"Zero sheqer, zero paragjykime". Reklama për homoseksualët që ka trazuar Hungarinë

Postuar në 08 Gusht, 2019 10:22

Një reklamë e Coca Cola-s me rastin e një festivali muzikor që promovon homoseksualizmin ka ngjallur reagime brenda partisë konservatore të Victor Orban, e cila po u bën thirrje mbështetësve të saj në Hungari ë bojkotojnë produktet e kompaninë.

Festivali i “Revolucionit të Dashurisë” fillon të mërkurën në Budapest dhe do të zgjasë një javë. Midis artistëve që do të shfaqen janë Ed Sheeran, National, Franz Ferdinand, Foo Fighters, Firence dhe Machine dhe shumë emra të tjerë të mëdhenj. Në kontekstin e saj, Coca-Cola ka lëshuar postera promovues ku shfaqen çifte homoseksuale të buzëqeshura me parulla të tilla si "zero sheqer, zero paragjykime ".

Posterët zemëruan mbështetësit e partisë nacionaliste të Victor Orban, Fidesz, e cila është kundërt martesave të të njëjtit seks. Zëdhënësi i Fidez, Ivan Boldog, ka bërë thirrje për bojkotimin e të gjitha produkteve  të Coca-Cola, duke folur për një fushatë "provokuese." Edhe mediat konservatore kanë shprehur dakordësinë me reagimin e qeverisë.  "Lobi homoseksual rrethon Budapestin "-shkruan faqja e lajmeve Pesti Sracok.

Coca-Cola, nga ana e saj, thekson se festivali i muzikës, i cili pritet të tërheqë më shumë se gjysmë milioni njerëz dhe se u bën jehonë parimeve themelore të kompanisë. "Ne besojmë se heteroseksualët dhe homoseksualët kanë të drejtë të duan atë që duan ashtu siç duan"-thuhej në deklaratë.

Add new comment

Plain text

  • No HTML tags allowed.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.