) qe njera pale te zbatoje te drejtat e njeriut ne baze te konventave Europiane dhe te OKB dhe pala tjeter te zbatoje gjarperimin e ndyre. Ne kemi zgjedhur rrugen e civilizimit ndersa greket rrugen e gjarpoerit. Ne dime ti bejme te dyja. Ata si e duan? Si ta duan. Ne duhet ti pergjigjemi me te njejten menyre. Boll me percarjen e Shqiptarve dhe shfrytezimin e miresise dhe zemerghjeresise tone. greket po zbatojne ligjin e xhungles.

Nga ana tjeter respublika eshte duke u bere nje zedhenese e politikave kunder Shqiperise. Moderatoret e kerij blogu me duket se nuk po kuptojne se sado demokratike te jete nje shoqeri paershtatja me interesat kombetare eshte edhe celesi i mbijeteses tone si komb.
Une personalisht pres nga respublika nje editorial ne lidhje me te drejtat e Cameve ne greqi si dhe me genocidin qe eshte bere kunder tyre.

Me cudit gjithashtu fakti se perse ka sinkronizim veprimesh te ketij shkrimi me viziten shume te sukseshme (relativisht) te Z. Bushati dhe takimeve me lobin grek te kryetarit te PD ne USA.

Submitted by redaksia on

Zoteri apo zonje: ResPublica eshte zedhenese e perzgjedhjes se vet. Nuk jemi ketu t'u pelqejme te tjereve, as t'u vijme pas midese. Thoni se "pershtatja me interesat kombetare eshte celesi i mbijeteses sone si komb". Kush i percakton interesat kombetare, se eshte nje term qe spekullohet shume?

Cudia ketu eshte se ka nje kategori njerezish qe kontestojne publikimin e shkrimit, jo permbajtjen e tij. Perndryshe, e kam perseritur edhe me lart: cdo koment dhe replike mbi temen eshte i mirepritur. Kjo eshte detyra e moderatoreve. Interesi kombetar, me thene te drejten kerkon takat tjeter, por edhe kapacitet intelektual qe per te thene te verteten, edhe nuk na e ndjen se kemi kellqe t'i ndjekim. Na mjfton publikimi i materialeve qe na duken me interes, informimi me aq sa mundemi dhe ruajtja e disa normave. 

Konstatoni:  Me cudit gjithashtu fakti se perse ka sinkronizim veprimesh te ketij shkrimi me viziten shume te sukseshme (relativisht) te Z. Bushati dhe takimeve me lobin grek te kryetarit te PD ne USA. 

Nuk e di se cfare po hamendesoni dhe me thene te drejten pertoj te pyes edhe Panajot Barken se pse eshte sinkronizuar. Por per ate qe lexon shkrimin mund te shikohet qe ne fjaline e pare se shkrimi merret me analizimin e VIZITES SE DITMIR BUSHATIT NE GREQI.

Pershendetje!  

Submitted by Jeni te papergj... (not verified) on

respublika nuk mund te perhape fryme anti Shqiptare dhe ne rast se keni zgjedhur kete rruge thuajeni troc dhe opinioni Shqiptar te mbaje qendrimin e vet. Ne rast se serveri juaj punon me energji greke ne France beni mire ta thoni edhe kete dhe ta dime edhe ne.

Nuk ka spekullim po te thuhet se kushdo qe shkon ndesh me frymen kombetare vepron kunder interesave kombetare.

Shkrimi i qelbur i ketij filogreku me ben te vjell sepse ka mbi 3 shekuj qe degjojme te njejtat politike te megalidhese qe here dalin e here te kamufluara nepermjet tellalleve si respublika. Une e kam me respubliken qe boton te tilla shkrime te athines me gojen e ketij mjerani te paguar.

Une mendoj se ka disa qytetare ne Shqiperi (druaj ti quaj Shqiptare) qe per hire te gjoja demokracise mund te pjerdhin neper blogje dhe te pretendojne qe ne ti degjojme.

Submitted by Ndoc DUDASI (not verified) on

KULTURE, nuk dij si t'ju dtejtohem tjeter, ju pershendes per shkrimin e mesiperm.
I sakte, konciz, gazetaresk. Tregon intelektualizem.
Tungjatjeta.

Submitted by Pse nuk komento... (not verified) on

Me cudit vendimi qe ka marre redaksia per te mos bere asnje koment ne lidhje me shkrimin. Do te ishte shume interesante qe te lexonim mendimin e redaksise ne lidhje me shkrimin.

Submitted by Loje me kungull... (not verified) on

Ne ate link eshte pershkrimi i lajmit mbi viziten e ministrit te jashtem Z. Bushati me ministrin e greqise Kociaj.

Redaksia nuk ka lene pa ju pergjigjur cdo komenti kunder publikimit te ketij shkrimi por perton te jape mendimin e saj sa i perket shkrimit.
Eshte ne interesin e te gjitheve te dije mendimin e redaksise.

Submitted by redaksia on

U jemi pergjigjur vetem atyre qe kerkojne llogari se pse publikuam shkrimin. Mund te mos japim asnje pergjigje por po e perseris: Do te publikojme perhere opinione te tilla qe jane brenda normave etike. Perhere. Kush ka komente apo edhe replika, jemi te hapur.
Ti nuk perfaqeson te gjithe. Ti perfaqeson vetem veten tende. Meso te flasesh ne numrin njejes pastaj bej ndonje pyetje.
Opinioni i Barkes eshte legjitim si nje pikepamje mbi viziten e ministrit te Jashtem ne Athine.
Kur te kete raste per keto ceshtje do te shkruajme sic e kemi bere, por duhet ditur se nuk eshte nornale qe redaksia te polemizoje me ata qe sjellin shkrime. Ose i publikon, ose jo.

Kjo eshte nderhyrja e fundit per kete ceshtje. Komentet ne vijim nuk do te miratohen nese nuk merren me permbajtjen e shkrimit.

Submitted by Stefan H (not verified) on

Si gjithnje z. Barka, njohes i mire i Greqise dhe i Shqiperise na jep nje tabllo reale te marredhenive midis tyre. Nuk eshte faji i tij qe te vertetat shpesh nuk i pelqejne ndokujt.

Submitted by Lira (not verified) on

Respublica eshte bere e palexueshme. Dhe me vjen shume keq per kete!
Edhe kur shprehen mendime teresisht te kunderta me mendimet "mainstream" duhet te kete njefare standarti. Te pakten shkrimi te perpiqet te duket sikur nuk eshte teresisht I njeanshem. Perndryshe shnderrohet ne shkrim militantesk si ky I mesipermi.

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

ResPublika dhe shkeljet e disa komentuesve

Ka parime mbi lirine e shprehjes, bile per çdo raport njerzor.
Nji nder principet baze te gazetarise dhe te edukates njerzore gjate nji dialogu o debati asht mosperdorimi i fjalve dhe shprehjeve banale apo kercnuese. Ne rastin qe perdoren kercnime dhe fjale te panjerzishme nga disa komentues, nuk do te kishte ma debat apo diskutim. ATY KU FILLON DHUNA, PUSHON ARSYEJA.
Kercnime bajne vetem ato persona qe jane rrite nen kercnime apo dhunime ne familje apo nga regjime dhunuese dhe keshtu keto kujtojne se kjo asht e vetmja menyre dialogu.
Dialogu asht nji forme e demokracise, ti shpreh mendimin tend e un shprehi mendimin tim. Prandej redaksia e gazetes ResPublika duhet ta mbroje demokracine e dialogut mbrenda kufijve te demokracise apo te gazetarise. Keshtu ajo duhet te mos i publokje keto shprehje antidemokratike. Ne rast te kundert gazeta lot nji rol negativ, jo edukues antidemokratik.

Submitted by redaksia on

Eshte e vertete dhe verejtja pranohet. Por disa shprehi jane bere klishe per gjykimin e Tjetrit, njesoj si Gabimi yne per t'i toleruar, meqenese komentet jane te deshirueshme. 

Por ne diksutime e tjera, do te tregohemi me te kujdesshem ne moderim. Ju falemnderit!

Submitted by Paul Tedeschini (not verified) on

Redaksise gazetes. Ju falem nderes per mirekuptimin, i cili i sherben qofte gazetes qofte edhe lexuesve.

Submitted by redaksia on

Per "Mallakstrioti": Te lutem, per materialin qe sjell, vendos referencat dhe autoresine,ne menyre qe ta publikojme. 

Submitted by Mallakastrioti (not verified) on

Eshte e para here qe i kerkohet nje komentuesi referencat. Po te ishte keshtu duhej ti kerkoje referencat edhe barkes. Kjo eshte sjellje me dy standarte dhe me le shije te keqe,

Referencat i ke ne komentin tim dhe kam po ti numeroj me poshte
1. Kushtetuta greke
2, Fallmayer
3.Portokolli i Korfuzit
4. Pensionet e qeverise greke per disa banorete Shqiperise se jugut.
5.Kontestimi nga ana e PBDNJ ne lidhje me censusin.
6.Historia e ballkanit dhe te ashtuquajturit revolucion grek te vitit 1821
7.“Arqia tis Ellinikis palligjenisias” f 651,652.
8.Konkluzionet e Konstandin Sathas
9.Vrasjet e mesuseve te gjuhes Shqipe Kristo Negovani, Pandeli Sotiri e Petro Nini Luarasi , Historia e Shqiperise
10. Nderhyrjet e qeverive greke nder vite me rradhe ne ceshtjet tona te brendeshme sic eshte dhe ajo e kishes autoqefale Shqiptare,
11. Uzurpimi i paligjshem i kishes ortodokse autoqefale Shqiptare nga janullatos, shtetas grek, pasi nuk eshte zbatuar statuti i kishes qe kerkon zgjedhjen ne krye te saj te nje shtetasi Shqiptar. Per kete mund te pyesni MB ose Presidencen nese janullatos ka shtetesine Shqiptare apo jo.
12.Nderhyrjet e vazhdueshme te dis prifterinjve greke ne lidhje me kishen tone sic eshte rasti i mitropolitit grek te Drinopoleos, Pogonit e Konicës me emrin Andrea. http://shqiptarja.com/news.php?IDNotizia=294841

Te mjaftojne keto!?

Submitted by redaksia on

Nuk eshte hera e pare qe kerkohen referencat. E dyta, Barkes nuk kam cfare referencash ti kerkoj, kur ai thjesht po jep mendimin e tij per nje ngjarje diplomatike.

Kur them referencat kam parasysh se teksti qe ju e keni sjelle si postim ketu, me ngjan identik me tekstin ketu: http://www.gazetainfopress.com/historia_arkeologji/6326/vorio_epiri_dhe_...

Ndaj them referencat. Pra kush eshte autori i nje pjese te postimit tuaj. Besoj se u sqaruam. Edhe njehere, ju lutem sillni referencat per tekstin me permbajtje historike, ne menyre qe ta miratojme. Falemnderit! 

Submitted by Mallakastrioti (not verified) on

Me kerkuak referencat dhe j'ua. Me hengri kohe si per te shkruar opinionin tim ashtu edhe referencat. Pres te publikohet ajo qe kam shkrojtur!
faleminderit.

Submitted by Mallakastrioti (not verified) on

Reciprociteti eshte nje praktike e njohur diplomatike dhe une do te isha totalisht dakort qe mbi bazen e ketij parimi te vihen themelet e marredhenieve me athinen.

Barka thote se kultura greke perben pjesen aktive te terheqjes kulturore e turistike te Shqiptareve. Kjo nuk eshte e vertete per dy arsye. E para nuk ka kulture greke (antikiteti) por pellazgo-ilire dhe e dyta statistikat tregojne se Shqiptaret me se shumti kane udhetuar ne Evropen perendimore dhe Turqi sa i perket turizmit.

Ai thote se Tirana eshte mosmirenjohese ne lidhje me faktin se shume Shqiptare jetojne e punojne ne greqi. Ne rradhe te pare perfituesi kryesor ne kete plan eshte greqia sepse ata kontribuojne ne rritjen e ekonomise greke, paguajne taksa ne greqi dhe bejne pune qe greket nuk i bejne. Une do isha absolutisht i idese qe Shqiptaret me mire te kishin shkuar ne Evropen perendimore kjo per 2 arsye. E para se kjo perben edhe veglen kryesore te presionit ndaj Shqiperise dhe e dyta sepse edukata e punes qe do te kishin fituar ne perendim do te ishte e perkryer krahasuar me dembelizmin dhe hilet qe mbart shoqeria ne greqi.

filogreku barka thote se Tiranes i interesojne problemet dhe jo marredheniet e mira. Ai eshte i sakte kur thote se perqasja e kesaj qeverie eshte per te evidentuar problemet. PO. Ka probleme te krijuara gjate luftes se pare dhe te dyte boterore. Dhe per me teper greket i kryen keto veprime ne kohe te mjegullta, ujku mjegull do, dmth bota nuk e kishte mendjen te Shqiperia, si dhe per faktin se perandoria osmane dhe kisha ortodokse e fanarit kishte futur percarjen mes Shqiptarve. Etiketimet se qeveria e athines eshte fajtore permanente nuk kane nevoje qe te na e thote qeveria Rama sepse perpara tyre na e ka treguar historia e se e shkuara ka qene problematike sa eshte edhe e tashmja. Harron barka te thote se ka qene prezent kur janullatos nje filogrek nga Preveza e camerise u zgjodh ne krye te kishes ortodokse Shqiptare ne kundershtim te hapur me statutin e kishes. Erdhi me pretekstin se do te rrinte per pak por e uzurpoi me paturpesi. Ketu me vjen ne mendje ato ferrat e barishtet qe i zene frymen pemes dhe te mbjellave. Ne tani kemi filluar te reagojme ne te drejten tone pasi kupa ka kohe qe po derdhet dhe po ju erdhi keq per kete ne gezohemi. Mua me pelqen reciprociteti
ndaj jemi po aq anti"helen" sa jeni ju antiShqiptare, madje na takon te jemi ca me teper qe tju bejme te paguani genocidin Cam.

Ai permend me nje faktor gjoja te trete si Austria, arkaik, demode dhe teori e peshtire qe kerkon te na e shese me naivitet sikur te jemi femije kopeshti, dhe shtiret sikur e ka seriozisht kete gje. Po e pati serizisht nuk me ngelet te them se jemi rrace shume me superiore se ata qe te kane shkrojtur kete pacavure. Ky ose eshte komplet budalla qe nuk kupton se shoqeria Shqiptare eshte komplet e ndergjegjesuar per te pare helmin helen qe rrjedh si lume ne cdo marredhenie Shqiptaro-greke ose hiqet si i tille per te testuar reagimet tona nga nje shashke mjerane te athines. Bllofet nuk pijne me uje se e kane provuar edhe Anglezet si mjeshter te saj.

Austria ka qene nje aleat i mbrekullueshem per panvaresine e Shqiperise aq sa ministri i jashtem Austriak i kohes se luftes se pare propozonte krijimin e Shqiperise ne kufijte qe duam sot, kohe kur athina e ketij filogreku vriste Shqiptare dhe gllaberonte trojet tona duke i vjedhur dhe historine e Epirit, Maqedonise dhe e bente Marko Bocarin si markos bocaris.
Nuk mund te gjesh Shqiptar qe nuk do te bente shok jo Austrine por edhe "djallin" kunder athines me djallezore.

Klima e besimit reciprok i ka themelet ne veprimet reciproke. Po nuk njohet genocidin Cam si dhe te lejoni rikthimin ne trojet e tyre, me sa fytyre na kerkoni te drejtat e te ashtuquajtura minoritete. Po flet per reciprocitet, ok le te zbatohet parimi i reciprocitetit.

Ne nuk hedhim domate e veze Clintonit, ju po. Ne nuk djegimj flamurin e NATOs, ju po. Me ke jeni ju more rrace e dyshimte. Me Rusine apo me Europen, apo me USA? A keni ju nje stabilitet strategjik apo thjesht ju tmerron stabiliteti Shqiptar. Apo po e kuptoni se bota po meson se ju nuk keni asnje lidhje me antikitetin me te cilin keni genjyer boten prej 2 shekujsh. Po te ishit kaq te cilvilizuar nuk do te kishit bere genocid, nuk do te kishit persekutuar e te vazhdoni te persekutoni te gjithe ata qe thone se nuk ajne greke e nuk do te kishit patur 5 luftera civile me njeri-tjetrin. Po ju luan toka nder kembe dhe tani gjetet edhe nje armik tjeter, Austrine e cila i shtohet listes se Turqise, Maqedonise (sepse banojne Shqiptare) Italise, Amerikes. RECIPROCITET dhe do shohim se si do ta ulni fare bishtin qe Europa po ja'u dredh ka kohe.

ju qe e quani veten minoritet autokton ne Shqiperi dhe moret tokat e Shqiptareve. Ku i keni tapite e vjetra. Kush ju dha toke ju more te paudhe?

Nuk luani dot me me zemergjeresine Shqiptare!

Cfare zhvillimesh pozitive kerkon ti kur ju doni te vidhni detin JON. Eshte JONI, e kupton, eshte JONI. dhe pret ti te te themi qe O hajdut
boll se na cave trapin!! Apo do qe te abrogohet ligji i ndarjes se tokave dhe te shkosh andej nga ke shitur shpirtin e gjakun per 2 aspra!
I paudhi ngelet i paudhe dhe rruga me e mire eshte ti tregosh udhet, ne mos me keq se kaq.

Kisha juaj duhet te kerkoje falje per vrasjet e mesonjesve tane. janulla duhet te largohet dhe Camet te kthehen ne trojet dhe shtepite e te pareve, te vizitojne varret e gjysherve dhe tju garantohen te drejtat qe ju takojne atje ne Camerine e EPIRIT te PIRROS.

Submitted by i (not verified) on

qekur fillon me pjesen qe ska kulture greke ne antikitet te vej vizen ty
ps: se me beri pershtypje pyetja se ku i kane keta tapite e vjetra... tapin e jepte turku, dmth ti si prove per te qene autokton quan dokumentat e turku...

Submitted by Stefan H (not verified) on

I gjithe ky koment i Mallakastriotit eshte i bazuar mbi vaditjen e nje livadhi qe quhet urrejteje ndernacionale. Shumica e emigranteve qe jetojne ne Greqi ushqejne respekt dhe dashuri per kete vend qe ju dha ate qe atdheu i tyre ju a mohoi dhe i deboi. Eshte nje shaka jo propocionale te ankohesh per debimin e 25 mije cameve kolaboracioniste te boshtit italo-gjerman dhe te mos njohesh faktin e thjeshte qe gati nje milione emigrante shqiptare kane jetuar e jetojne aty , madje dhe ne kete kohe te krizes Greqia per ta eshte me e pranueshme se jeta ne Shqiperi. Emigrantet shqiptare nuk shkuan drejt Greqise se kishte nevoje Greqia, por sepse nuk mund te jetonin dot ne vatrat e tyre. Me e pakta qe mund te thuhet eshte nje faleminderit e madhe. Sigurisht kur nje shtet bazohet ne ekonomine e tregut, do kete perfitimet e veta nga kjo levizje, sepse shtohet prodhimi i pergjithsem bruto, shtohet konsumi dhe prodhimi i te mirave materiale, shtohet tregetia -elemente keto te domosdoshem te ekonomise se tregut.
Per sa i perket njohurive "pellazgjike" te Mallakastriotit, do ti duhet tju mbushe mendjen Evropes dhe Amerikes qe konsideron trashegimine kuturore greke si themelet e qyteterimit perendimor te sotem. (ky njeri delirant deklaron "E para nuk ka kulture greke (antikiteti) por pellazgo-ilire". Rekomandohet te lexoje ndonje liber elementar historie (por te pyese mesuesin e fillores se cilin liber se me siguri do ngaterrohet). Ideja se cdokush qe ulet e shkruan nje liber me teori pelasgjike homerike sic kujton mallakastrioti eshte krejt infantile. Nuk ja vlen bara qirane te rimeren ne konsiderate teori te tilla te cilat nuk kane mbeshtetje as nga opinioni shkencor ne Shqiperi.
Duke dashur te konkuroje historianin apo diplomatin me elemetet shume te pakte te njohjes qe disponon, vetem veten e vet mund te kenaqe me ato qe shkruan.

Submitted by Ndoc DUDASI (not verified) on

Ju felenderoj perzemersisht zotni MALLAKASTRIOT.
SHkrimi juaj, artikull i plote, per t'u botuar me vehte, kunder Barkas.
Jemi ne, shqiptaret, qe u kemi dhene strehe grekerve, historikisht.
Sa per emigrantet, e mbas viteve '90, ja keni dhene bukur pergjigjen.
Nuk po zgjatem.
Mirenjohje per kete shkrim.
Tung.

Submitted by Profesori (not verified) on

Ti o STEFAN H, je nje monarko fashist i keq grek.
Po c'te dukemi ne Shqiptaret, mos jemi gje race me e ulet se ju grekofilet ardhanjake dhe emigrante ne tokat tona.
Sa per informacion, jemi shume e shume me lart se ju, ndac nga intelekti, ndac si rrace e paster me origjine ariane pellazgo ilire, kurse ju greket jeni femijet e ish ushtareve te kryqezatave, prandaj nuk merreni vesh se cfare rrace jeni.
Sa per ate fjalen per 25 mije came kolaboracioniste, nuk ke te drejte absolutisht. Te akuzosh nje popull te tere, eshte si te themi ne, per ju prifterinjte greke qe jeni te gjithe dylbere, qe une nuk e besoj, por qe eshte ne te njejten vije llogjike me thenien tende per camet.
Sa per dijenine, tende, duke u nisur per ane intelektuale, nje cam, eshte i barazvlershem me njeqind greke, dhe, per kete, po deshe, verifikoje, por po te them qe, bej nje testim, sa came dine anglisht apo nje gjuhe te huaj vec shqipes, si dhe matematike, dhe nder kohe, testo gjithe popullsine greke, dh do te shikosh se do te te fale po ky raport, ndofta me rezerve ne minus nga ana ime.
Pra, kjo gje, si edhe te tjera, tregon se ju greket, jeni shume e shume poshte mencurise se popullit shqiptar.
Meqenese nuk te pelqeka Shqiperia, pse nuk shkon ne Greqine tende, por rri ketu?

Submitted by Stefan H (not verified) on

Te lumte o "profesor". Duke neneshkuar tani jo me "mallkastriot" por me pseudonim profesor verteton bindshem kompleksin tend te dobet mental te urrejtjes! Shpikja e blogjeve ka krijuar tek disa ide virtuale se edhe me pak njohuri mund te rrezosh cdo gje qe nuk bie ere nga mocali ne te cilin ushqehesh. As e kam ndermend te haem me delirante si puna jote, qe i vetmi kontribut qe mund te japin te ulin vlerat e shqiptareve. Por eshte i qarte dallimi yt nga shqiptaret ne teresi, te pakten nga ata qe jane ne emigracion eshte mjaft i madh. Aspirojme jo per te krijuar konflikte, por per te pefituar reciprokisht nga vlerat morale qe ofron qyteterimi europian.

Submitted by Mallakastrioti (not verified) on

Une nuk kam shkrojtur nen emrin profesori the besoj se Respublica mund ta vertetoje nepermjet adreses IP/MAC.
Une nuk i heq asnje presje cfare ka thene profesori madje ka shkrojtur pak.
Fatkeqsia e Shqiptareve eshte qe emigruan ne greqiu e jo ne Evropen perendimore dhe per kete fakt eshte se jane helmuar nga greqiu dhe mezi presin te ikin.
Ndersa sa i perket mocalit tone do te thoja se ajo keneta juaj greqiu eshte zhytur ne borxhe sepse jeni hajdute, jeni hajdute te historise tone, tokes tone dhe parate e Evropes e te USA.

Submitted by Profesori (not verified) on

Je njeri i pa cipe, o stefan H . . .
Je monarkofashist grek, kunder vendit tone qe te ka dhene e po te jep jete.
Je mosmirenjohes.
Je bukeshkale.
Je antishqiptar.
Je, e c'nuk je ne sensin negativ qe mund te kete nje njeri ne fytyre te dheut.
Je tamam si frymezuesi yt, Janullatos.
Nuk ponte te them me, mbasi nuk mbarojne.
Por, je, dhe do te mbetesh nje antishqiptar.

Submitted by Profesori (not verified) on

Pershendetje MALLAKASTRIOT !

Te uroj gjithe te mirat. Shendet e jete.

Ne Shqiptaret, jemi popull tolerant, shpirt gjere e zemer bute, me njerezit ne nevoje e ne hall, sikunder kemi bere me pakicen greke, te ardhur si bujq qiraxhi ne jug te vendit tone, duke punuar tokat e bejlereve te Gjirokastres.

Po te kerkosh ne arkiva, ndac te Turqise, apo ndac te Zogut dhe te periudhes se pasluftes dyte boterore, nuk gjen ne HIPOTEKA, asnje grek pronar toke. Edhe shtepite qe ndertuan, i ndertuan neper male, atje ku i lejuan bejleret Gjirokastrite.

Kjo paraqitje, eshte shume shkurt, per sa mund te thosha, ne lidhje me kete teme.

Prandaj edhe diktatoti Enver Hoxha, nuk i deboi greket, pas luftes dyte boterore, mbasi ata nuk kishin toke, ne kembim, prer tu a dhene cameve, te debuar nga shteti grek. KJO ESHTE ARESYEJA, PSE GREKET JANE NE SHQIPERI. NUK KANE PRONA. Pronar i beri vetem Ramiz Alia me Sali Berishen me ligjin e famshem 7501.

Ne keto kushte, ngrihen keto e te mohojne ne menyre te tille, dashamiresine dhe njerzillekun tone ndaj tyre, eshte te ulerasesh e te bertasesh.

Pavaresisht, formes se rregjimit ketu tek ne, republike, mbreteri apo perseri republike, nuk i ka detyruar asnje qeveri, keta si pakiceze greke, te nderrojne emrat dhe fene, sikunder po ndodh me bashkepatriotet tane ne greqi, te cilet, per te ruajtur vendin e punes, apo femijet nder shkolla, jane detyruar te nderrojne emrat, fene dhe te nenshtrohen e te mbyllin gojen. Ndryshe, inheqin nga puna, dhe femijet nuk u a pranojne ne shkolla.

Ne kohe te diktatures, ne gjithe minoritetin, deri ne klasen e tete, mesohej vetem ne gjuhen greke. Kishin te gjithe librat ne gjuhen greke. Kishte gazete te perditshme ne gjuhen greke. Ne universitetin e Gjinokastres kishte dege mesuesie, qe pregatiste mesues te gjuhes greke apostafat per minoritetin.
Te gjitha te drejtat qe gezonte nje shqiptar, po ashtu i gezonte ne te njejtin nivel, aspak me poshte, edhe nje minoritar grek.

Sic po duket, keta pakice greke ne vendin tone, mendoj qe paskan pakenaqesi nda sjelljes tone, per fene, per arsimin, per te drejtat e tyre, etj. Etj.

Tu besh nje pyetje, ketyre sa shqiptare emigrante ka ne Greqi ? Sa shkolla shqipe kane ngritur ne Greqi, qe femijet mos te harrojne gjuhen amtare. Sa xhami u keni lejuar emigranteve Shqiptare te ngrene ne Greqi?

Pse nuk heqin ligjin e luftes ?
Pse nuk u kethejne pronat cameve ?
Pse nuk u japin shtetesine cameve te debuar ?
Dhe shume e shume pse.

Edhe njehere, te pershendes MALLAKASTRIOT.